HomeMaid

Välkommen till Homemaid!
Fundera på vad som är viktigt för dig? Är det familjen? Att få hänga med vännerna? Eller att få utöva sporten som du älskar. Oavsett vad som är viktigast för dig så ser vi på Homemaid till att du får tid över till sånt som är viktigt för dig. Vi tar hand om städningen helt enkelt så tar du hand om din fritid.
Vi utför en rad olika tjänster med allt från flyttstädning och hemstädning till visningsstädning och fönsterputsning.
Vi på Homemaid värnar om miljön och använder oss alltid av miljömärkta produkter. Vår personal är utbildad och har kollektivavtal, rättvisa villkor och avtalspension. Om vår personal mår bra så gör de ett bättre jobb som i slutändan gynnar dig som kund. Homemaid finns på många ställen runt om i landet - från Malmö i Söder till Sundsvall i norr.
HomeMaid

Klockartorpsgatan 14, Västerås
4.3/5 av 70 omdömen
Honnörsgatan 2, Växjö

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar