Hummingbird Meetings & Events

Hummingbird Meetings & Events

• BadgeFiveYears

Välkommen till Meetings & Events! Med upplevelser, möten & resor som verktyg bygger vi relationer & skapar framgångsrik kommunikation för företag i Sverige. Vi lyfter fram det som verkligen intresserar deltagarna, det gäller såväl val av resmål som vilka aktiviteter, guider, studiebesök och konferensmiljöer vi föreslår. Självklart...

104 omdömen om Hummingbird Meetings & Events

Sedan starten hos Reco 2019

Michel B
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi har engagerat Hummingbird länge och har en bra dialog både innan, under och efter utförda aktiviteter. Vi får den service vi förväntar oss och ibland lite till vilket vi uppskattar. Vi arrangerar ofta aktiviteter med medverkande från hela Sverige och får hjälp med att samla ihop allt i ett paket. Enkelt för oss som beställare - det är nyckeln.

Ulrika B
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Jag som vanligtvis sköter event och planering av konferenser hos oss på Volvohandlarföreningen blev denna gång ombedd att ta kontakt med en Eventbyrå för att ansvara vårt företags 70- årsjubileum som vi skulle fira i Köpenhamn. Fick omedelbart en riktigt bra mag känsla i kontakten med Hummingbirds och Kajsa Karlsson och Hans Lundberg så vi gav dem uppdraget att ansvara för och göra vårt Jubileum till en riktigt minnesvärt och rolig fest-helg för oss och våra gäster. Inte helt lätt för dem då vi var ute sent tidsmässigt samt...

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Ulrika och alla härliga kollegor på Volvohandlarföreningen! Det gläder oss att höra att ni upplevde ert 70-årsjubileum i Köpenhamn som en sådan framgång och minnesvärd helg för era medlemmar. Det är med stor tacksamhet vi på Hummingbird tillsammans med er på Volvohandlarföreningen fick möjligheten att lyfta upp ett grått och kallt Köpenhamn med både värme och gemenskap och minnesvärda upplevelser värda att skriva in historieböckerna! Extra stort tack till dig Ulrika och för ditt engagemang och för att vi planerat...

Hilda H
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi anlitade Hummingbird Meetings & Events för en konferensresa och jag har är så imponerad av den rakt igenom professionella kontakten och leveransen. Till att börja med hade vi ett möte där de frågade om våra förväntningar, intressen och mål för att lära känna oss och vad vi värdesätter. Jag upplevde att de genuint ville hjälpa oss att skapa en fantastiskt upplevelse och resa. Under såväl planeringen som under och efter resan var allt bemötande proaktivt, vänligt och hjälpsamt. Inget lämnades åt slumpen, vilket var tryggt...

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hilda, tack för dina värmande och fina ord! Kan bara instämma i upplevelsen av gott samarbete - en fröjd att jobba ihop med dig - på alla sätt och vis. Vi är så glada att ni trivdes vid Lago Maggiore och fick en härlig upplevelse tillsammans med kollegorna. Tack för den här gången, vi ses och hörs! / Erika & Linda

Saga K
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Med sin lyhördhet, kreativitet, engagemang och expertis har Hans Lundberg på Hummingbird hjälpt oss planera och arrangera en myndighetsdag som vi sent kommer glömma! Tack vare vårt beslut att ta in Hans från Hummingbird kunde vi erbjuda våra ca 1000 medarbetare ett varierande, underhållande och värdefullt innehåll.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Det var fantastiskt spännande uppdrag att hjälpa er med ambitionen att engagera och beröra så många människor och så många olika kompetenser till "en röst". Det kändes som ni nådde och överträffade era egna högt ställda ambitioner. Stort tack för förtroendet och gott samarbete! /Hans

Christian A
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Fantastiskt bra bemötande och en bra service före, under och efter resan. Vi har åkt med Hummingbird tidigare och förväntade oss samma fina service som vi fick denna gång. Upplevelsen är att det är en välplanerad resa där guider på plats har fångat upp de önskemål vi hade mot arrangören. Det var en studieresa vi var iväg på.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Christian! Det har varit så kul att jobba med er och härligt att höra att ni hade en givande studieresa. Ser fram emot fortsatt samarbete med er! //Ellen

Martin G
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Hej, Tack för en fantastisk konferens! Vi hade det superbra! 😊 Alla era medarbetare på plats var helt fantastiska och allt praktiskt fungerade helt perfekt! Hotellet var fantastiskt! Utflykterna/aktiviteterna var superbra! Vi pratade om det på hemresan, alla hade en egen favorit och ingen tyckte något var dåligt. Restaurangerna var dock lite blandad upplevelse. La Rampolina var ok. Huvudrätten var väldigt god. Vitvinet var odrickbart. Servicen ok. Pizzeria Centrale var klart över förväntan. Perfekt...

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Martin, Tusen tack för din fina feedback! Så roligt att ni var nöjda med er konferensresa! :) Vi ser fram emot fortsatt samarbete med er! / Ellen

Lovisa R
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Professionella och grymma på det de gör! Stöttande och kreativa under hela planeringsprocessen, vårt genomförande tillsammans med Hummingbird kunde inte blivit bättre! En oförglömlig resa, som en av våra deltagare beskrev det!

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack för fint samarbete Lovisa, vi kan bara instämma att detta blev en oförglömlig resa där det skapades många fina minnen! // Isabelle & Kajsa

Jenny L
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi har nu använt oss av er under två konferenser och vi är mycket nöjda med allt.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack för fina ord och vi är så tacksamma att vi får ta hand om era konferensresor! Alltid lika roligt och enkelt att samarbete med er. Ser fram emot att höras inom kort igen för planerna 2024! / Tone

Annelie B
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Jag tycker att samarbetet med Hummingbird har fungerat jättebra! De har visat genuint intresse för vad vårt företag har velat ha.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Så kul att få ta hand om era resor och alltid kul att se till att det blir så som just ni önskar. Ett smidigt och trevligt samarbete och ser fram emot att få möjligheten att ta hand om er igen! / Tone

Gino N
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Mycket bra bemött Konferensen Gelleråsens aktiviteter Mycket nöjda med konferensen och upplevelsen

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack Gino, härligt att du och hela gänget uppskattade upplägget! Vi hörs framöver och spånar på vad vi ska hitta på nästa gång😉 Varmt tack för den här gången / Erika

Sara J
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Tredje året vi använder Hummingbird och Staffan. Vi är lika nöjda i år som tidigare!

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack Sara för de värmande orden! Det är så roligt att arrangera studieresor tillsammans med er. Välkommen tillbaka nästa gång.

Eva F
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Fint arrangerat och med stort ansvarstagande drog Hummingbird vår Konferensresa till Prag i hamn.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack Eva för de fina orden! Det var ett sant nöje att jobba med dig och dina kollegor i detta projekt.

Malin N
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Bra service rätt igenom! Mkt nöjd.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack Malin, Det var ett sant nöje att jobba med dig och träffa dina härliga kollegor!

Jonas H
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Som vanligt när det kommer till Hummingbird - en helt igenom perfekt planerar och genomförd resa.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tusen tack för ett jättefint samarbete Jonas! :) Det gläder oss att ni fick en helt makalös upplevelse på Island. Detta gör vi om! Varma hälsningar, Kajsa

Andrea L
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi har samarbetat med Hummingbird och Isabelle flera gånger nu, alltid med samma lyckade resultat! Eftersom vi har genomfört flera lyckade konferenser är förväntningarna både från oss och våra medarbetare höga och i år nådde vi ännu en gång upp och över våra förväntningar. Isabelle är proffsig och alltid lika trevlig och enkel att samarbeta med. Rekommenderar starkt Isabelle och Hummingbird!

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack Andrea för de fina orden och ytterligare ett fantastiskt roligt genomförande med dig och era medarbetare! Ser fram emot kommande konferenser tillsammans med er! Hälsningar Isabelle och vännerna på Hummingbird

Lena B
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi har arbetat med Hummingbird vid ett flertal events - samtliga utanför Sverige - och de har alltid varit tillmötesgående och professionella, samtidigt som de är varma och personliga både mot oss som beställare och våra mötesdeltagare. De har hjälpt oss leta fram guldkorn vad gäller hotell och aktiviteter och tack vare de själva och deras internationella nätverk så har allt flutit på, även fast saker alltid händer. Både vi och våra deltagare har uppskattat deras digitala site, både för anmälan och för att kommunicera med deltagarna på plats. Vi fortsätter gärna arbeta med dem.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack Lena för fint samarbete och fina ord! Årets konferens vid vackra Lago Maggiore blev verkligen en succé! Nu önskar vi dig & dina kollegor en fin sommar så hörs vi till hösten 🤗 Hälsningar Linda & Isabelle

Viktoria S
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Detta är andra gången vi jobbar med Hummingbird och vi är så nöjda. Givet så stöter man alltid på problem när man åker på konferens med 100personer men finns ingen som löser det så snabbt och bra som HB. All vår personal som åkte med var hela tiden informerad och visste vad som skulle hända och det fanns alltid personal på plats för att ställa frågor. Dessutom så uppfylldes alla våra önskemål som skapade oförglömliga minnen för alla som jobbar på vårt bolag! Ett extra tack till fantasiska Tone och Kajsa dem är helt fantastiska att arbeta med!

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack för härlig feedback, och ni är ju också ett fantastiskt kul gäng att arbeta med. Både ni i "resegruppen" men också alla deltagare som var med! Ett rent nöje för oss att arbeta med er 🤩 och vi ser fram emot att få fortsätta göra det! / Kajsa och Tone på Hummingbird

Ylva A
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Hummingbird har under året varit en mycket värdefullt partner för att anordna våra konferens. De har gjort allt för att försöka uppfylla våra önskemål och svara på alla frågor och ge inspiration. Att anordna större konferenser på egen hand har tidigare varit ett stort arbete med massa ansvar. Här har Hummingbird underlättat mycket och vi kommer absolut att använda Hummingbird för kommande konferenser. Jag ser också att vi skulle kunna jobba tillsammans på eventuellt kommande event.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Härligt att höra Ylva och tack för fina ord! Ett rent nöje att få hjälpa er med er härliga resa och vi ser fram emot vårt fortsatta samarbete. Vi hörs inom kort för planering av nästa spännande resa, finns många resmål att fundera på 😀/ Tone på Hummingbird Meetings & Events

Johan S
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Använt Hummingbird flera gånger till företagskonferens och resultatet har alltid blivit väldigt lyckat!

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Så härligt att höra att er resa blev så lyckad, precis som både ni och vi önskar! Ser fram emot fortsatt samarbete! / Tone på Hummingbird Meetings & Events

Åsa V
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi som företag åkte 40 personer till Sitges, Spanien. En fantastisk liten oas utanför Barcelona. Vi ville åka till en ort som höll ihop gruppen, vilket Sitges verkligen levde upp till. Från första kontakt med Kajsa, vår projektledare, har allt känts helt fantastiskt. Kajsa ansträngde sig det lilla extra under hela processen. Initialt när vi skulle finna destination inom budget gjordes allt och lite till. Det kändes väldigt enkelt att lyfta luren och få en personlig kontakt. Vi kommer definitivt att kontakta Kajsa när det...

Annika L
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och professionellt sätt av vår handläggare. Hon var bra på att komma med förslag på hur vi skulle kunna genomföra vår studieresa med företaget på bästa sätt. Vi hade som fastighetsbolag höga förväntningar på att bl a få se gamla och nya fastigheter och byggnader. Vi fick en svensktalande guide som vara oerhört bra. Hon var mycket påläst om oss som kund och hade lagt upp ett väldigt bra program för oss i två dagar. Vi som företag och anställda är mycket nöjda med vår studieresa till...

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Härligt att höra Annika och tack för fina ord! Ett rent nöje att att få hjälpa er med den här resan och så roligt att ni tyckte så bra om guiden som visade er många intressant objekt! Härligt att lunchkryssningen blev en höjdare, ett fantastiskt sätt att uppleva Paris på! Ser fram emot vårt fortsatta samarbete! / Tone på Hummingbird Meetings & Events

Gunnel S
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Detta var vår första konferens anordnad av Hummingbird Meetings & Events där Kajsa Karlsson var vår huvudkontaktperson genom hela planerings- och genomförandeprocessen av vår tredagarkonferens i Wien. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med Kajsa. Hon har på ett väldigt proffsigt och positivt sätt hela tiden varit öppen och lyhörd för våra olika önskemål, snabb i återkoppling om olika möljigheter och sammantaget planerat ihop ett väldigt bra konferensupplägg för oss som blev väldigt uppskattat av oss och våra medarbetare.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Vilka fantastiska och glädjande ord - tack Gunnel 🤩 Vilket team vi har varit tillsammans från start till slut. Tack för att vi fick möjligheten att hjälpa er uppnå just det ni önskade under era dagar i Wien. Ser fram emot att fortsätta vårt fina samarbete! Varma hälsningar från Kajsa, Hummingbird Meetings & Event

Emil A
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Detta var andra gången vi använde Hummingbird för våra arkitektkurresor. Första gången till Göteborg och nu senast till Helsingfors. Proffsigt bemötande, lyhörda och väldigt kunniga. Allt kändes tryggt under båda resorna och alla hade det supertrevligt. Rekommenderas varmt.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack för fina ord Emil, Det har varit ett stort nöje att jobba med er igen. För oss är det så givande att jobba med kunder inom arkitektur och fastighetsutveckling.. Välkommen tillbaka när det är dags för nästa resa!

David J
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi anlitade Hummingbird för att hjälpa oss med att planera en konferensresa till Lissabon. Vi har även vid tidigare konferensresor anlitat Hummingbird och kommer med glädje att göra det även framöver. De är professionella i sitt arbete med att projektleda offertarbete och planering av resan. De är fantastiskt trevliga och tillmötesgående under processen och finns alltid tillgängliga för möten, avstämningar eller spontana samtal vid behov. De är lyhörda för ens egna behov och önskemål men kommer samtidigt med många egna inspel,...

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Härligt att höra David, tack för dina värmande ord! Tack, detsamma - ett rent nöje att få hjälpa er med den här resan, verkligen! Roligt att ni också gillar Lissabon och hade fina dagar tillsammans med kollegorna. Ser fram emot vårt fortsatta samarbete, vi hörs och ses David! Erika / Hummingbird Meetings & Events

Hanna S
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Välplanerad resa av ett proffsigt team! Alltid trevligt bemötande av Hummingbird, lätta och trevliga att kommunicera med. Vår konferensresa till Stresa i Italien uppfyllde våra önskemål med bra val av restauranger, aktiviteter samt kunniga guider och ett härligt hotell. Vi hade en riktig toppenkonferens och vi kan varm rekommendera Hummingbird!

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Vilka fina ord Hanna och tack att du tagit dig tid att höra av dig! Stressa vid Lago Maggiore är ett fantastiskt resmål. Det har varit fantastiskt roligt att få jobba med dig i detta projekt. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa konferensresa.!

Daniel A
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi fick ett väldigt bra förslag på ett lite annorlunda resmål och är supernöjda med alltifrån planering, återkoppling och genomförande. Ett stort tack till Kajsa Karlsson som hjälpte till att sy ihop resan och ett stort tack även till Isabelle och Evelin som var med och styrde upp resan på plats. Ett väldigt tryggt och professionellt projekt från start till mål. Tack!

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tusen tack Daniel för dina värmande ord! Vouliagmeni och Aten är verkligen en fantastisk plats :) Det har varit så himla roligt att få jobba ihop med er från start till mål! Ni känner och ser era medarbetare och tillsammans fick vi till ett riktigt bra program som speglade allt bra ni åstadkommit och att ni faktiskt nått era målsättningar. Detta gör vi om igen! Hälsningar från Kajsa, Isabelle & Evelin, Hummingbird Meetings & Events

Bästa Hanna E
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Jag/vi på NEKTAB har blivit bemötta på ett professionellt, glatt och välkomnande sätt genom hela processen. Våra förväntningar överträffades verkligen och upplevelsen av både planering/projektledningen och resan i sig var så proffsig, rolig och också lärorik. Vi hoppas på fler samarbeten snart igen! Vi på NEKTAB har under planeringen av vår företagsresa känt att både Kajsa och Matilda haft koll på alla små pusselbitar och varit tydlig i sin kommunikation hela tiden. Detta har gjort att vi från NEKTABs sida har vetat...

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Vilka fina ord - tack Hanna, Cina & Marthin 🤩 Det har varit en ära att få vara med på denna fantastiska resa från start till slut. Så roligt att få växa ihop tillsammans med er och skapa denna fina upplevelse för er och era grymma medarbetare på NEKTAB. Detta gör vi om igen! Kram från Kajsa & Matilda, Hummingbird Meetings & Events

Pia H
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Trevlig och flexibelt bemötande. Bra förslag på programinslag och restauranger. Kontakt med lokal svensktalande guide som var suverän.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Pia, vad roligt att ni var så nöjda med Budapest! Guiden hälsar tillbaka och tackar för fina ord :-) Vi ser fram emot att få hjälpa er när ni planerar nästa konferensresa! / Erika

Camilla S
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Bra bemötande och fint upplägg på resan. Vi åkte med jobbet till Edinburgh.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack för förtroendet att hjälpa er med konferensen i Skottland, härligt att ni gillade destinationen och programmet. Ser fram emot att få hjälpa er framöver när ni planerar nytt! Glad fredag / Erika

Maria S
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Professionellt och trevligt bemötande och vi kan varmt rekommendera Himmingbird Meetings & Events för att ordna resor för arkitekter.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Maria och tack för värmande ord! Ett rent nöje att få hjälpa er med den här resan och härligt att ni kommer hem nöjda och inspirerade. Stort tack för den här gången, ser fram emot nya samarbeten / Erika

Mia P
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Linda och Tone är helt underbara! De har varit super från början till slut. Vi har känt oss så trygga och omhändertagna i hela processen. Vi kommer att höra av oss till våren igen :) / / Mia Tedsys AB

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Vilka härliga ord - tack Mia 🤩 Vi tyckte det var så kul att få hjälpa er att uppnå just det ni önskade med er resa! Vi hörs till våren! Hälsningar Linda & Tone, Hummingbird Meetings & Events

Richard L
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Mötte våra förväntningar exemplariskt, väldigt proffsigt och trevligt bemötande under hela processen.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack Richard för fina ord och fint samarbete! Det var väldigt kul att jobba ihop med er och jag finns här nästa gång det är dags att resa, Hälsningar Linda Lindgren / Hummingbird Meeting & Event

Jonas H
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Proffsigt bemötande höga förväntningar som uppfylldes

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack, detsamma Jonas - alltid lika roligt att samarbeta med dig och dina kollegor! Tack för den här gången, vi ser fram emot att stötta er i planeringen för nästa studieresa och konferens. Ha det gott till dess! / Erika på Hummingbird

Sara G
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Under planeringen var Erika från Hummingbird väldigt lyhörd för våra önskemål och känslan vi ville ha under vår konferens av Maltan. Vi hade nära kontakt, speciellt när resan närmade sig och vi behövde sätta alla detaljer och göra sista-minuten ändringar. Det var första gången vi reste med bolag och det var så skönt att någon höll koll på alla våra bokningar! Under resan funkade det mesta smidigt och vi hade en bra feedbacksamtal efter resan för att säkerställa att vår nästa resa ihop blir ännu bättre. Jag kan varmt rekommendera Hummingbird och framförallt Erika!

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Sara, stort tack för förtroendet och värmande ord! Ett rent nöje att jobba tillsammans, härligt engagemang och teamwork, roligt med surfen på Malta som blev en hit. Glad att du och Sofia hittade oss på Hummingbird - ser fram emot att hjälpa er med planering inför framtida konferenser. Vi hörs / Erika på Hummingbird

Emma E
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Hummingbird hjälpte oss att anordna vår företagskonferens 2022. Vi var ca 200 personer från våra olika bolag i Finland, Norge, Sverige och Tyskland. Vi är mycket nöjda över samarbetet med framförallt Isabelle och Hans som vi arbetade nära under hela planeringen och genomförandet. Superproffsiga, serviceminded, kunniga och trygga att jobba med. De var också väldigt anpassningsbara till vårt sätt att vilja arbeta och vi hade en kontinuerligt dialog genom hela arbetet. Våra medarbetare, deltagarna på konferensen, har alla varit...

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Emma, Stort tack för dina fina ord. Det var så roligt att få planera och genomföra er konferens tillsammans med er! Vi ser fram emot nästa äventyr! Mvh Isabelle & Hans på Hummingbird

Jenny N
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Proffsigt, personligt och alltid med kundens bästa i fokus - så skulle jag beskriva samarbetet med Hummingbird Meetings & Events. De tar ett helhetsgrepp om eventet som gör att man känner sig trygg med att ingenting missas och dessutom har vi haft väldigt roligt tillsammans.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Jenny, Tack för dem fina orden och vårt fina samarbete. Så roligt att få bidra i processen till att skapa framgångsrika och uppskattade möten för era återförsäljare och medarbetare. Vi ser redan fram emot nästa! / Hans på Hummingbird

Melissa L
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi är otroligt nöjda med Hummingbird. Finns alltid tillgängliga och är väldigt måna om att vi som kund ska få det vi önskar.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Melissa, Stort tack för ert förtroende! Det har verkligen varit ett nöje att få hjälpa er med er konferensresa. Ser fram emot nya möten och upplevelser tillsammans! Bästa hälsningar, Ellen på Hummingbird

Josefina D
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Ett proffsigt bemötande, Isabelle som var vår kontakt har varit super bra. Finns inga problem som inte går att lösa. Vi åkte med 30 personer till Split på kickoff och alla våra anställda var super nöjda över upplägg och val av restauranger.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Josefina, Tack för att vi fick förtroendet att tillsammans med er arrangera er resa till Split. Ser fram emot att fortsätta vårt fina samarbete! Bästa hälsningar, Isabelle på Hummingbird

Johan S
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Bra service och trots ett digert konferensschema med många aktiviteter och transporter så klaffade allt klockrent när det väl var dags. Bra struktur och hade jättebra programverktyg. Skulle helt klart använda med av Hummingbird igen.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Johan! Så härligt att ni är nöjda och hade en fin helg tillsammans! Ser fram emot att få ta hand om era planerade resor och upplevelser framöver, du är varmt välkommen att höra av dig! Bästa hälsningar Tone, Hummingbird

Gino N
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Mycket bra bemött. Före taget hade mycket bra återkoppling o hjälpt till 100% jag tycke de var mycket bra på de små detaljer på resan att få ihop resa på 30 dagar för 28 sty en konferensa , Jag tycker att dom jobbade mycket bra jag är mycket nöjd kund kommer att anlita dom i framtiden

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Gino, tack för förtroendet att få hjälpa er med konferensen till Kroatien! Härligt att ni äntligen fick komma iväg tillsammans med kollegorna. Ser fram emot att planera nya upplevelser för er framöver :-) Bästa hälsningar Erika, Hummingbird

Andrea L
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Supertrevligt bemötande och proffsiga! Vi valde att jobba tillsammans med Hummingbird igen eftersom vi var så nöjda med vår senaste konferensresa till Italien. Det är väldigt roligt och enkelt att jobba tillsammans med Hummingbird och speciellt tillsammans med Isabelle, vår projektledare. Vi blev återigen supernöjda med vår konferensresa som denna gången gick till vackra Kullaberg i Skåne där vi fick ett par fantastiska dagar - stort tack!

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Andrea, Stort tack att vi fick förtroendet igen att tillsammans med er arrangera denna magiska konferensresa! Vi längtar redan tills nästa planering sätter fart. Bästa hälsningar, Isabelle Hummingbird

Tove L
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Otroligt proffsiga och lyhörda! Eftersom vi arbetat tillsammans tidigare har vi stort förtroende för dem och de levererar alltid över förväntan. Vi är mycket nöjda! Alla Hummingbirdare vi har jobbat med är dessutom supertrevliga :)

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack Tove! Tillsammans med er är alltid samarbetet oerhört proffsigt, lätt och väldigt väldigt roligt. Vi ser fram emot framtida konferensresor, events och annat skoj tillsammans med er :) Bästa hälsningar Karin, Hummingbird

Magnus K
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Trots att vi har väntat i över två år på att resa samt bytt personal så blev det till sist en mycket bra upplevelse. Vi har både kämpat med ombokningar men jag tycker vi tillsammans har löst det på ett mycket bra sätt. Vi har köpt en gruppresa till Malta.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Magnus! Så härligt att er resa äntligen blev av och att det blev så lyckat, ett sant nöje att få arbeta med dig och få träffa alla härlig deltagare. Ser fram emot nya möten och upplevelser tillsammans!

Nina L
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi har haft väldigt bra stöd från Hummingbird. De löste även situationen bra under pandemin när vi blev tvungna att boka om flera gånger.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Nina, Det är så roligt att vi kunde boka om och fixa så att ni kom iväg på er studieresa. Välkommen tillbaka när det är dags för nästa.

Stephan L
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Hummingbird med Staffan Hjelm har varit till största belåtenhet. De har förstått våra behov och kommit upp med idéer och förslag, som mycket bra har matchat. Allt har skött professionellt, tidsplanerat och ordnat, med god information. Vi har deltagit i planeringsprocessen, och fått goda råd och vägledning.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Stephan, tack för din feedback. Det har varit ett stort nöje att jobba tillsammans med er!

Peter A
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Isbelle och gänget på Hummingbord har haft ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Vi var ett gäng på 30 personer som skulle genomföra en konferens och ett par teambuildingaktiviteter på Gran Canaria. Allt fungerade helt problemfritt och jag kan varmt rekommendera Hummingbird.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Hej Peter, Tack för din feedback! Vi ser fram emot vårt fortsatta samarbete inför framtida konferensresor. / Isabelle på Hummingbird

Tobias E
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Hummingbird har varit helt otroligt bra! Så många gånger som vi har ångrat oss, bokat på saker, bokat av saker och hela tiden så har vi blivit positivt bemötta! Vi hade en kanonupplevelse tillsammans och mycket av det beror på deras smidighet!

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack Tobias, Det har varit ett sant nöje att jobba tillsammans med dig för att ni skall uppnå era mål och syften.

Cecilia H
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Vi hade en helt perfekt konferens. Fantastisk bra ordnat, allt flöt på bra och de ändringar som behövde göras (pga. vädret) märktes inte. Mycket välplanerade och flexibla. Bästa konferensupplevelsen någonsin.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Härligt att höra Cecilia! Det var verkligen superkul att jobba med er i resegruppen och att få vara med er på plats! Sånt kul gäng! Ser fram emot nya roliga uppdrag tillsammans! Tone på Hummingbird

Malin L
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

Jag upplever att vi fått ett engagerat bemötande. De har lyssnat in våra önskemål och försökt hitta lösningar för att vår resa skulle bli så bra som möjligt för just vår grupp. Vi var en grupp på ca 20 personer och hade specifika resmålsönskningar till Italien. Kommunikationen har flutit på trots att det blir många turer fram och tillbaka har jag hela tiden känt mig trygg att allt är under kontroll och resan blev sedan mycket lyckad med bra balans i schema samt alla bokningar mm funkade bra.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Tack Malin! Det har varit så kul att jobba med er och härligt att höra att ni hade en bra resa och kände er trygga, precis som det skall vara 😊 Hälsningar Tone / Hummingbird

Anna A
Skrev om Hummingbird Meetings & Events

En underbar resa som vi kommer komma ihåg länge! Britt vår guide på plats gjorde ett fantastiskt jobb, engagerad, positiv och lösningsfokuserad när justeringar uppstod.

Svar från Hummingbird Meetings & Events

Anna, Tack för de fina orden om vår guide Britt. Det gläder mig och Hummingbird att ni hade en fin resa till Kiruna med oss. Staffan Hjelm/Hummingbird