Alla kategorier Elektriker Västra Götaland Tjörn Honsbergs El

Honsbergs El

Fagerfjäll 81, 471 98 Fagerfjäll — Visa karta

Honsbergs El erbjuder tjänster inom service, installation, ombyggnad, el, tele och data till företag, kommuner och privatpersoner. Inget jobb är för stort eller för litet för oss. Vårt mål är att utföra arbete av bästa möjliga kvalité till våra kunder och samtidigt erbjuda riktigt bra service till ett fördelaktigt pris. Genom att ha marknadens ledande certifieringar och processer i våra arbetsflöden utför vi effektivt våra uppdrag med hög kompetens och med mycket noggrannhet. Idag är Honsbergs El 12 elinstallatörer och finns precis vid St1 i Fagerfjäll på Tjörn. Vi har många års erfarenhet och vår främsta styrka ligger framförallt i vår kompetenta och välutbildade personal. Vi innehar bland annat certifiering hos EiO vilket innebär att vi kan erbjuda dig som kund betydande fördelar när det gäller säkerhet, kvalité, ekonomi och teknik. Varmt välkommen!

Läs vad 24 kunder tycker om Honsbergs El

• Lars H skrev om Honsbergs El
    Honsbergs El är är alltid hjälpsamma och gör ett proffsigt jobb. Läs mer
  • Mats A skrev om Honsbergs El
    Bra service gott bemötande snabba leveranser Läs mer
  • Patrik S skrev om Honsbergs El
    Bra från start till mål! Bra rekommendationer, kunnig personal och bra produkter. Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Honsbergs El
    Har haft kontakt m företaget mest med deras Fredrik , som har skött sig utmärkt på med installationen och bemötandet.
    Svarar alltid i tel , fullföljer projekten tillfredsställande Läs mer
  • Lars S skrev om Honsbergs El
    Patrik klockrent bemötande ordning och reda lösningsorienterad!
    Jimmy ?? Fakturorna stämmer ?! Tror ja 😉
    Charles !!?? Va har dom han till 🤡 Mest på semester eller ? Läs mer
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Honsbergs El
    Proffsigt smidigt och tillmötesgående. Läs mer
  • Rita J skrev om Honsbergs El
    Trevligt bemötande 😊 Fick hjälp med det vi bad om var inga problem med något 😊 Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Honsbergs El
    Söker du en EL-firma, sluta leta för nu har du kommit helt rätt. Levererar och förstår dina behov. Levererar över förväntan ! Läs mer
  • Gustaf B skrev om Honsbergs El
    Anlitade dem för några mindre jobb i min villa. Är glad att jag avtalade om priset innan, för det tog väldigt många timmar för deras kille att göra jobbet. Utförandet var helt OK. Läs mer
  • Lars-ola A skrev om Honsbergs El
    Toppen och snabb hjälp Läs mer
  • Sophie P skrev om Honsbergs El
    Mycket nöjd med arbetet och ett trevligt bemötande Läs mer
  • Martin E
    Martin E skrev om Honsbergs El
    En seriös och pålitlig elfirma. Väldigt bra kvalitet på arbete och god service. Läs mer
  • David B skrev om Honsbergs El
    Bra bemötande och proffsigt utfört arbete. Väldigt nöjda med Honsbergs. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jane R
    Jane R skrev om Honsbergs El
    Kanonbra. Använder alltid denna firma när jag har eljobb. Supertrevliga och proffsiga. Läs mer
  • Christian L skrev om Honsbergs El
    Kanonbra firma. Löser alla problem! Läs mer
  • Emilio C skrev om Honsbergs El
    Snabb och professionell service. 100% nöjd. Läs mer
  • Per L skrev om Honsbergs El
    Upplever Honsbergs El som proffsiga och seriösa, köpt elentreprenader. Läs mer
  • Max H skrev om Honsbergs El
    Anlitar Honsbergs El för installation av styr och regler till kylanläggningar och även felsökning på el-sidan av befintliga anläggningar. Proffsigt och grundligt utfört arbete även under tidspress. Läs mer
  • Roger H skrev om Honsbergs El
    Vårt samarbete med Honsbergs El har varit öppet, enkelt och bra, med en kompetent ledning och personal som grund. Tack! Läs mer
  • Richard B skrev om Honsbergs El
    Dom levererar snabbt och säkert Läs mer
  • Tage B skrev om Honsbergs El
    Vi har alltid fått ett professionell bemötande. Trevligt bemötande och kommer alltid på utsatt tid. Vi har anlitat dom för installationer och felsökningar bla. Vi kan verkligen rekommendera detta företaget. Läs mer
  • Gjert M skrev om Honsbergs El
    Bra service av duktig elektriker. Läs mer
  • Lars R skrev om Honsbergs El
    Trevligt bemötande, snabba svar samt snabba och bra utförda entreprenader. Läs mer
  • Ola B skrev om Honsbergs El
    Tillmötesgående och har snabb service Läs mer

Gjutjärnsgatan 16, 41707, Göteborg