Holmström Bygg och Entreprenad AB

Holmström Bygg och Entreprenad AB

Call 073-646 60 60 www.holmstrombygg.se

About company

Holmström Bygg & Entreprenad AB utför alla typer av byggjobb och håller främst till i norra Stockholm. Vi har alla yrkesbevis som träarbetare och utför därför i huvudsak snickeriarbeten/renoveringar/ombyggnationer men har även koll på hela kedjan vid större projekt. Vi erbjuder så kallad helentreprenad och kan därför lösa...

14 omdömen om Holmström Bygg och Entreprenad AB

Sofia B
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Superproffsigt jobb, trevliga medarbetare och bra slutresultat....................................

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Markus G
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Snabbt och smidigt samt perfekt utfört arbete!

Staffan S
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Det är skönt att anlita ett företag som verkligen håller vad de lovar. De höll tider och priser samt kom med en snygg lösning på ett problem som uppstod.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Sara A
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Holmström Bygg & Entreprenad AB har visat prov på en oerhört hög nivå av professionalism i uppförandet av vår 100 kvm stora altan. Vi är imponerade över resultatet och alla väl genomtänka delar samt detaljer. Vi uppskattade även att som kund få bolla olika idéer under arbetets gång för att få hjälp med att hitta en lösning på altanen som skulle bli så bra som möjligt för oss. Ingen fråga var för liten och det kändes hela tiden tryggt. Bemötandet och kommunikationen har även varit kanon från början till slut. Vi kan varmt rekommendera er att anlita detta företag. /Sara och Björn

Peter A
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Holmström Bygg och Entreprenad hjälpte oss med en +70 m2 altan på sommarstället i Norrtälje. Altanen byggdes i vinkel i sluttande plan. Detta tillsammans med berg i dagen och stora stenar gjorde det svårt att bestämma exakt utformning innan arbetet påbörjades. Vi fick väldigt bra input från Jonathan som kom med förslag och rekommendationer löpande under byggtiden. Kommunikationen fungerade väldigt smidigt - det var enkelt att få kontakt med Jonathan och om han var upptagen ringde han alltid upp omgående. Arbetet är...

Svar från Holmström Bygg och Entreprenad AB

Vad kul att höra Peter! Det blev verkligen en bra altan och jag hoppas att den här tjänat sitt syfte i sommar.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Lars N
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Behövde hjälp med en större renovering av badrum, tvättstuga, kök, vardagsrum och hall. Ville även ha en byggare som håller ihop alla entreprenörer och när dom ska in och göra sitt. Då hustrun i familjen har astma hade vi även önskemål om att en stor del av jobbet skulle ske under semestern. I prisförslaget ingick en beräknad kostnadsbild med en uppskattning av vissa materialkostnader. Vi valde ett kök från IKEA och köpte det samt annan material som armaturer, garderober, separat. Dessutom lämnade vi detaljerade önskemål...

Svar från Holmström Bygg och Entreprenad AB

Tack för lovorden Lars och Ulla-Britt. Stor del av vad som gjorde att jobbet gick så smidigt var också er otroliga tydlighet gällande idéer, ritningar och önskemål. Alltid smidigt och roligt med ett fungerande samarbete!

Gunilla L
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Vi fick hjälp m att renovera en 60 år gammal ekdörr vilket vi blev mkt nöjda med. Vi bytte ut 4 fönster till 2-glas delvis fasta i köksavdelningen. Vi är mkt nöjda m arbetena, kan varmt rekommendera Holmström Bygg o Enteprenad AB. Hälsningar Gunilla Lilljeqvist

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Oskar N
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Lyhörda och pålitliga! Kommer i tid och gör ett bra jobb. Totalrenoverade köket med hjälp av Holmström och det gick som en dans.

Michael K
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Jonathan och Holmström Bygg tog totalentreprenad för ombygget av vårt badrum samt en planlösningsförändring samt renovering som berörde tre rum samt en hall. Det gick faktiskt på kortare tid än planerat samt resultatet blev kanon! Givetvis förekom det saker som behövde diskuteras under resans gång, men på det hela taget så flöt det på väldigt bra. Vi kommer definitivt anlita Holmström Bygg även i det fortsatta renoveringsarbetet av vårt hus.

Svar från Holmström Bygg och Entreprenad AB

Härligt att ni är nöjda Micke! Vi hörs igen när de nya ritningarna fått fotfäste och det är dags igen!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Tommy D
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Renovering av rum efter vattenskada. Utförde arbetet enkelt och smidigt helt enligt överenskommelse. Smidig och enkel kommunikation. Städade arbetsplatsen efter utfört arbete, toppen. // Stressad uppdragsgivare

Linus O
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Det har varit ett nöje att ha att göra med Holmström Bygg och Entreprenad, från början till slut. Planeringen och kommunikationen har varit kanon, ett tydligt upplägg med vad som kommer göras och när det kommer ske. Vi fick hjälp att bygga vägg, vilket vi blev väldigt nöjda med. Något som jag upplevde som överraskande bra var det minimala materialspillet, det var verkligen väl genomtänkt. Sammantaget har jag enbart gott att säga om min upplevelse av det hela.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Erik E
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Vi anlitade Holmström Bygg och Entreprenad att renovera och bygga om vårt brygghus. De la nytt tak och fixade till en oinredd vind. Ett bra och proffsigt bemötande. Bra förslag på lösningar då huset är gammalt och kräver extra omsorg. Trots många speciallösningar höll tidsplanen och det var prisvärt Vi kan med varmt hjärta rekomendera Holmström Bygg och Entrepenad till alla som ska göra om eller tillbyggnader. Erik o Inger

Svar från Holmström Bygg och Entreprenad AB

Alltid kul med utmaningarna ett gammalt hus erbjuder och extra roligt att ni är nöjda!

Jan K
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Har anlitat Holmström vid två tillfällen, ett stort vardagsrum med platsbyggda bokhyllor och ett år senare en övervåning på en villa. Vid båda tillfällena har grabbarna skött sig ypperligt, hållit tidsplanen, kommit de tider de sagt och ursprungsofferten klarade de också. Kan varmt rekommendera dem/Jan Kirkhoff

Svar från Holmström Bygg och Entreprenad AB

Härligt att du är nöjd Janne! Alltid kul att jobba hos er!

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Christopher H
Wrote about Holmström Bygg och Entreprenad AB

Mycket bra. Gjorde vår vind. Blev färdiga inom tid (innan) och inom budget. Rekommenderas!!!!

Svar från Holmström Bygg och Entreprenad AB

Tack för rekommendationen Christopher! Det blev verkligen en förvandling av vindsvåningen!