Alla kategorier Hälsovård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Hr & Samtalshuset

Hr & Samtalshuset

Hagagränd 1, 113 27 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Hr & Samtalshuset

• 2019-02-18

Sofia G skrev om Hr & Samtalshuset
    Min terapeut var bra.
    Tyvärr kommer jag aldrig gå tillbaka.
    Jag fick en felaktig faktura på utebliven/sent återbud trots att jag hört av mig en Vecka innan. De bad mig skicka bevis vilket jag gjorde.
    Trots det har jag nu fått ett felaktigt inkassokrav på tripla beloppet.
    Den ångest min terapeut lyckades få bort är nu dubbelt så stor. Läs mer
  • 2017-01-22

Mia P skrev om Hr & Samtalshuset
    Jag hade bokat hos Charlotte Broms, Psykoterapeut för samtal. Hade remis från läkare o.s.v. när han upptäckte att jag hade tappat livslust.
    1- ingen mottagning. Var tidig för att andas ut innan samtalet som skulle vara väldigt omtumlande. Fick vänta i minusgradskylan ute.
    2- När receptionisten kom hänvisade mig till kalla pentryn istället för väntrummet.
    3- Jag skakade av kyla och behöll min tjocka jacka på när jag klev in hos Charlotte. Samtalet med henne började med att inom ett par minuter började hon slumra till och stundvis sova. Jag höjde rösten emellan gråten för att väcka henne.
    4- Hon sa att jag gav för mycket info så hon blev trött i huvudet. Otrevligt påstod hon att hon förstod att jag kom till henne för att bli sjukskriven, fast jag redan var sjukskriven pga utmattning, depression och mobbning av min chef.
    5- Jag tackade nej att boka på tid för nästa samtal.
    6- hon ringde sen efter någon vecka och frågade om vi skulle boka. Tackade nej igen och berättade att jag mådde ännu sämre när jag gick från henne.
    Rekommenderar aldrig den personen. Dessutom är väldigt svårt att se på samtalshuset.se vilka medarbetare de har. De verkar inte ta något ansvar heller och ge feedback med den återkopplingen jag gav dem (genom samtalet som Charlotte Broms ringde). Läs mer

Bästa företagen inom hälsovård i Stockholm:

Sandra S Sandra S tycker:
“Vi i Stall Sjöberg kan verklig...” Läs mer