HJT Städ AB

Retortgatan 6, 721 30 Västerås — Visa karta

Välkommen till HJT Städ AB!

Med en grund som specialiserade på golvvård har vi på HJT Städ tagit steget vidare för att hjälpa dig som kund med ett antal andra sanitära uppdrag. Hos oss hittar du personal som har erfarenhet och kompetens inom allt från butiksstäd, golvvård, fönsterputsning, specialstädning och flyttstädning till kontorsstädning, byggstädning, hemstädning, visningsstädning, storstädning samt mycket mer.

Idag är vi över 35 stycken städglada anställda på HJT Städ AB och hjälper dig oavsett om du är privatperson eller företag. Varmt välkommen att be om en kostnadsfri offert för ett skinande rent resultat.

Läs vad 30 kunder tycker om HJT Städ AB

• 2020-03-08

Wicken V skrev om HJT Städ AB
    Bra kontakt och förståelse för vårt behov. Läs mer
  • 2020-03-02

Jenny S skrev om HJT Städ AB
    Fungerar mycket bra när vi har samma person som städar. Läs mer
  • 2020-02-29

Angelica K skrev om HJT Städ AB
    Vi är väldigt nöjda med HJT Städ. Vi har samma person som kommer och städar hos oss och det funkar jättebra. Hon hälsar alltid när hon kommer och är alltid trevlig. När vi väl påpekat att det är något som inte funkar så blir det åtgärdat direkt. De tar verkligen hand om sina kunder. Läs mer
  • 2020-02-28

Thomas W skrev om HJT Städ AB
    Har avtal för trappstädning och får alltid vad jag förväntar mig.
    Ställer alltid upp om dom har möjlighet vid akuta städningar t.e.x. vid lgh-byte och tidigare hg inte städat som dom ska.
    Trevligt bemötande.
    Lätt att komma i kontakt med Satu som är den städledare som har hand om våra uppdrag. Läs mer
  • 2020-02-27

Per G skrev om HJT Städ AB
    Vi tycker att städningen ibland glöms bort i källargångar och soprum. Vi kan sakna det lilla extra som gör att vi som beställare skulle rekommendera HJT till andra. Läs mer
    2020-02-28 HJT Städ AB svarar Per G
    Hej och tack för dina synpunkter. Det är tråkigt att vi inte lever upp till era förväntningar. Vi tar naturligtvis till oss era synpunkter samt återkopplar till er snarast. Med vänlig hälsning / Lena Bernesund
  • 2020-02-20

Katarina M skrev om HJT Städ AB
    Hemstädning! Mycket nöjd med städningen! Missade att komma några gånger i början och kom en gång när vi hade avbokat.
    Fick själv höra av mig när det var helgdag på min städdag o fråga hur det skulle bli! Tycker att det är deras uppgift att höra av sig vid sådana tillfällen. Annars mycket trevlig personal både som städar och på kontoret. Läs mer
    2020-02-20 HJT Städ AB svarar Katarina M
    Hej Katarina och tack för dina synpunkter. Naturligtvis kommer vi att bättra oss på den punkten. Vi är tacksamma för alla förbättringsförlag vi får. Med vänlig hälsning/Lena Bernesund
  • 2020-02-20

Helena Ö skrev om HJT Städ AB
    Vi har köpt hemstädning av HJT och har från början blivit bra bemött och jag tycker att företaget i sin leverans lever upp till våra förväntningar. Vi ville komma hem till ett grundligt städat hem och det har vi gjort. Det luktar gott och rent när vi kommer hem och vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2020-02-19

Roger L skrev om HJT Städ AB
    Städtjänst 2 gånger per månad i privat hus. Nuvarande städerska är jätteduktig och noggrann. Läs mer
  • 2020-02-19

Camilla L skrev om HJT Städ AB
    Städning som varit bra. Dock inte uppringd av företaget som utlovad. Önskade få svar om företaget kunde ge en fortsatt städerska pga att den nuvarande går på föräldraledigt Läs mer
    2020-02-20 HJT Städ AB svarar Camilla L
    Hej Camilla och tack för din synpunkt. Naturligtvis så ska vi alltid återkomma till våra kunder när de söker oss. Beklagar att vi har missat det när det gäller er fundering. Vi kommer att kontakta er snarast. Med vänlig hälsning /Lena Bernesund
  • 2020-02-18

Michael K skrev om HJT Städ AB
    Lyssnar på kundens behov. Bra utförd städning. Läs mer
  • 2020-02-18

Bo L skrev om HJT Städ AB
    Trevlig person som utför jobbet! Läs mer

Anders H skrev om HJT Städ AB
    Bra bemötande noga med städningen .
    Gör bra jobb. Läs mer

Jan D skrev om HJT Städ AB
    Vi har haft samarbete sen 1997 (Då annan ägare av företaget) och vi har bara gott att säga om service andan från detta företag.

Vi jobbar mot Kommuner och det är för oss en viktig och känslig kund,

För oss är en snabb åtgärd/kontakt alltid mycket viktig,
    Och här har Alltid HJT städ levererat en service anda som stämmer med vad vårt Företag söker. Läs mer

Elin W skrev om HJT Städ AB
    Det städar vårat kontor regelbundet två gånger i veckan. TrevlIg personal som gör ett bra jobb! Läs mer
  • Jan A

2020-02-16

Jan A skrev om HJT Städ AB
    HJT levererar städning av våra lokaler. Personalen som utför arbetet är professionella och utför ett mycket bra arbete samt har ett mycket gott bemötande. Vår personal känner att de är en del av vår verksamhet. Jeanette är mycket är en mycket uppskattad ”medarbetare” och skänker mycket glädje till oss, både i utfört arbete och sitt positiva bemötande. Läs mer

Magnus E skrev om HJT Städ AB
    Lokalvårdstjänster
    Bemötandet är mycket bra.
    Förväntningar på dessa tjänster är att det skall vara rent och snyggt, vilket vi upplever att det är. Läs mer

Gunnar B skrev om HJT Städ AB
    Jag upplever att den som sköter städningen hos oss uppfyller mina förväntningar och mer där till. Läs mer

Petri R skrev om HJT Städ AB
    Rent och snyggt enligt överenskommelse Läs mer
  • Peter K

2020-02-16

Peter K skrev om HJT Städ AB
    Ett fantastiskt företag med engagerade och motiverade medarbetare där fokus ligger på kunden och där arbetet utförs med fingertoppskänsla. Läs mer

Annika S skrev om HJT Städ AB
    Ett trevligt städbolag som bryr sig om kunden och gör ett bra jobb. Läs mer

Anneli A skrev om HJT Städ AB
    Vi hade HJT här för storstädning då det var smutsigt pga tidigare dålig städning i löpande avtal. Storstädningen utfördes på ett väldigt bra sätt och de har varit lätta och trevliga att diskutera med i den här situationen! Läs mer

Harrieth B skrev om HJT Städ AB
    Vi har anlitat detta företag i många år och städningen fungerar bra och resultatet är tillfredsställande. Läs mer
  • Målerispectrum

2020-02-14

Målerispectrum skrev om HJT Städ AB
    Vi har avtal med HJT där de sköter vår fastighet både ute och inne!
    De sköter det perfekt!
    Trevlig personal, snabb service om och när vi behöver extra hjälp!
    /Målerispectrum Läs mer

Marita L skrev om HJT Städ AB
    Man märker inte så mycket av dem, och i min värld är det lika med att det funkar bra! Läs mer

Jenny L skrev om HJT Städ AB
    Vi har kontorsstädning 1 gång veckan. Vi är jätteglada att vi har samma tjej som kommer till oss varje gång. Allt funkar bra. Läs mer

Carina N skrev om HJT Städ AB
    Vi har städning 2 ggr/vecka.
    Trevlig och noggrann personal Läs mer

Martin T skrev om HJT Städ AB
    Funkar supersmidigt!
    Blir rent och snyggt och för det mesta är det klart innan vi ens kommer till jobbet. Läs mer

John R skrev om HJT Städ AB
    Bra service, lyhörda för våra önskemål.
    Noggrannhet i alla uppdrag Läs mer

Jari A skrev om HJT Städ AB
    Städ tjänst.
    trevlig personal vänliga och anpassningsbara
    utför sina tjänster på bra sätt även om vi är i vägen.
    de anpassar var o vad de gör tillsammans med våran verksamhet.
    Personalen som kommer är trevliga och hälsar alltid när de kommer och går. Läs mer
  • 2019-12-22

Sara P skrev om HJT Städ AB
    Flyttstäd. Fick en tid snabbt & bra hjälp när jag ringde. Läs mer
    HJT Städ AB gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte