Alla kategorier Resebyrå Västra Götaland Göteborg Intoit Travel Group Hummingbird Grupp & Konferens

Hummingbird Grupp & Konferens

Fabriksgatan 13, 412 50 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Hummingbird Grupp & Konferens!

Med upplevelser, möten & resor som verktyg bygger vi relationer & skapar framgångsrik kommunikation för företag i Sverige.

Vi lyfter fram det som verkligen intresserar deltagarna, det gäller såväl val av resmål som vilka aktiviteter, guider, studiebesök och konferensmiljöer vi föreslår. Självklart för oss är att det finns en röd tråd genom de konferensresor vi arrangerar. Från inbjudan till utvärdering. Och vi tror på lustfyllda processer och att gemensamma upplevelser är ett av de starkaste verktygen för att skapa samhörighet.

Varje år arrangerar vi ett hundratal annorlunda och alltid skräddarsydda konferens- och studieresor. Vi har varit kreativa i de flesta europeiska storstäder och på väldigt många mindre kända ställen. Vi ser fram emot att få dela med oss av alla de häftiga, spännande och annorlunda upplevelser som vi genom åren har vävt in i konferensresor till såväl kända som okända destinationer.

Sedan 2017 är vår interna verksamhet helt klimatneutral och från januari 2019 ingår alltid klimatkompensation till 100% för alla våra kunders konferensresor.
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om Hummingbird Grupp & Konferens

• 2019-06-10

Evelina L skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Vi är precis hemkomna från vad som enbart kan beskrivas som en succékonferens! Vi skulle för första gången ordna en konferens för hela företaget (cirka 55 personer) och ville åka på en weekend i Europa. Jag ringde till Hummingbird och fick direkt ett oerhört professionellt intryck, så beslutet att välja dem blev enkelt. De förstod direkt vilka vi som företag är och vad som var viktigt för oss och tog utifrån det fram ett program som passade oss perfekt. Jag hade väldigt höga förväntningar innan men de överträffades verkligen och Isabelle Mårdh var en fantastisk projektledare. Konferensen var helt magisk och den fick toppbetyg på alla punkter - vi kunde inte önskat oss mer och jag hade gärna gett högre betyg än fem.

Jag kan bara säga att vi är så oerhört nöjda och kan varmt rekommendera att anlita Hummingbird för er nästa konferensresa! Läs mer
    2019-06-11 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Evelina L
    Hej Evelina,
    Vi är så glada att vi har fått göra denna resan tillsammans med er! Vi ser fram emot att fortsätta jobba tillsammans inför framtida äventyr!
  • 2019-06-07

Patrik S skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Trivselresa.
    Mycket bra.
    Levde bra upp till förväntningarna.

........................................................ Läs mer
    2019-06-07 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Patrik S
    Hej Patrik,
    Det har varit ett nöje att få hjälpa er med er trivselresa! En härlig grupp och ett bra samarbete.
    Ser fram emot att få hjälpa er för nästkommande resor.
  • 2019-06-03

Kristin W skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Kanontrevlig personal som hjälpte oss att få till en härlig konferensresa till Italien. Allt gick att lösa :) Läs mer
    2019-06-03 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Kristin W
    Hej Kristin!

Vi är så glada att ni hade en fin resa och ser fram emot att få hjälpa er med era kommande resor!
  • Nina L

2019-05-23

Nina L skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Bokade vår studieresa till Bilbao med Hummingbird och vi blev väldigt nöjda! De visade mycket engagemang i planeringsfasen och vi hade löpande dialog tills vi hittade rätt. När vi väl var på plats funkade det mesta väldigt smidigt och guiderna var kunniga och bra. Läs mer
    2019-05-23 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Nina L
    Hej Nina,

Tack för dina fina ord! Det var oerhört givande och roligt för oss att tillsammans med er skapa en innehållsrik och trevlig resa. Det gör vi gärna igen!!
    Hummingbird Grupp & Konferens gillar detta
  • 2019-05-20

Camilla L skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Levererar alltid på topp och över förväntan. Pålästa och engagerade i alla led. En trygg partner. Läs mer
    2019-05-20 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Camilla L
    Hej Camilla!

Tusen tack för din fina återkoppling. Alltid lika roligt och utvecklande att samarbeta med er och vi ser fram emot att fortsätta skapa upplevelser tillsammans!
    Hummingbird Grupp & Konferens gillar detta
  • 2019-05-16

Anders T skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Konferenspaket till Oslo.

Utmärkt bemötande, upplägg och genomförande! Läs mer
    2019-05-17 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Anders T
    Hej Anders,
    Stort tack för dina fina ord.
    Alltid lika roligt att få arbeta tillsammans med er!
  • 2019-05-16

Johan R skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Researrangör studiera ÅF 130 person.

Proffisighet
    Högt kundvärde
    Snabbhet Läs mer
    2019-05-16 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Johan R
    Hej Johan,
    Stort tack för bra, lärorikt och roligt samarbete tillsammans med er.
    Vi ser med glädje fram emot att arbeta tillsammans med dig och ditt härliga gäng igen.

Anna S skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Vi har fått hjälp med utvecklingsresor för vår personalgrupp av Hummingbird i flera år, och har alla gånger varit väldigt nöjda. Trevligt bemötande, alltid snabb hjälp från kontoret. På våra resor har vi fått hjälp med intressant program, i de flesta fall fantastiskt duktiga guider, bra boenden och ffa väldigt fina upplevelser vad gäller restauranger. Vi kommer fortsätta anlita Hummingbird och kan rekommendera dem till andra! Läs mer
    2019-05-15 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Anna S
    Hej Anna
    Tack för dina fina ord! Det är alltid roligt att få hjälpa er med er resa och vi ser fram emot att få fortsätta skapa fina upplevelser för er!

Linda L skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Hummingbird arrangerade vår konferensresa till Dubrovnik i maj 2019 och vi är så nöjda på alla sätt! Från första bemötandet för 9 månader fram till nu när resan är över

Extra tack till Isabelle Mårdh <3

Jag kan varmt rekommendera Hummingbird Läs mer
    2019-05-15 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Linda L
    Hej Linda,
    Tusen tack för dina fina ord. Det var så roligt att göra detta tillsammans med er!
    Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete tillsammans.

Eva N skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Mycket trevligt bemötande och hjälp med allt vi behövde inför Kiruna-resa. Läs mer
    2019-05-15 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Eva N
    Hej Eva
    Tack för dinfina kommentar, ser fram emot att inom kort titta på vad nästa resmål kan bli för spännande!
  • 2019-05-13

MONICA G skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Hummingbird har arrangerat våra konferensresor i flera år och till olika desitinationer, det är en trygghet att de vet vad vi vill ha och alltid löser det på bästa sätt! Vi är väldigt nöjda med samarbetet med Hummingbird. Läs mer
    2019-05-13 Hummingbird Grupp & Konferens svarar MONICA G
    Hej Monica,
    Stort tack för fin feedback!
    Vi är glada att veta att ni känner trygghet i vårt samarbete. Det är ett nöje att hjälpa er att genomföra era fina resor varje år!
  • Helena K

2019-05-10

Helena K skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Jag har valt att jobba med Hummingbird för att de är personliga och satsar på att skapa en långsiktig relation och de har därför lärt känna oss och vad vi gillar. Varje gång vi har jobbat med Hummingbird så har vi fått väldigt lyckade konferensresor och mycket positiv feedback av medarbetare. Vi har också fått väldigt bra stöttning och service på plats under våra konferensresor vilket är guld värt.

/Helena
    HR-koordinator, Ictech Läs mer
    2019-05-12 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Helena K
    Hej Helena,
    Tusen tack för dina ord och tidigare upplevelser!
    Det är alltid så inspirerande att få hjälpa er ut i världen och skapa nya relationer mellan era medarbetare.

Elin E skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Hummingbird hjälpte oss arrangera och genomföra en konferensresa till Barcelona med syfte att bygga gemenskap och skapa samsyn I vårt nyskapade och snabbväxande företag. Resan blev över förväntan tackvare kunnig, tillmötesgående och positiv hjälp. Läs mer
    2019-05-07 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Elin E
    Hej Elin,
    Stort tack för fin feedback och riktigt bra samarbete tillsammans med er. Nu väntar vi med spänning på vad vi ska göra tillsammans härnäst.

Carl-Christian W skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Hummingbird arrangerade vår konferensresa 2018. Resan gick till Aten och vi bodde jättefint ute vid kusten. Bemötandet var väldigt professionellt redan vid första kontakten. Trots riktigt dåligt väder så lyckades den lokala representanten boka om vår utflykt som blev perfekt. Våra högt ställda förväntningar uppfylldes med råge. Läs mer
    2019-05-06 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Carl-Christian W
    Hej Calle,
    Tusen tack för dina fina ord och din feedback.
    Vi ser med glädje fram emot fortsatt samarbete tillsammans med dig.

Johan M skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Vi åkte med Hummingbird med en grupp på ca 120 personer. Kontakterna med Hummingbird var bra från början och det var alltid snabba svar på frågor. Kan rekommendera dem för framtida resor. Läs mer
    2019-05-06 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Johan M
    Hej Johan,
    Tusen tack för din feedback.
    Vi ser fram emot fortsatt samarbete tillsammans med dig!
  • 2019-05-05

Annika R skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Konferensresa med arbetet. Mycket bra bemötande, mest mailledes vilket jag önskade. Allt som vi beställde och fick förslag på var utmärkt. Det mesta på plats var som förväntat ( som beskrivet) eller över förväntan. Det enda som drar ner betyget en aning var att det tog ett tag att få gehör för att kostnaderna var för höga för vårt företag, det vill säga jag saknade fler billigare alternativ på boende och utflykter. Någon guide kunde kanske varit lite mer engagerad men på det stora hela var alla som var med på resan mycket nöjda! Läs mer
    2019-05-06 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Annika R
    Hej Annika,
    Tusen tack för din feedback och för att vi fick hjälpa er ut i Europa. Det var ett nöje att få jobba tillsammans och hoppas vi kan börja planera nästa års resa inom en snar framtid!
  • 2019-05-05

Monica N skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Våra konferensresor blir alltid en upplevelse utöver förväntan. Hummingbirds projektledare är kompetenta och lyhörda. Det är ett sant nöje att samarbeta med Hummingbird. Jag vill varmt rekommendera dem till er alla.

Monica Olsson Norman Läs mer
    2019-05-08 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Monica N
    Tack Monica för ditt fina omdöme och rekommendation! Nöjet är helt på vår sida och vi ser fram emot fortsatt samarbete och planering av framtida konferensresor ihop med dig.

Sara O skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Beställt och planerat en enhetsresa till Kroatien hösten 2017 för 95 personer samt Gotland hösten 2018 för 110 personer.
    Vi har blivit väldigt professionellt men samtidigt personligt mött under vår planering och dess genomförande där vi i princip fick alla våra önskningar uppfyllda.
    Hummingbird har levererat på topp varje gång vi anlitat dem men väldigt nöjda deltagare som talar om dessa resor i många år efteråt med glädje! Läs mer
    2019-05-03 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Sara O
    Sara! Tack för din fina feedback.
    Det är alltid lika kul att samarbeta med er inför och under era enhetsresor.
    Vi ser redan fram emot uppstart och planering av nästa års resa!

Andreas L skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Responsiva och anpassningsbara. Ett par misskommunikationer men det löstes bra! Läs mer
    2019-05-03 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Andreas L
    Andreas, tack så mycket för er feedback! Har varit ett nöje att få hjälpa er med er konferensresa. Ser fram emot planering av nästa resa!

Annette L skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Min upplevelse av Hummingbird var över förväntan. Fantastisk hjälp vid bokningen och än mer fantastisk hjälp på plats. ingenting var omöjligt. Jag rekomenderar Hummingbird till 100%. Tack Mikael Lunneryd. Läs mer
    2019-05-03 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Annette L
    Tusen tack Annette för din härliga feedback till oss. Så mycket uppskattat! Vi ser fram emot att få hjälpa er mer fler reseupplevelser framöver!

Joakim A skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Konferens i Berlin

Vi fick en förstklassigt planerad vistelse i Berlin. Utmärkt och engagerad guide, bra aktiviteter anpassade efter våra önskemål, bra restauranger och ett utmärkt hotell.

Nästa konferens kommer vi utan tvekan att planera ihop med Hummingbird igen.

Joakim Alström
    Söderberg & Partners Läs mer
    2019-05-03 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Joakim A
    Hej Joakim,
    Tusen tack för dina fina ord.
    Vi ser fram emot fortsatt samarbete tillsammans med dig.
  • 2019-05-02

Magnus W skrev om Hummingbird Grupp & Konferens
    Vi köpte en konferensresa till alperna och fick ett mycket bra bemötande både i planeringen och sedan på plats i Frankrike!

Anna är grym projektledare och vi kommer garanterat välja att boka nästa resa via Hummingbird igen. Läs mer
    2019-05-03 Hummingbird Grupp & Konferens svarar Magnus W
    Hej Magnus,
    Stort tack för ditt fina omdöme.
    Vi ser med glädje fram emot fortsatt samarbete.

Fabriksgatan 13, 412 50 Göteborg