Helheten i Stockholm AB

Kölnagatan 20, 120 64 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Helheten i Stockholm AB

• Karin A
    Karin A skrev om Helheten i Stockholm AB
    Kunde jag ge 0 skulle jag göra det. Jag har fått en Smartbox gåva "vår stund" av min chef. Jag valde att boka ansiktsbehandling för två (=vår stund) för mig och min dotter och uppgav detta vid bokningen. Väl där finns ingen bokning för två - bara en person. Det enda personen sa var att "jag kan inte klona mig". Det förstår jag. Min dotter och jag hade rest på en ledigeftermiddag från Birkastan till Mörby centrum för detta och fick resa hem i ogjort ärende, båda med en känsla av att ha "sålt smöret och tappat pengarna. Det vi erbjöds var att en person fick behandling och den andra ett presentkort på resterande belopp vilket ju förfelade hela upplägget med "VÅR stund". Det kostade mig 60 kr i biljettpengar, tid min timpenning 2400 kr * 1,5 för detta. Det minsta man kunde begära var en ursäkt, ett erbjudande om varsitt nagellack, 200 kr i rabatt på nästa behandling men NADA. SKITSTÄLLE som det varnas för Läs mer
  • Sarah
    Sarah skrev om Helheten i Stockholm AB
    Mycket nöjd efter ansiktsbehandlingar. Kunnig personal som tipsar om bra produkter anpassat för min hy. Läs mer

Bästa skönhetssalongerna i Stockholm:

Västmannagatan 88, 11326, STOCKHOLM