HomeMaid i Norrköping

HomeMaid i Norrköping

4.2

Välkommen till HomeMaid i Norrköping! Vill du ha tid över för annat än att städa? Vi på HomeMaid i Norrköping är ett glatt gäng som tar hand om din städning så att du kan göra saker på din fritid som betyder något. Vi hjälper dig att hålla hemmet eller kontoret skinande rent såväl som att göra din trädgård fri från löv. Tjänster:...

25 omdömen om HomeMaid i Norrköping

Mikael W
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Städpersonalen utför sitt arbete utmärkt och bemötandet från personalen på kontoret är utmärkt. Dock är priset för tjänsten för högt.

Hemfrid Linköping
3.9/5 i betyg av 159 omdömen 3.9 av 159 omdömen
Badge2023

Mycket professionella från beställning till och med faktura. Mycket duktig fönsterputsare.

Sigrid Maria S Sigrid Maria S
Mariann A
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Överlag bra fram till för en månad sedan. De två senaste planerade onsdagsstädningarna har med kort varsel flyttats till tisdagar och jag har inte fått min ordinarie städerska. Istället för mig okända personer. Vid senaste besöket påstods golven vara våttorkade men det var de inte. Fläckarna var kvar och ingen som helst fukt på golven.

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej, Tack för din återkoppling, ska föra vidare detta till mina kollegor.

Helen J
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Hittills mycket nöjd. En trevlig och duktig medarbetare och känner mig trygg att hon är i vårt hem

Hemfrid Örebro
3.8/5 i betyg av 180 omdömen 3.8 av 180 omdömen

Dom är mycket trevliga och noggranna, dom svarar fort när man kontaktar dom

Inger S
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Bra bemötande Tillgängliga, svarar i telefon eller ringer tillbaka Bra assistent(än så länge) för städning

Malin T
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Mirna som kommer till oss är en medarbetare som ni kan vara så stolta över, och var rädda om henne! Hon gör ett fantastiskt fint jobb i mitt hem! Ibland tänker jag att jag inte har råd att fortsätta köpa denna tjänst, men så prioriterar jag om, det ger så mycket att Mirna kommer till oss! JAg köper städning 3 h varannan vecka. Ibland när Mirna är ledig så kommer en ersättare, då kontaktar kontoret alltid mig, och stämmer av. Lätt att få kontakt, och alltid snabbt svar. Det har också hänt att jag bokat om på grund av...

Flytt & Städ Sverige AB
4.2/5 i betyg av 486 omdömen 4.2 av 486 omdömen
Badge2023

Trevligt bemötande och väl utförd flytt.

Ann-Charlotte R Ann-Charlotte R
Ann-Louise S
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Mina förväntningar på ett rent och väldoftande hem grusades totalt när jag kom hem från mitt arbete en kväll. Jag hade beställt storstädning och (som förra gången) förväntade mig att det där extra skulle vara städat, det där som man själv inte tar tag i, torka över garderober, över köksskåpen, elkontakter, torka golv mm. Katastrofalt dåligt! Jag blev bra bemött när jag klagade och de kunde bara bekräfta hur slarvigt det var gjort. De kom och städade om men bara de exemplen jag hade pekat på fast jag bad att de själva skulle gå igenom hela städningen eftersom det var så mycket.

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hejsan, vad tråkigt att höra! Beklagar att det inte nådde upp till era förväntningar och hoppas att vi kan ge er en ny chans framöver,

Ulla H
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Jag är mycket nöjd med den hjälp jag får med städningen. Den person som städar hos mig är genomtrevlig och gör ett bra jobb. När hon går doftar hemmet fräscht och gott, så jag njuter för fullt. Hon kommer var fjortonde dag och jag ser alltid fram emot den dagen.

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Ulla, så glädjande att läsa att vi kan underlätta för er i er vardag! Vi blir mycket glada över er återkoppling och ska se till att er serviceassistent får ta del av hälsningen. Önskar er en fin eftermiddag

Hemfrid Norrköping
4.1/5 i betyg av 532 omdömen 4.1 av 532 omdömen

Städningen bra, lite svårt med telefonkontakten, när man vill måhot

Marianne S Marianne S
Emma W
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Lätt att kommunicera tillsammans!

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Emma! Tack snälla för din fina återkoppling!

Johan K
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Funkar bra och dom gånger det strulat har vi alltid fått någon form av kompensation

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Johan! Tack snälla för din återkoppling och uppskattar din feedback!

NDD Flytt & Städ AB
3.9/5 i betyg av 762 omdömen 3.9 av 762 omdömen

Trodde inte att de (en) skulle stirra sig blinda på packlistan. Väldigt svårt att veta hur mycket det blir till slut. Meddelade alla stora

Solveig S Solveig S
Fredrik N
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Vi har anlitat HomeMaid för städning varannan vecka i kanske 12 år nu. Vi har också köpt tjänsten fönsterputs några gånger. Vi är nöjda. Fungerar bra numera med kommunikationen kring ex ändringar.

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Fredrik! Så glädjande att läsa att vi kan underlätta för er i er vardag, tusen tack för återkopplingen!

Susanna K
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Vår vanliga städassistent är väldigt duktig och noggrann, men när vi ibland får vikarier är de mycket slarvigare.

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Susanna! Tack snälla för återkopplingen, vad tråkigt att höra att ni inte är lika nöjda med andra serviceassistenter!

Ida N
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Ett bra första intryck. De kändes seriösa och tillmötesgående, därför anlitade jag dem. Jag hade höga förväntningar. Det jag informerade dem om inte skulle vara något bekymmer för de hade både produkter och redskap att kunna utföra arbetet enligt mina önskemål. Men det har inte stämt. Har själv, utifrån önskemål från städerskan, fått införskaffa rengöringsmedel för ett bättre resultat. Det fick jag ingen information om att jag skulle behöva göra. Startstädningen var under all kritik. Det skickades sedan en "inspektör"...

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Ida, tack för du tog din tid att skriva en återkoppling till oss. Beklagar så hemskt mycket att det har varit struligt för er och att vi inte kunde leva upp till dem förväntningar ni hade på oss. Hoppas vi kan ge er en ny chans och får önska en god jul!

Irene N
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Jag blir bra bemött. Jag har städ varannan vecka, det fungerar bra. Företaget är tillgängligt på telefon, det är bra.

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Irene! Tusen tack för den fina återkopplingen, vi ser fram emot att hjälpa er snart igen! Önskar er en trevlig dag!

Inger S
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Bra och trevligt bemötande från kontoret. Fungerar bra med Pan som städar.

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Inger! Stort tack för din återkoppling, för oss är målet att erbjuda våra kunder proffsig städning och hos er har vi lyckats!

Marianne H
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Den senaste assistenten var jättebra. Bra att vi får henne i fortsättningen. Bra bemötande på vår önskan. Någon av de tidigare har missat lite i dammtorkning.

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Marianne! Tack för att ni tog er tid att skriva en fin återkoppling, detta uppskattas!

Vilim M
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Fantastiskt utfört arbete vi är mycket nöjda

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Vilim! Vi är så glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback. Önskar er en trevlig vecka!

Eva M
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Jag har städning och har fått en bra städerska som jag är mycket nöjd med.

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Eva! Tusen tack för den fina återkopplingen, vi är glada över att du är nöjd med våra tjänster!

Ingegerd S
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Trevligt bemötande ock väl utfört arbete

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Ingegerd! Att du som kund är nöjd med våra tjänster är vårt viktigaste mål, stort tack för din feedback!

Maria C
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Bra bemötande! Helt ok städat men inte så ”piffigt”.

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Maria! Tack för din återkoppling, hoppas det blir en förbättring nästa gång vi kommer till er!

Johan B
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Bra service men lite strul med för många olika som städar!

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Johan! Stort tack för din återkoppling, detta ska självklart förmedlas vidare till mina kollegor i Norrköping!

Pia S
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Cleo är super bra vi är alltid nöjda med henne

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Pia! Vi blir mycket glada över er fina återkoppling och ska se till att er serviceassistent får ta del av hälsningen!

Ulrika S

Proffsigt personligt nära service

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Ulrika, stort tack för din återkoppling

Barbro A
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Hemstäd: noggrannare önskas, lister på dörrar o golv samt sladdar o hörn viktigare än tavlor, även bättre materielkännedom behövs t.ex försiktigt med vatten på parkett o laminat.

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Barbro! Tack för återkopplingen, detta ska självklart förmedlas vidare till mina kollegor i Norrköping och hoppas det blir en förbättring nästa gång vi kommer till er!

Anders L
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Städningen motsvarade som vanligt mina förväntningar!

Svar från HomeMaid i Norrköping

Vi är så glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback!

Ulf A
Skrev om HomeMaid i Norrköping

Perfekt och osedvanligt snabb och noggrann städning

Svar från HomeMaid i Norrköping

Hej Ulf! Tusen tack för den fina återkopplingen, så roligt att du är nöjd med våra tjänster. Önskar dig ett gott nytt år!