HomeMaid i Sundsvall

HomeMaid i Sundsvall

4.2

Välkommen till HomeMaid i Sundsvall! På Esplanaden 18 i Sundsvall hittar du HomeMaid i Sundsvall. Vi är städföretaget som hjälper dig i Sundsvall, Kramfors, Härnösand, Timrå, Njurunda och Kvissleby med städhjälp. Vi tar hand om ditt hem med allt vad städning innebär så kan du fokusera på annat. Tjänster: Storstädning, veckostädning,...

35 omdömen om HomeMaid i Sundsvall

Bennert K
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Jag har en bra kvinnlig utövare av städningen. När hon har varit sjuk har det uppstått kritik, vikarien försökte komma in i fel ingång och andra incidenten var då vikarien kom sent och kompenserade med att överdriva städningen (en utländsk utövare). Jag anser att arbetsledningen på kontoret skall ta mer ansvar för personalen. Jag är gammal man och har svårare med ny "data teknik". Jag har både mobil utrustning och dator, jag föredrar datorn och bör får min betalnings AVI från HomeMaid sänder på en faktura på min data kod....

Malin S
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

De har blivit bra på att höra av sig om något ändras kring överenskommelsen med tid och tillfälle. Och om möjligt har vi samma person som städar hos oss vilket vi verkligen uppskattar.

Kent H
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Jag är mycket nöjd med både städning och bemötande vid telefonkontakt.

Khurram K
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Homemaid har verkligen överträffat alla våra förväntningar med sin städningstjänst. Deras personal är oerhört professionell, noggrann och effektiv, vilket har gjort vårt hem skinande rent och inbjudande. Varje gång de har varit här har de visat en fantastisk uppmärksamhet på detaljer, och väldigt sällan vi hittar avvikelser i städ. Kommunikationen med företaget är alltid smidig och anpassningsbar till våra behov och schema. Det känns som att de verkligen bryr sig om vårt hem och gör alltid det lilla extra för att överträffa...

Mattias L
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Den person som städar hos oss nu är trevlig och gör ett bra jobb.

Anette N
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Otroligt bra service och utförda tjänster. Varma rekommendationer

Nils Y
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Otroligt bra dialog med centralen, och ordningsamma städare.

Helene E
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Medarbetarna är både duktiga på att städa och se vad som behöver göras och tillmötesgående. Vi har ett bra samtal om vad de tycker behövs göras och vad jag har för funderingar. Kontakterna med kontoret fungerar också väldigt bra.

Marianne S
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Bra bemötande och väl utfört arbete. Köpte storstädning

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hejsan Marianne, stort tack för din återkoppling. För oss är målet att erbjuda våra kunder proffsig städning - och hos er har vi lyckats.

Katarina F
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Bra att kunna köpa en enstaka storstädning när det behövs som mest

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hejsan, Katarina! Tack för din återkoppling!

Anders H
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

bra trrevliga kunnig personal bra att ha göra med brs priset

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Anders, vi är så glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback!

Lena N
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Själva putsningen var bra men tiden för jobbet ändrades två gånger och ändå kom dom inte i rätt tid. Och priset för arbetet stämde inte med offerten jag fick.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Tack för din återkoppling! Ska föra vidare detta till mina kollegor!

Fredrik O
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Alltid en härlig känsla att komma hem till sitt städade hem

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Fredrik, stort tack för din återkoppling. För oss är målet att erbjuda våra kunder proffsig städning - och hos er har vi lyckats.

Thomas S
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Bra bemötande, trevliga, bra utfört jobb

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Thomas! Stort tack för din återkoppling, för oss är målet att erbjuda våra kunder proffsig städning och hos er har vi lyckats!

Annelie S
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Städning som utförs på utgiven tid

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Annelie! Tack snälla för din fina återkoppling, önskar er en fin vecka!

Höglin R
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Bra bemötande och trevlig personal. Något konstigt att de inte städar lilla extratoaletten. Men allmänt nöjd med städningen 2 Tim/ månad. Mycket bra med en dagbok för att kunna kommunicera mellan kund och utförare. Kan varmt rekommendera till andra som inte riktigt hinner städa själva.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Höglin! Tack snälla för feedbacken, detta ska självklart förmedlas vidare till mina kollegor i Sundsvall och hoppas det blir en förbättring nästa gång vi kommer till er!

Anette S
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Är så fantastiskt nöjd med Homemaid. Älskar att komma hem till ett nystädat hem. Toalettpappret är vikt, handdukarna snyggt upphängda, diskmaskinen urplockas. Lyx i vardagen. Har en fantastisk kvinna som städar åt oss.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Anette! Stort tack för din återkoppling, att du som kund är nöjd med de tjänster vi utför är vårt viktigaste mål!

Mohammad K
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Duktig personal, hjälpsamma och trevliga! Noggrannheten i deras arbete är oklanderlig. Rekommenderar starkt!

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Mohammad! Vi är så glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback!

Emil M
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Har hemstädning via HomeMaid och är supernöjd varje gång.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Emil! Att du som kund är nöjd med de tjänster vi utför är vårt viktigaste mål, stort tack för din återkoppling!

Ylva E
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Har hemstädning 1 gång i veckan nu när jag är sjuk i Postcovid. Fungerar jättebra. Trevliga städare och så skönt att få det rent hemma när man inte själv klarar det.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Ylva! Så glädjande att läsa att vi kan underlätta för er i er vardag, vi blir mycket glada över er återkoppling!

Börje N
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Ok bemötande av kontoret När vi fått samma person som utför städningen så är vi mycket nöjda med resultatet

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Börje! Tack snälla för feedbacken, önskar er ett gott nytt år!

Khurram K
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Fantastiskt kundservice. Jättebra kontaktperson och vilka underbara personal. En fantastiskt pålitlig företag. Rekommenderar starkt till alla andra.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Khurram! Så roligt att ni är nöjda med våra tjänster, stort tack för din återkoppling och uppskattar din fina feedback!

Mattias L
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Tyvärr är kvaliteten varierande från riktigt bra till underkänt vissa gånger.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Mattias! Tack för feedbacken, hoppas vi kan ge er en ny chans med förbättring! Önskar er ett gott nytt år!

Johan B
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Vi upplever det lite struligt och ofta slarvigt städat. Har haft tjänsten i några år nu och tycker att det var bättre när vi började.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Johan, vad tråkigt att höra att ni känner så. Jag ska förmedla vidare denna feedbacken till mina kollegor och hoppas på förbättring tills näst gång!

Lotta W
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Vi är nöjda med den tjänst vi köper. Lite mycket rörlighet av medarbetare under detta år.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Lotta, tack för du tog din tid att skriva till oss! Jag ska förmedla detta vidare till mina kollegor i Sundsvall och hoppas på förbättring tills nästa gång!!

Anders Å
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Oftast bra städat men önskar att samma person kommer varje gång. Bäddningen av sängarna är ofta dålig. Här behövs en kurs.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Anders, tack snälla för din feedback! tills nästa gång så hoppas jag att detta har förbättrats!

Gustaf W
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Mycket bra service och helt problemfri tjänst. Rekommenderas varmt.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Stort tack för eran återkoppling! Det glädjer oss,

Andrèa S
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Gott bemötande med lyhört personal med god kommunikation! Önskade ett samarbete där tjänsten innebär en enklare vardag för familjen och Homemaid lever upp till det. Städ och storstäd innebär mer tid för våran familj och ger oss tid till annat!

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Andrea, å roligt att ni är så nöjda med ert veckostäd! Vi älskar att underlätta vardagen för våra kunder och ser fram emot att städa hos er snart igen! Önskar en fantastisk eftermiddag🌞

Gizela J
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Städar bra, kommer alltid i tid.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Tack för din återkoppling, önskar en fin eftermiddag!

Monica J
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Jag blev väl bemött. Vill i möjligaste mån ha samma person som kommer och städar varje gång. Jag förstår att det inte är möjligt alla gånger. I stort sett är jag nöjd , Flickorna som städar är mycket trevliga.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Så glädjande att läsa att vi kan underlätta för er i er vardag! Vi blir mycket glada över er återkoppling och ska se till att serviceassistenterna får ta del av hälsningen.

Petter S
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Bra städning. Utmärkt fönsterputs. Generellt samma personer som kommer varje vecka. Uppskattas.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Stort tack för din återkoppling! Att du som kund är nöjd med de tjänster vi utför är vårt viktigaste mål!

Tomas K
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Lite olika standard på medarbetare, dock helt ok

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Vi uppskattar din feedback, och ska förmedla detta vidare!

Olle L
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Väldigt bra bemötande och väl utfört jobb. Rekommenderas varmt. Den enda negativa synpunkt jag har är att det i några fall har varit svårt att prata med de anställda pga bristfälliga språkkunskaper... att åtminstone en av städarna kan göra sig förstådd och uppfatta mina önskemål på svenska vore önskvärt.

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hej Olle, stort tack till din återkoppling

Ulf K
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Motsvarar vad jag förväntade mig av uppdraget

Emelie Astrid Elisabeth K
Skrev om HomeMaid i Sundsvall

Så nöjd! Gûler som är min huvudsakliga kontakt, utöver de som städar, är fantastisk! Väldigt flexibla och lätt att ha kontakt med!

Svar från HomeMaid i Sundsvall

Hejsan, ett stort tack till din fina återkoppling!!