HomeMaid i Borås

HomeMaid i Borås

Välkommen till HomeMaid i Borås! Vi på HomeMaid i Borås är din personliga städfirma med över 23 års erfarenhet inom städbranschen. Under dessa 23 år har mycket hänt och vi har framförallt förstått värdet av att städning måste utföras med hög kvalitet för att du som kund ska bli nöjd och dessutom vilja anlita oss igen. Ta med...

6 omdömen om HomeMaid i Borås

Eva Caroline R
Skrev om HomeMaid i Borås

Vi är väldigt nöjda med städresultat, bemötande, kommunikation och punktlighet hos de som städar.

Svar från HomeMaid i Borås

Hejsan, tack för din fina återkoppling!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Katrin F
Skrev om HomeMaid i Borås

Hej! Får denna service av min dotter, Katrin Frick. Snällt! Vi har haft Juliana i höst och hon är jättebra! Så duktig! I torsdags hade vi två nya, en kille och en tjej. Kanske inte riktigt lika bra…. Mvh Anita Andersson 0706212773🌺

Svar från HomeMaid i Borås

Hej Katrin, tack snälla för din fina återkoppling, detta ska vi självklart förmedlas vidare till mina kollegor i Borås, önskar er en fin dag!

Yvonne P
Skrev om HomeMaid i Borås

Städningen, lika bra som alltid.

Svar från HomeMaid i Borås

Hej Yvonne, tack snälla för din fina återkoppling! Önskar er en fin dag,

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Skanska S
Skrev om HomeMaid i Borås

Vi upplevde att vi blev lyssnade på när vi vill få tillbaka den person som varit hos oss tidigare. Det var mycket positivt. Den person som har kommit tillbaka och städar hos oss gjorde ett mycket bra jobb, igen

Svar från HomeMaid i Borås

Hej Skanska, ett stort tack för er återkoppling, att ni som kund med det tjänster som vi utför är vårt viktigaste mål!

Oskar G
Skrev om HomeMaid i Borås

Kontakten med kontoret fungerar bra. Aldrig några bekymmer. Sen att man får en fast home maid som kommer till en varje gång. Detta gör att man kan ha en förväntan men på något sätt lyckas de hela tiden överträffa den grundförväntan.

Svar från HomeMaid i Borås

Hejsan Oskar, vi är så glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback! Önskar er en fin vecka,

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Eva L
Skrev om HomeMaid i Borås

Proffsiga, trevliga och kompetenta på alla sätt och vis.

Svar från HomeMaid i Borås

Hej Eva, tack snälla för din fina återkoppling!