Alla kategorier Resebyrå Västra Götaland Göteborg Hilon Travel

Hilon Travel

Norra Hamngatan 36B, 411 06 Göteborg — Visa karta

Din personliga resebyrå!
Hos alla blir alla väl mottagna och får en service utöver det vanliga.
Vi lever idag på vårt goda rykte och våra kunder återkommer frekvent,
bli en av dem och kontakta oss idag!

Läs vad 4 kunder tycker om Hilon Travel

• Jakob H
    Jakob H skrev om Hilon Travel
    Ärligt talat har jag inte rest med dem själv än, dock har jag flertalet vänner som är super nöjda och starkt rekomenderar Hilon Travel som resebyrå nr1. När jag ringde och hade lite frågor svarade de otroligt engagerat och inlevelsefullt. Det märks att de som driver företaget brinner för verksamheten.
  • Josef A
    Josef A skrev om Hilon Travel
    Har nu köpt mina flygbiljetter från Hilon Travel i 7 år och överraskas fortfarande varje gång av deras goda bemötande.
    Köp dina biljetter från Hilon Travel så kommer du garanterat tillbaka dit nästa år igen!
  • Jacques H
    Jacques H skrev om Hilon Travel
    Otroligt varm och välkommnande resebyrå med skickliga och IATA-certifierade anställda.
    Hilon Travel arbetar kvalitativt genom att erbjuda personlig service och följa de riktlinjer som Svenska Resebyråföreningen satt upp.
    Jätte trevlig och bekväm resebyrå att boka sina resor på!
    Rekommenderas starkt
  • Maj-britt A
    Maj-britt A skrev om Hilon Travel
    Det finns för mig inget alternativ, jag har hittat det bästa och håller mig kvar vid det. Det lite familjära sättet att sälja, där man hjälper kunden som en familjemedlem skapar en trygghet hos kunden. Och man vet att om man behöver extra hjälp eller vill ställa en dum fråga så mottas det på samma vänliga sätt som alltid. Den som inte testat Hilon Travel har definitivt missat något i sitt liv.

Norra Hamngatan 36B, 411 06 Göteborg