House Of Design Sweden AB

Östgötagatan 67, 116 64 Stockholm — Visa karta

Läs vad 15 kunder tycker om House Of Design Sweden AB

• 2020-11-18

Paula Ö skrev om House Of Design Sweden AB
    Renoverade kök, vardagsrum och hall med inbyggda garderober med House Of Design. Så bra samarbete och fantastiskt nöjd med resultatet. De var verkligen investerade i att få till finishen i detaljerna och levererade också vansinnigt fin terrazzo-skiva till köket. Rekommenderar dom varmt! Läs mer
    2020-11-18 House Of Design Sweden AB svarar Paula Ö
    Hej och tack för ditt underbara omdöme, tusen tack :).

Väldigt roligt projekt där ni valde väldigt fina material som gav er lägenhet ett helt nytt liv!
    Enkelt och givande att samarbete med kunder som har god smak och som vet vad dom vill önskar i detaljnivå.

Ha en underbar kväll så hoppas jag vi ses igen!

• 2020-11-17

Oskar H skrev om House Of Design Sweden AB
    Köksbänkskiva i marmor. Smidigt, proffsigt och genomgående mycket bra bemötande och utfört arbete. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-11-17 House Of Design Sweden AB svarar Oskar H
    Hej Oskar!

Tack för din rekommendation!
    Toppenbra samarbete med våra hantverkare vid demontering av gamla bänkskivan och ur- och inkoppling vatten m.m. Många moment som vi tillsammans fick att flytta väldigt bra.

STORT TACK!!!

Jessica T skrev om House Of Design Sweden AB
    Utmärkt service när vi beställde våra nya fina bänkskivor. House of Design tog alla mått för perfekt resultat vid leverans och montering. Vi är så nöjda och kan varmt rekommendera detta företag!! Läs mer
    2020-11-16 House Of Design Sweden AB svarar Jessica T
    Hej Jessica!

Underbart att läsa ditt fina omdöme!!! Tusen tack för ett bra samarbete och grattis till ert fina kök.

Hoppas vi ses igen vid nästa renovering :)

Trevlig kväll mvh Ronnie

Victoria R skrev om House Of Design Sweden AB
    Alltid lika nöjda. Skräddarsydda lösningar och underbara produkter med grym kvalité, trevligt bemötande och smidiga leveranser. (både bordsskivor och köksbänk) Läs mer
    2020-11-13 House Of Design Sweden AB svarar Victoria R
    Hej Victoria!

Underbart att höra :). Vi är superglada för återkommande kunder, alltid lika enkelt och roligt att samarbeta med dig!
    Ha en underbar helg så håller jag utkik efter goda mattips för helgen från dig :)

Kevin G skrev om House Of Design Sweden AB
    Kom snabbt i kontakt med Ronnie efter att vi skickat in för en prisberäkning och allt därifrån gick väldigt smidigt. Vi är otroligt glada att vi valde House of design och kommer göra det i framtiden och även rekomendera dom för andra. Ronnie Karlsson's bemötande vad fantastiskt och han hjälpte oss att hitta exakt det vi behövde. Läs mer
    2020-11-13 House Of Design Sweden AB svarar Kevin G
    Tack Kevin, du har gjort vår dag :) !!!
    Supertrevligt att ha fått äran att ha dig som vår kund, trevlig och enkel dialog rakt igenom.

Jättetack för att du valt oss som er stenleverantör och vi blir självklart jätteglada om du vill rekommendera oss för vänner och bekanta.

Ha en underbar helg så hoppas jag at vi hörs igen Kevin!

Mvh Ronnie / HODS
  • Meley W

2020-11-12

Meley W skrev om House Of Design Sweden AB
    Har beställt en del bänkskivor från House Of Design Sweden och allt har gått supersmidigt, från offert till måttagning och leverans. Superbra bemötande och snabb leverans. Kommer definitivt fortsätta beställa från dom! Läs mer
    2020-11-12 House Of Design Sweden AB svarar Meley W
    Hej Meley!

Det låter fantastiskt, vi är superglada att ha er som kund!
    Tusen tack för dina fina ord och för ett strålande samarbete som leder till många fina kök och projekt!

Kul att jobba med inredningsproffs som er!

Trevlig kväll!

• 2020-11-12

Charlotta G skrev om House Of Design Sweden AB
    Inköp och montering av stenskiva i kök.

- Trevligt bemötande och duktiga hantverkare och resultatet blev superbra! Alltid snabb svarstid och arbetet utfördes enligt överenskommen tidsplan. Läs mer
    2020-11-12 House Of Design Sweden AB svarar Charlotta G
    Tack Charlotta för ert fina omdöme, det göra oss superglada :)!

Köket blev verkligen jättefint, stort tack för bra samarbete!

Ha det gott så ses vi snart igen!

Arek & Mikaela G skrev om House Of Design Sweden AB
    Vi har använt House of Design till både en mindre köksrenovering i vår lägenhet samt något år senare vid en stor helrenovering av vårt hus. House of Design har kompetenta och pålitliga egna hantverkare och ett stort kontaktnät som rings in vid behov. Vi uppskattade även goda råd om konstruktion och utformning samt bra leverantörer. Av House of Design får man en helhetslösning vilket vi uppskattat som återkommande kund. Läs mer
    2020-11-11 House Of Design Sweden AB svarar Arek & Mikaela G
    Hej Arek & Mickis!

Stort tack för fina ord!!!
    Det är alltid ett nöje att vara med i era renoveringsprojekt.
    Stort grattis till ert fina hus och till ert nya fantastiskt fina kök :)

Ha det gott så hoppas jag vi ses snart igen!

Nathalie K skrev om House Of Design Sweden AB
    Vi köpte vår bänkskiva samt en bänkskiva till vår kommod.
    vi hade bra bemötanade under vårt sammarbete med mycket god kommunikation.
    min förväntningar bemöttes väl och vi är super nöjda med våra bänkskivor! Läs mer
    2020-11-11 House Of Design Sweden AB svarar Nathalie K
    Hej Nathalie!

Tusen tack för fina ord och som du själv beskriver ett gott samarbete som ledde till ett mycket fint resultat :)

Ha det gott och stort tack

Linda B skrev om House Of Design Sweden AB
    Bra produkter, snabb leverans och mycket god service - bättre kan det inte bli. Läs mer
    2020-11-11 House Of Design Sweden AB svarar Linda B
    Tusen tack Linda!

Ha det gott så hoppas jag vi ses snart igen!

Jonas B skrev om House Of Design Sweden AB
    Superservice och trevligt bemötande, bra leveranstider och superfin sten! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-11-11 House Of Design Sweden AB svarar Jonas B
    Det är vi som tackar Jonas!

Stort tack för ditt omdöme och återigen stort tack för din beställning!

Hoppas vi ses snart igen!

Joakim T skrev om House Of Design Sweden AB
    Grym service från första kontakt till montering. Bra urval, kort leveranstid och prisvärt! Läs mer
    2020-11-11 House Of Design Sweden AB svarar Joakim T
    Hej Joakim!

Tusen tack för att du väljer oss som leverantör till alla dina renoveringsprojekt.
    Tack för snabb och bra kommunikation och för ditt fina omdöme!

Ha det gott så ses vi snart igen!

Erik Sande S skrev om House Of Design Sweden AB
    Köpte bänkskivor med montering
    Mycket trevligt bemötande och snabb service!
    Hade förväntningar om bra service och ett bra jobb vilket jag fick med råge. snabbt pris, snabb leverans och ett bra reslutat

Mycket nöjd överlag och det vart noggrant och bra utfört.
    kan varmt rekommendera Läs mer
    2020-11-10 House Of Design Sweden AB svarar Erik Sande S
    Hej Erik!

Tusen tack för fina ord och tack för ett mycket bra samarbete!

Trevlig kväll!

Mvh HODS

Björn Ö skrev om House Of Design Sweden AB
    House of Design hjälpte oss med hela köket. De var ett bra bollplank i utformningen även fast vi valde att inte köpa stommarna från deras kontakt.
    De kom ut och mätte på plats och tipsade om hur vi skulle göra för bänkskivorna och diskho skulle bli bra placerade.
    Efter vi beställt skivor så fick vi en bild på stenblocket som skivorna skulle göras av. Kul!
    Leveransen gick fort och montering smidigt.
    Sammantaget är vi oerhört nöjda med resultatet och den snabba återkoppling vi fått vid frågor! Läs mer
    2020-11-10 House Of Design Sweden AB svarar Björn Ö
    Hej Björn!

Superkul att höra ditt omdöme, vi gör alltid vårt bästa vilket gör det extra roligt att få så fin feedback!
    Bra diskussioner och ett gott samarbete ger ofta ett gott resultat.
    Njut nu av ert fina kök så ses vi på nästa renoveringsprojekt :)

Mvh HODS / Ronnie

Rachel K skrev om House Of Design Sweden AB
    House of Design did a fantastic job at fitting my kitchen and painting the interiors of our house. They always communicated any problems and would also come up with solutions. I would highly recommend hiring them. Läs mer
    2020-11-10 House Of Design Sweden AB svarar Rachel K
    Thanks a lot for kind words Rachel!

We enjoyed the renovation and we hope to see you soon again for next project :)
    Ps, your kitchen looks fantastic!

Regards HODS / Ronnie

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte