Holmström Bygg och Entreprenad AB

4.9 i betyg av av 14 omdömen
Holmström Bygg & Entreprenad AB utför alla typer av byggjobb och håller främst till i norra Stockholm.

Vi har alla yrkesbevis som träarbetare och utför därför i huvudsak snickeriarbeten/renoveringar/ombyggnationer men har även koll på hela kedjan vid större projekt.

Vi erbjuder så kallad helentreprenad och kan därför lösa alla frågor ni har.
Tack vare stadigt samarbete med rörande entreprenörer såsom plattsättare, rörmokare, elektriker, målare, plåtslagare, markarbete kan vi hålla i hela projektet från rivning till nyckelfärdigt hus.

Allt vi vill är att du som kund ska bli nöjd och det syns i vårt arbete.
Kommunikation och en positiv inställning kommer man långt med har vi märkt.
Vi är därför alltid trevliga, hjälpsamma men framförallt intresserade av vad ni har för önskemål och visioner.

Hör gärna av er om ni har ett projekt som ni vill starta eller bara byta en dörr.
Vi kommer ut och kollar på plats vad det rör sig om och tar fram en prisbild samt tidsplan så tar vi det därifrån.

OBS! Hör gärna av er direkt till vår mailadress också då det bara är ett visst antal företag som hinner få chansen att svara på er förfrågan via RECO´s hemsida.

mvh
Jonathan Holmström
info@holmstrombygg.se

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

14 omdömen om Holmström Bygg och Entreprenad AB