Är det här ditt företag? Aktivera din företagsprofil
Hnd Bilmarknad AB

Hnd Bilmarknad AB

Ändra adress Lägg till information
Omdömen totalt
7
Snittbetyg
3.9
Skriv ett omdöme

7 omdömen om Hnd Bilmarknad AB

Visar 7 omdömen med 3.9 i snittbetyg
Per N
Skrev om Hnd Bilmarknad AB

Hittills mkt nöjd kund! Enormt trevligt och gott bemötande samt att de håller en hög servicegrad och sätter kunden i första rummet. Som det känns - blir BMW caben en "sommardrömbil"... :)

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Salwan Abdulhakeem Zamil Z

Jag är mycket nöjd med mitt bilköp hos HND Bilmarknad AB. Från första kontakten fick jag ett trevligt och professionellt bemötande. Personalen var hjälpsam, svarade på alla mina frågor och gjorde hela köpprocessen enkel och smidig. Bilen motsvarade beskrivningen och jag uppskattade den tydliga informationen genom hela affären. Jag kände mig trygg som kund och kan varmt rekommendera HND Bilmarknad AB till andra som söker en seriös bilhandlare.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna Maria M
Skrev om Hnd Bilmarknad AB

Mycket bra upplevelse från början till slut! Personalen var hjälpsam, ärlig och gav ett seriöst intryck genom hela affären. Rekommenderar definitivt denna bilfirma till andra som söker bra service och ett professionellt bemötande!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Valentina Angelina H
Skrev om Hnd Bilmarknad AB

suverän service, bra och pålitliga bilar, rekommenderar ert mästa bil köp här. Betalar även bäst när man lämnar in sin bil, om man gemföra med andra.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Dragi T
Skrev om Hnd Bilmarknad AB

Jag rekommenderar verkligen inte det här företaget. Tyvärr har jag haft en mycket dålig upplevelse. Nu sitter jag med ett lån men utan en fungerande bil i över 6 veckor, trots att jag fick garanti om att bilen skulle kunna köras problemfritt i 5–6 år. När bilen kom upptäckte vi direkt att kopplingen var sliten och att en stötdämpare var trasig. Redan dagen efter startade bilen inte, så jag var tvungen att köpa ett nytt batteri. Jag åkte även till besiktningen för att kontrollera bilen och där framkom det att båda baklyktorna... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Adam H
Skrev om Hnd Bilmarknad AB

Utmärkt service, från början till slut. Duktiga på sitt jobb rekommenderas. Pålitliga bilarna till bra priser.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
William Hans Erik L
Skrev om Hnd Bilmarknad AB

KÖP INTE HÄR. Sveriges sämsta bilhandlare lurar folk

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen