HomeMaid i Helsingborg

HomeMaid i Helsingborg

En del av HomeMaid Ring 042-37 47 97 homemaid.se
4.4

Välkommen till HomeMaid i Helsingborg! På Fäktmästaregatan 5 i Helsingborg hittar du HomeMaid i Helsingborg. Vi hjälper våra kunder med allt som har med städning att göra och vi täcker ett stort område där vi kan komma ut och underlätta din vardag. Du som bor i Örkelljunga, Klippan, Åstorp, Båstad, Landskrona, Höganäs och Ängelholm...

94 omdömen om HomeMaid i Helsingborg

Hanna W
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Homemaid vill att deras kunder ska vara nöjda och gör sitt bästa för att det ska bli så!

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 144 omdömen 4.5 av 144 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Anita K
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Tycker de gör ett bra jobb. Alltid.

Knut-Ingvar P
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Betyget baseras på er medarbetare som kommer hit. Företaget HomeMaid kan jag därför inte bedöma. Ber att ni hörsammar min önskan att ni inte skall skicka denna typ av frågor så ofta som ni gör. Om ni måste rapportera statistik så kan ni själva fylla i att vi är nöjda, så hör vi av oss ifall vi ändrar uppfattning. Ha en trevlig Jul och ett gott nytt år.

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 734 omdömen 4.6 av 734 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Mats L

Pålitligt, proffsigt och prisvärt

Kerstin N
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Jag är mycket nöjd med min städning som uyföres var 4:e vecka.

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Nils D
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Bra utfört. Vänlig personal rekommenderas varmt

Agneta L
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Mina förväntningar var såklart att få kontakt med proffsig städpersonal Fick bra bemötande av personal på kontoret och mycket trevlig och väldigt duktig personal som kommer och städar min lägenhet en gång i månaden!!

AB Maid 2 Clean
4.5/5 i betyg av 265 omdömen 4.5 av 265 omdömen

Fönsterputsning, utfört effektivt, ordentligt. Gott bemötande. Fullt tillfredsställande. Supernöjd!

Thomas P
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Mycket nöjd och städat och fint!

Sylvia L
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Vi är väldigt nöjda med.kontoret och särskilt med vår städerska Josephine.

Gunnel H
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Mkt nöjd med vår städning 1/mån !!

Fredrik Ö
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Bra o enkel kontakt med kontoret och städning bra! Tack

Aronsson C
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Det funkar bra, samma person som kommer varje gång .

Agneta B
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Städning och fönsterputsning är bra men kontakten med kontoret i Hbg kunde varit mycket bättre. Hade sparade timmar som jag ville använda till fönsterputsning men då var det helt plötsligt för sent att använda dessa, de hade brunnit inne. Jag hade aldrig fått meddelande om att den sista datumen för användning var den och den datumen utan bara en förfrågning om att det kanske var dags att använda dem. Nu får vi betala för fönsterputsningen så det känns som om vi blivit lurade på pengar.Jag är synnerligen besviken och hade...

Hej, Tack för din återkoppling! Ska föra detta vidare

Camilla E
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Rent och fint, trevlig personal! Tack för allt ni gör!

Gun-Britt B
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Vi är mycket nöjda med städningen . Ibland kan det bli små missar. Beror på stressen antagligen....

Michael P
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

I have used HomeMaid for two months now and I am very happy, they do a wonderful job. I like the products because they clean but they do not leave a fragrance.

Susanne L
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Alltid bra städning. Trevlig personal. Är mycket nöjd och har varit det i mer än tio år.

Fredrik T
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Deras kontorspersonal är alltid snabba på bollen när man behöver ändra i schemat. Vår ordinarie städare och hennes vikarier gör ett fantastiskt arbete! Supernöjd <3 Rekommenderar starkt

Gunilla A
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Bra att de informerar när det är tex någon förändring.

Karin F
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

1 Företaget svarar alltid i telefon. Företaget hjälper till att lösa de problem som jag har.. 2 Mina förväntningar var samarbete, kontakt och ett bra utfört arbete. 3 Jag köper en städtjänst och har fått ett väl utfört arbete av en trevlig och rar medarbetare på Home Maid

Jenny O
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Alltid lika nöjd med städningen och personalens professionella bemötande. Toppen!

Margaretha J
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Fantastisk personal! Både de som kommer hem och städar och de som man ibland behöver kontakta på kontoret! Blir skinande rent och de lyssnar på hur man som kund önskar få städningen utförd.

Olof R
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Alltid fint, trevligt och professionellt bemötande av både er på kontoret och ni som kommer till mig och gör så fint!

Elizabeth W
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Väldigt nöjd med Gia som alltid lämnar lägenheten glänsande

Emilia H
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Bra proffs, bra service, pålitiga personal

Andreas R
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Väldigt bra städjobb, dock kan kvaliteten varierar med assistenten. Bra kontakt och snabba svar från kontoret.

Tommy M
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Jag fick ett bra bemötande. Assistenten är trevlig och lätt att prata med. Kvalitén på utförd tjänst är utmärkt. Det som är lite mindre bra är att om jag till exempel måste lämna återbud sparas besöket i en pott. Hade föredragit att betala endast för de ggr assistenten är hos mig. Men sammantaget är jag nöjd med tjänsten.

Helen P
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Än så länge supernöjd , fungerar trots att jag har två hundar:) Alltid ett trevligt bemötande vilket är A och O

Nina L
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Städningen är toppen. Uppskattar att det alltid är samma person som kommer då varje kund har sina krav som på så vis alltid tillgodoses. Kontakten med kontoret har också alltid varit bra oavsett ärende.

Franz S
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Jag vill inte skriva tecken……..

Britt I
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Mycket nöjd. Kommer regelbundet. Skulle vilja att de flyttar på lättare byrå. Torkar under stolen.

Helena R
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Har blivit mycket bra bemött. De lyssnar till kritik och försöker förbättra det. Skönt att ha bara en som städar, man lär känna henne och man känner inte sig ivägen om man är hemma. Städar bättre än andra företag jag anlitat. Proffsigt bemötande.

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hej, Tack för dina fina återkoppling!

Emma M
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Snabb återkoppling, trevligt bemötande och väl utförd städning.

Lena S
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Jag köper städning varannan vecka och är just nu väldigt nöjd. Jag har blivit bra bemött vid önskemål t.ex. att inte byta städare varje gång

Christer F
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Nära till beslut, uppmärksammar behoven. Löser planeringsproblem snabbt. Utmärkt utförande av städning. Bra med efaktura. Köpt tjänst hemstädning och fönsterputsning

Bennet J
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Bra och proffsig service och bra medarbetare ute på uppdragen som jag har mött.

Åsa A
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Alltid supernöjd med både städ och kontakt.

Kenth A
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Bra. Inget att klaga på.Ett litet men. Att kommunicera med vår städerska är svårt . Ingen klagan på hennes arbetsutförande.

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hejsan, Tack för din fina återkoppling:)

Gertrud N
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Företaget är alltid service minded och Zafira som städar hos mig gör ett fantastiskt jobb.

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hejsan, så glädjande att läsa att vi kan underlätta för er i er vardag! Vi blir mycket glada över er återkoppling och ska se till att er serviceassistent får ta del av hälsningen.

Richa G
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Vi är ledsna att säga att vi är inte alls nöjda med vår upplevelse.We had some expectations but they are still not met with. i) First was the removal of calc from washroom doors, for which we were told that after the big cleaning (stor städning), it will go, but it did not. So we were assured that after 4-5 bi weekly cleaning it will go, but no luck there as well. In fact on being asked, we were told that they weren't aware that it had to be taken care of, and now when they have started spending time on calc removal,...

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hello, Thank you for your feedback,

Ulrika V
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Proffsig införsäljning, snabb uppstart. Höga förväntningar på städ kvalitet och service efter införsäljningen. Tyvärr lite besviken på kvaliteten, missar en del ytor, behöver kontrollera själv efter varje gång vilket inte skall behövas enligt oss. Vi har tyvärr behövt städa efter ett par ggr. Trots återkoppling på det märks ingen förbättring, fortfarande oklart varför det missas/slarvas. Förmodligen otydlig kommunikation mellan städpersonal och kontor? Vi kör dock på ett tag till och hoppas på inlyssning och 100% nöjdhet

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hej Ulrika, tack för din återkoppling. Vi beklagar så hemskt mycket att ni som kund inte är nöjda med oss, hoppas att ni har varit i kontakt med kontoret i Helsingborg och att det har blivit förbättringar hemma hos er! Önskar en fin dag

Thobbe J
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Jag hade höga förväntningar eftersom jag inte var helt 100% nöjd med tidigare företag. Förväntningarna har uppfyllts Ordning o reda Meddelar vid förändringar Duktig personal

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hej Thobbe, Så glädjande att läsa att vi kan underlätta för er i er vardag! Vi blir mycket glada över er återkoppling och ska se till att er serviceassistent får ta del av hälsningen, önskar en fin tisdag!

Gull-britt K
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Har gott samarbete med företaget. Har fått hjälp med städning. och även upplevt gott samarbete med personalen när de varit hos mig.

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Så roligt att du är nöjd med vår tjänst! Vi ser fram emot att hjälpa er snart igen. Trevlig dag!

Gunnar B
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Trevligt bemötande. Hade höga förväntningar vilka infriades. Köper städning och personalen sköter sitt arbete på ett utmärkt sätt.

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hej Gunnar, så glädjande att läsa att vi kan underlätta för er i er vardag! Vi blir mycket glada över er återkoppling!

Jonas N
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Bra städ, trevliga medarbetare och god kontakt.

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hejsan Jonas, så glädjande att läsa att vi kan underlätta för er i er vardag! Vi blir mycket glada över er återkoppling!

Anette B
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Ok. Jag vill inte svara på upplevelsen. Jag föresätter att personalen gör sitt jobb på ett proffsigt sätt!

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hej Anette! Tack för din feedback!

Nils D
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Inget att anmärka. Bra utförd städning. Trevligt bemötande.

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hej Nils! Tusen tack för din fina återkoppling, vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster!

Josefin F
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Väldigt härlig känsla att komma hem efter att ni varit hos oss!

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hej Josefin! Stort tack för din återkoppling, att du som kund är nöjd med de tjänster vi utför är vårt viktigaste mål!

Linnea M
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Jag är mycket nöjd med bemötandet vid telefonkontakter och Mail. Fick också ett mycket gott intryck av assistenten Matilda, som städar snabbt och kompetent och dessutom alltid är glad och trevlig. Fint att ni skänker pengar till Barncancerfonden!

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hej Linnea! Så glädjande att vi kan underlätta för er i er vardag, vi ska se till att serviceassistenten får ta del av den fina hälsningen!

Ulrika E
Skrev om HomeMaid i Helsingborg

Jag tycker er personal - både städning och fönsterputsning är både trevliga och proffsiga.

Svar från HomeMaid i Helsingborg

Hej Ulrika! Stort tack för er återkoppling, att du som kund är nöjd med de tjänster vi utför är vårt viktigaste mål!