Hittills mkt nöjd kund! Enormt trevligt och gott bemötande samt att de håller en hög servicegrad och sätter kunden i första rummet. Som det känns - blir BMW caben en "sommardrömbil"... :)
Hnd Bilmarknad AB
7 omdömen om Hnd Bilmarknad AB
Jag är mycket nöjd med mitt bilköp hos HND Bilmarknad AB. Från första kontakten fick jag ett trevligt och professionellt bemötande. Personalen var hjälpsam, svarade på alla mina frågor och gjorde hela köpprocessen enkel och smidig. Bilen motsvarade beskrivningen och jag uppskattade den tydliga informationen genom hela affären. Jag kände mig trygg som kund och kan varmt rekommendera HND Bilmarknad AB till andra som söker en seriös bilhandlare.
Mycket bra upplevelse från början till slut! Personalen var hjälpsam, ärlig och gav ett seriöst intryck genom hela affären. Rekommenderar definitivt denna bilfirma till andra som söker bra service och ett professionellt bemötande!
suverän service, bra och pålitliga bilar, rekommenderar ert mästa bil köp här. Betalar även bäst när man lämnar in sin bil, om man gemföra med andra.
Jag rekommenderar verkligen inte det här företaget. Tyvärr har jag haft en mycket dålig upplevelse. Nu sitter jag med ett lån men utan en fungerande bil i över 6 veckor, trots att jag fick garanti om att bilen skulle kunna köras problemfritt i 5–6 år. När bilen kom upptäckte vi direkt att kopplingen var sliten och att en stötdämpare var trasig. Redan dagen efter startade bilen inte, så jag var tvungen att köpa ett nytt batteri. Jag åkte även till besiktningen för att kontrollera bilen och där framkom det att båda baklyktorna...
Utmärkt service, från början till slut. Duktiga på sitt jobb rekommenderas. Pålitliga bilarna till bra priser.
KÖP INTE HÄR. Sveriges sämsta bilhandlare lurar folk