HJT Städ AB

HJT Städ AB

Ring 021-12 71 27 www.hjt-stad.se
4.2

Välkommen till HJT Städ AB! Med en grund som specialiserade på golvvård har vi på HJT Städ tagit steget vidare för att hjälpa dig som kund med ett antal andra sanitära uppdrag. Hos oss hittar du personal som har erfarenhet och kompetens inom allt från butiksstäd, golvvård, fönsterputsning, specialstädning och flyttstädning...

31 omdömen om HJT Städ AB

JOSEFIN M
Skrev om HJT Städ AB

HJT anlitades för något år sedan av min bostadsrättsförening. Den tidigare städaren var fantastisk och noggrann men sedan HJT tog över städningen verkar den närmast ha upphört. En äldre man kissade på sig i hissen, vilket täckte hela golvet, men detta avdunstade och resterna var kvar på golvet under lång tid. Samma med spotloskor, dessa ser man i några dagar tills de avdunstar och då ligger resterna kvar. Alltid skräp som typ tuggummin och papper på golven. Rostfria partier har aldrig torkats av, säkerligen inte handtag,...

Svar från HJT Städ AB

Hej Josefin! Tråkigt att du tycker att vi gör ett dåligt jobb. Vi har gjort egna kvalitetskontroller och hittar inget att anmärka på. Dessutom har vi varit i kontakt med andra hyresgäster i föreningen och de är nöjda med städningen och oss. Vi städar enligt vad vi har kommit överens om med föreningen, vilket är våran kund / Med vänlig hälsning Kenneth Österberg, VD HJT Städ AB

Hemfrid Örebro
3.8/5 i betyg av 180 omdömen 3.8 av 180 omdömen

Dom är mycket trevliga och noggranna, dom svarar fort när man kontaktar dom

Wicken V
Skrev om HJT Städ AB

Bra kontakt och förståelse för vårt behov.

Jenny S
Skrev om HJT Städ AB

Fungerar mycket bra när vi har samma person som städar.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1236 omdömen 4.7 av 1236 omdömen

Angelica K
Skrev om HJT Städ AB

Vi är väldigt nöjda med HJT Städ. Vi har samma person som kommer och städar hos oss och det funkar jättebra. Hon hälsar alltid när hon kommer och är alltid trevlig. När vi väl påpekat att det är något som inte funkar så blir det åtgärdat direkt. De tar verkligen hand om sina kunder.

Thomas W
Skrev om HJT Städ AB

Har avtal för trappstädning och får alltid vad jag förväntar mig. Ställer alltid upp om dom har möjlighet vid akuta städningar t.e.x. vid lgh-byte och tidigare hg inte städat som dom ska. Trevligt bemötande. Lätt att komma i kontakt med Satu som är den städledare som har hand om våra uppdrag.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1133 omdömen 4.7 av 1133 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Per G
Skrev om HJT Städ AB

Vi tycker att städningen ibland glöms bort i källargångar och soprum. Vi kan sakna det lilla extra som gör att vi som beställare skulle rekommendera HJT till andra.

Svar från HJT Städ AB

Hej och tack för dina synpunkter. Det är tråkigt att vi inte lever upp till era förväntningar. Vi tar naturligtvis till oss era synpunkter samt återkopplar till er snarast. Med vänlig hälsning / Lena Bernesund

Katarina M
Skrev om HJT Städ AB

Hemstädning! Mycket nöjd med städningen! Missade att komma några gånger i början och kom en gång när vi hade avbokat. Fick själv höra av mig när det var helgdag på min städdag o fråga hur det skulle bli! Tycker att det är deras uppgift att höra av sig vid sådana tillfällen. Annars mycket trevlig personal både som städar och på kontoret.

Svar från HJT Städ AB

Hej Katarina och tack för dina synpunkter. Naturligtvis kommer vi att bättra oss på den punkten. Vi är tacksamma för alla förbättringsförlag vi får. Med vänlig hälsning/Lena Bernesund

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Helena Ö
Skrev om HJT Städ AB

Vi har köpt hemstädning av HJT och har från början blivit bra bemött och jag tycker att företaget i sin leverans lever upp till våra förväntningar. Vi ville komma hem till ett grundligt städat hem och det har vi gjort. Det luktar gott och rent när vi kommer hem och vi är jättenöjda.

Roger L
Skrev om HJT Städ AB

Städtjänst 2 gånger per månad i privat hus. Nuvarande städerska är jätteduktig och noggrann.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Camilla L
Skrev om HJT Städ AB

Städning som varit bra. Dock inte uppringd av företaget som utlovad. Önskade få svar om företaget kunde ge en fortsatt städerska pga att den nuvarande går på föräldraledigt

Svar från HJT Städ AB

Hej Camilla och tack för din synpunkt. Naturligtvis så ska vi alltid återkomma till våra kunder när de söker oss. Beklagar att vi har missat det när det gäller er fundering. Vi kommer att kontakta er snarast. Med vänlig hälsning /Lena Bernesund

Michael K
Skrev om HJT Städ AB

Lyssnar på kundens behov. Bra utförd städning.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Bo L
Skrev om HJT Städ AB

Trevlig person som utför jobbet!

Anders H
Skrev om HJT Städ AB

Bra bemötande noga med städningen . Gör bra jobb.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Jan D
Skrev om HJT Städ AB

Vi har haft samarbete sen 1997 (Då annan ägare av företaget) och vi har bara gott att säga om service andan från detta företag. Vi jobbar mot Kommuner och det är för oss en viktig och känslig kund, För oss är en snabb åtgärd/kontakt alltid mycket viktig, Och här har Alltid HJT städ levererat en service anda som stämmer med vad vårt Företag söker.

Elin W
Skrev om HJT Städ AB

Det städar vårat kontor regelbundet två gånger i veckan. TrevlIg personal som gör ett bra jobb!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Jan A
Skrev om HJT Städ AB

HJT levererar städning av våra lokaler. Personalen som utför arbetet är professionella och utför ett mycket bra arbete samt har ett mycket gott bemötande. Vår personal känner att de är en del av vår verksamhet. Jeanette är mycket är en mycket uppskattad ”medarbetare” och skänker mycket glädje till oss, både i utfört arbete och sitt positiva bemötande.

Magnus E
Skrev om HJT Städ AB

Lokalvårdstjänster Bemötandet är mycket bra. Förväntningar på dessa tjänster är att det skall vara rent och snyggt, vilket vi upplever att det är.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Gunnar B
Skrev om HJT Städ AB

Jag upplever att den som sköter städningen hos oss uppfyller mina förväntningar och mer där till.

Petri R
Skrev om HJT Städ AB

Rent och snyggt enligt överenskommelse

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 230 omdömen 3.7 av 230 omdömen

Peter K
Skrev om HJT Städ AB

Ett fantastiskt företag med engagerade och motiverade medarbetare där fokus ligger på kunden och där arbetet utförs med fingertoppskänsla.

Annika S
Skrev om HJT Städ AB

Ett trevligt städbolag som bryr sig om kunden och gör ett bra jobb.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2188 omdömen 4.7 av 2188 omdömen

Anneli A
Skrev om HJT Städ AB

Vi hade HJT här för storstädning då det var smutsigt pga tidigare dålig städning i löpande avtal. Storstädningen utfördes på ett väldigt bra sätt och de har varit lätta och trevliga att diskutera med i den här situationen!

Harrieth B
Skrev om HJT Städ AB

Vi har anlitat detta företag i många år och städningen fungerar bra och resultatet är tillfredsställande.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Målerispectrum
Skrev om HJT Städ AB

Vi har avtal med HJT där de sköter vår fastighet både ute och inne! De sköter det perfekt! Trevlig personal, snabb service om och när vi behöver extra hjälp! /Målerispectrum

Marita L
Skrev om HJT Städ AB

Man märker inte så mycket av dem, och i min värld är det lika med att det funkar bra!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Jenny L
Skrev om HJT Städ AB

Vi har kontorsstädning 1 gång veckan. Vi är jätteglada att vi har samma tjej som kommer till oss varje gång. Allt funkar bra.

Carina N

Vi har städning 2 ggr/vecka. Trevlig och noggrann personal

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Martin T
Skrev om HJT Städ AB

Funkar supersmidigt! Blir rent och snyggt och för det mesta är det klart innan vi ens kommer till jobbet.

John R
Skrev om HJT Städ AB

Bra service, lyhörda för våra önskemål. Noggrannhet i alla uppdrag

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Jari A
Skrev om HJT Städ AB

Städ tjänst. trevlig personal vänliga och anpassningsbara utför sina tjänster på bra sätt även om vi är i vägen. de anpassar var o vad de gör tillsammans med våran verksamhet. Personalen som kommer är trevliga och hälsar alltid när de kommer och går.

Sara P
Skrev om HJT Städ AB

Flyttstäd. Fick en tid snabbt & bra hjälp när jag ringde.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme