Hedin Bil Uppsala

5 omdömen om Hedin Bil Uppsala

Visar 5 omdömen med 1.8 i snittbetyg
Susanne Christina L
Skrev om Hedin Bil Uppsala

Min Nissan var till 2 verkstäder innan Hedin Bil Uppsala, verkstäderna sa att det är växellådan som är trasig. Min bil bärgades till Hedin Bil i Uppsala 10/5. Fick tillbaka den idag 21/7. Först lagade de Kamkedjespännaren och ringde och sa att den var klar. Bilen hämtades och hade samma fel som tidigare och fick bärgas tillbaka till verkstaden. Ingen återkoppling på hela tiden, utan vi fick själv försöka få tag i någon, som visste någonting (vilket inte var lätt). Efter ett antal samtal ringde de och sa, att de hade leveransproblem...

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 345 omdömen 4.7 av 345 omdömen
BadgeNineYears

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Läs mer omdömen
Per-Inge P
Skrev om Hedin Bil Uppsala

Jag köpte min helt nya Mercedes 2018 båda jag och min gumma är jätte nöjda varje gång bilen varit på servis bra kund support och att man är trevlig i bemötandet betyder att dom är trevliga i bemötandet en win win situation som sagt Hedin bil Uppsala behöver mer beröm

Erik Ertan A
Skrev om Hedin Bil Uppsala

Jag lämnade min bil på deras verkstad för service. Jag bad dem att kolla på stenskottet jag hade på framrutan. När jag hämtade bilen 3 timmar senare hade stenskottet blivit en spricka. Fick väldigt dåligt bemötande när jag sa till dem att det var ingen spricka när jag lämnade bilen hos dem. Deras svar ”Du vet det är varmt och kallt numera. Det kanske hände på vår parkering”. Sedan frågar dem mig om jag skulle vilja boka tid hos dem för att bytta framrutan. Och de tycker att jag ska stå för självrisken. Jag skulle absolut INTE rekommendera det här stället.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 203 omdömen 4.8 av 203 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt proffesionellt samt kundorienterat företag/ personal! Tog hand om mig som kund från sekunden jag klev in och uppfyllde mina behov!

Veronica Å
Skrev om Hedin Bil Uppsala

Lämnade in bilen för att få ett gasintyg inför besiktningen, fick tillbaka en bil med körförbud och en offert om 185.000:- för att byta hela gassystemet! De påstod att det läckte, att det var fel på gasklockan och genomrostade tankar. Jag tog den till en bilmek som faktiskt kan nåt om gasbilar för en second opinion och det var inget fel på min bil!!! De gick igenom den med läckagespray och hittade ingen läcka. Den sk rostiga tanken var en komposittank som satt under en kåpa med väldigt lite ytlig rost på. Jävla tomtar!

Necati K
Skrev om Hedin Bil Uppsala

Sjukt! Har varit i kontakt med en Nicolina Marklund på verkstan i Uppsala och varje gång jag påpekar och invänder mot arbetet som har gjorts så lägger hon bara på luren. När jag in formerar den s.k. personalansvarige så gör denne samma sak. Lägger bara på luren. Vad Hedinbil menar egentligen: "lyd & betala och gör som vi säger eller håll bara käft" Sanslöst

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 741 omdömen 4.6 av 741 omdömen
BadgeNineYears

Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät

Filtrera omdömen