Hummingbird Meetings & Events

Välkommen till Meetings & Events!

Med upplevelser, möten & resor som verktyg bygger vi relationer & skapar framgångsrik kommunikation för företag i Sverige.

Vi lyfter fram det som verkligen intresserar deltagarna, det gäller såväl val av resmål som vilka aktiviteter, guider, studiebesök och konferensmiljöer vi föreslår. Självklart för oss är att det finns en röd tråd genom de konferensresor vi arrangerar. Från inbjudan till utvärdering. Och vi tror på lustfyllda processer och att gemensamma upplevelser är ett av de starkaste verktygen för att skapa samhörighet.

Varje år arrangerar vi ett hundratal annorlunda och alltid skräddarsydda konferens- och studieresor. Vi har varit kreativa i de flesta europeiska storstäder och på väldigt många mindre kända ställen. Vi ser fram emot att få dela med oss av alla de häftiga, spännande och annorlunda upplevelser som vi genom åren har vävt in i konferensresor till såväl kända som okända destinationer.

Sedan 2017 är vår interna verksamhet helt klimatneutral och från januari 2019 ingår alltid klimatkompensation till 100% för alla våra kunders konferensresor.

Läs vad 69 kunder tycker om Hummingbird Meetings & Events 2

2022-09-22 Insamlad av företaget
    Proffsigt, personligt och alltid med kundens bästa i fokus - så skulle jag beskriva samarbetet med Hummingbird Meetings & Events. De tar ett helhetsgrepp om eventet som gör att man känner sig trygg med att ingenting missas och dessutom har vi haft väldigt roligt tillsammans.
    Hej Jenny,
    Tack för dem fina orden och vårt fina samarbete. Så roligt att få bidra i processen till att skapa framgångsrika och uppskattade möten för era återförsäljare och medarbetare. Vi ser redan fram emot nästa! / Hans på Hummingbird
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Vi är otroligt nöjda med Hummingbird. Finns alltid tillgängliga och är väldigt måna om att vi som kund ska få det vi önskar.
    Hej Melissa, Stort tack för ert förtroende! Det har verkligen varit ett nöje att få hjälpa er med er konferensresa. Ser fram emot nya möten och upplevelser tillsammans! Bästa hälsningar, Ellen på Hummingbird Hummingbird Meetings & Events
    2022-08-31 Insamlad av företaget
    Ett proffsigt bemötande, Isabelle som var vår kontakt har varit super bra. Finns inga problem som inte går att lösa. Vi åkte med 30 personer till Split på kickoff och alla våra anställda var super nöjda över upplägg och val av restauranger.
    Hej Josefina,
    Tack för att vi fick förtroendet att tillsammans med er arrangera er resa till Split. Ser fram emot att fortsätta vårt fina samarbete!
    Bästa hälsningar,
    Isabelle på Hummingbird
    2022-06-03 Insamlad av företaget
    Bra service och trots ett digert konferensschema med många aktiviteter och transporter så klaffade allt klockrent när det väl var dags. Bra struktur och hade jättebra programverktyg. Skulle helt klart använda med av Hummingbird igen.
    Hej Johan! Så härligt att ni är nöjda och hade en fin helg tillsammans! Ser fram emot att få ta hand om era planerade resor och upplevelser framöver, du är varmt välkommen att höra av dig! Bästa hälsningar Tone, Hummingbird Hummingbird Meetings & Events
    2022-06-02 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemött.
    Före taget hade mycket bra återkoppling o hjälpt till 100%
    jag tycke de var mycket bra på de små detaljer på resan
    att få ihop resa på 30 dagar för 28 sty
    en konferensa ,
    Jag tycker att dom jobbade mycket bra
    jag är mycket nöjd kund
    kommer att anlita dom i framtiden
    Hej Gino, tack för förtroendet att få hjälpa er med konferensen till Kroatien! Härligt att ni äntligen fick komma iväg tillsammans med kollegorna. Ser fram emot att planera nya upplevelser för er framöver :-)
    Bästa hälsningar Erika, Hummingbird
    2022-06-01 Insamlad av företaget
    Supertrevligt bemötande och proffsiga!
    Vi valde att jobba tillsammans med Hummingbird igen eftersom vi var så nöjda med vår senaste konferensresa till Italien. Det är väldigt roligt och enkelt att jobba tillsammans med Hummingbird och speciellt tillsammans med Isabelle, vår projektledare. Vi blev återigen supernöjda med vår konferensresa som denna gången gick till vackra Kullaberg i Skåne där vi fick ett par fantastiska dagar - stort tack!
    Hej Andrea,
    Stort tack att vi fick förtroendet igen att tillsammans med er arrangera denna magiska konferensresa!
    Vi längtar redan tills nästa planering sätter fart.
    Bästa hälsningar, Isabelle Hummingbird
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsiga och lyhörda! Eftersom vi arbetat tillsammans tidigare har vi stort förtroende för dem och de levererar alltid över förväntan. Vi är mycket nöjda! Alla Hummingbirdare vi har jobbat med är dessutom supertrevliga :)
    Tack Tove! Tillsammans med er är alltid samarbetet oerhört proffsigt, lätt och väldigt väldigt roligt. Vi ser fram emot framtida konferensresor, events och annat skoj tillsammans med er :)
    Bästa hälsningar Karin, Hummingbird
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    Trots att vi har väntat i över två år på att resa samt bytt personal så blev det till sist en mycket bra upplevelse.
    Vi har både kämpat med ombokningar men jag tycker vi tillsammans har löst det på ett mycket bra sätt.
    Vi har köpt en gruppresa till Malta.
    Hej Magnus! Så härligt att er resa äntligen blev av och att det blev så lyckat, ett sant nöje att få arbeta med dig och få träffa alla härlig deltagare. Ser fram emot nya möten och upplevelser tillsammans! Hummingbird Meetings & Events
  • Nina L
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Vi har haft väldigt bra stöd från Hummingbird. De löste även situationen bra under pandemin när vi blev tvungna att boka om flera gånger.
    Hej Nina, Det är så roligt att vi kunde boka om och fixa så att ni kom iväg på er studieresa. Välkommen tillbaka när det är dags för nästa. Hummingbird Meetings & Events
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Hummingbird med Staffan Hjelm har varit till största belåtenhet. De har förstått våra behov och kommit upp med idéer och förslag, som mycket bra har matchat. Allt har skött professionellt, tidsplanerat och ordnat, med god information. Vi har deltagit i planeringsprocessen, och fått goda råd och vägledning.
    Hej Stephan, tack för din feedback. Det har varit ett stort nöje att jobba tillsammans med er! Hummingbird Meetings & Events
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Isbelle och gänget på Hummingbord har haft ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Vi var ett gäng på 30 personer som skulle genomföra en konferens och ett par teambuildingaktiviteter på Gran Canaria.
    Allt fungerade helt problemfritt och jag kan varmt rekommendera Hummingbird.
    Hej Peter,
    Tack för din feedback! Vi ser fram emot vårt fortsatta samarbete inför framtida konferensresor.
    / Isabelle på Hummingbird
    2021-11-23 Insamlad av företaget
    Hummingbird har varit helt otroligt bra! Så många gånger som vi har ångrat oss, bokat på saker, bokat av saker och hela tiden så har vi blivit positivt bemötta!

Vi hade en kanonupplevelse tillsammans och mycket av det beror på deras smidighet!
    Tack Tobias,
    Det har varit ett sant nöje att jobba tillsammans med dig för att ni skall uppnå era mål och syften.
    2021-11-19 Insamlad av företaget
    Vi hade en helt perfekt konferens. Fantastisk bra ordnat, allt flöt på bra och de ändringar som behövde göras (pga. vädret) märktes inte. Mycket välplanerade och flexibla.
    Bästa konferensupplevelsen någonsin.
    Härligt att höra Cecilia! Det var verkligen superkul att jobba med er i resegruppen och att få vara med er på plats! Sånt kul gäng! Ser fram emot nya roliga uppdrag tillsammans! Tone på Hummingbird Hummingbird Meetings & Events
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Jag upplever att vi fått ett engagerat bemötande. De har lyssnat in våra önskemål och försökt hitta lösningar för att vår resa skulle bli så bra som möjligt för just vår grupp.
    Vi var en grupp på ca 20 personer och hade specifika resmålsönskningar till Italien. Kommunikationen har flutit på trots att det blir många turer fram och tillbaka har jag hela tiden känt mig trygg att allt är under kontroll och resan blev sedan mycket lyckad med bra balans i schema samt alla bokningar mm funkade bra.
    Tack Malin! Det har varit så kul att jobba med er och härligt att höra att ni hade en bra resa och kände er trygga, precis som det skall vara 😊 Hälsningar Tone / Hummingbird Hummingbird Meetings & Events
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    En underbar resa som vi kommer komma ihåg länge!
    Britt vår guide på plats gjorde ett fantastiskt jobb, engagerad, positiv och lösningsfokuserad när justeringar uppstod.
    Anna,
    Tack för de fina orden om vår guide Britt. Det gläder mig och Hummingbird att ni hade en fin resa till Kiruna med oss.
    Staffan Hjelm/Hummingbird
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    Vi blev mycket väl bemötta av Staffan som var bra påläst på resmålet och gav mycket bra tips på aktiviteter! Han var alltid tillgänglig för frågor och gav bra service. Covid gjorde reseplaneringen besvärlig, men det hjälpte Staffan oss med. Väl på plats fick vi fin hjälp av guiderna som mötte oss.

Summan på fakturan mycket högre än vi först trott.

Utöver det, hade vi en mycket fin och rolig resa till Portugal! Vi är nöjda!
    Tack för att du tog dig tid att berätta om resan i samband med vår uppföljning. Det var så kul att få hjälpa er att komma iväg på er konferensresa till Lissabon och härligt att ni hade en bra resa! Vi ser fram emot att få vara med och planera ev. kommande resor!/Staffan Hjelm, Hummingbird Grupp & Konferens Hummingbird Meetings & Events
    2021-10-15 Insamlad av företaget
    Är väldigt nöjd med det mottagande vi fått av er. Framförallt tålamodet att försöka hitta nya alternativ när vi inte varit helt nöjda. Och att få ihop resan på så kort tid imponerar! Vi ville ge våra medarbetare en riktig kanonresa och utifrån den feedback vi fått verkar alla vara så nöjda!
    Tack Ulrica!
    Det har varit så kul att jobba med er och att få skapa en resa tillsammans 😊
    Trevlig helg, hälsningar Linda / Hummingbird
    2021-10-12 Insamlad av företaget
    Mycket bra service av Staffan på Hummingbird! Väl nere i Bilbao flöt allt på perfekt med hela schemat!
    Hej Sara,
    Välkomna hem och tack för ett roligt samarbete!
    2021-10-06 Insamlad av företaget
    Alltid bra bemötande, lätta att ha att göra med och väldigt service-minded.
    Vi har haft flera lyckade resor med Hummingbird under åren och fler lär det bli!
    Man får alltid bra hjälp med att skräddarsy paketen efter de behov/önskemål som finns.
    Hej Carina och tusen tack för din fina feedback! Alltid kul att samarbeta med er också.
    Vi hörs vidare inför nästa konferensresa :) Hälsningar Linda på Hummingbird
  • Per H
    2021-09-28 Insamlad av företaget
    Ett bra bemötande och lyhörda för våra tankar, syfte och mål för konferensresan.
    Höga förväntningar, levererade en helhet på ett utmärkt sätt.
    En konferensresa på 4 dagar på Åland där större delen av konferenspassen skulle ske utomhus, upplevelsen var att det fungerade mycket bra och gruppen var mycket nöjda.
    Tack för den fina feedbacken Per!
    Vi är glada att återigen få förtroendet att hjälpa er att skapa upplevelser och relationsbyggande aktiviteter under er konferensresa. Vi hörs och ses snart igen hoppas jag!
    Karin på Hummingbird
    2021-09-03 Insamlad av företaget
    Att samarbeta med Hummingbird är smidigt och roligt från start till slut. Att ha en resebyrå som bryr sig om företaget och värdesätter våra behov är enligt mig det viktigaste när man ska planera en företagsresa och detta är verkligen något som Hummingbird gör. Alltid snabb återkoppling, flexibla lösningar och gedigen research om resmålet har gjort att jag har känt mig så trygg genom hela planeringsfasen och under resans gång. Det finns ingenting Hummingbird inte kan lösa!
    Hej Febe!
    Stort tack för förtroendet att återigen få hjälpa er att skapa er årliga resa. Vi delar samma upplevelse om vårt samarbete och vi är enormt glada och stolta över det.
    Ser redan fram emot att börja planera för nästa år :) /Karin på Hummingbird
    2020-11-17 Insamlad av företaget
    Det blev ett riktigt bra möte även om det inte var Spanien vi kom till. Hummingbird löste det superbra med att fixa några härliga och inspirerande dagar i Stockholms skärgård. Bra blandning av konferens och kul aktiviteter där vi med säkert avstånd ändå fick ut mycket av dessa dagarna. Även de som var med digitalt på vissa delar kände sig inspirerade! Vi hoppas på att få uppleva Spanien nästa år och givetvis vill vi att Hummingbird hjälper oss då.
    Bra jobbat! // Annika
    Tack för fina ord Annika! Vi är jätteglada att ni inte ställde in utan att vi tillsammans kunde ställa om så att ni kunde mötas och få en gemensam upplevelse tillsammans. Spanien finns kvar och vi ser fram emot att samarbeta med er för en resa dit nästa år.
    Vi hörs! /Hummingbird Grupp & Konferens
    2020-11-12 Insamlad av företaget
    Vi hade planerat ett fysiskt möte som vi istället fick bra hjälp med att ställa om till digitalt. Det var smidigt innan, under och efter. Rekommenderar Hummingbird!
    Tack för din feedback Lina! Vi är glada att vi kunde hjälpa er att genomföra mötet på ett bra och uppskattat sätt trots att det inte blev som det var tänkt från början.
    Bästa hälsningar från hela Hummingbird-teamet
    2020-11-12 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Hummingbird med ansvarig projektledare Karin Bohlin Sauce för första gången då vi tidigare anlitat ett annat bolag som vi inte varit nöjda med.
    Hummingbird och Karin överträffade alla våra förväntningar på vår kick-off som genomfördes på vackra Smögen med omnejder. Allt var väldigt proffsigt, från vårt första möte tills att vi sedan skiljdes åt efter 3 dagar tillsammans. Vi genomförde sedan en medarbetarundersökning för våra anställda där också de fick betygsätta dessa dagar och det blev det bästa resultat vi någonsin fått efter våra kick-offer!
    Vi kommer att anlita Hummingbird igen, ingen tvekan om det.
    Stort tack för fin feedback Ann!
    Ni är ett otroligt härligt gäng att jobba med och vi ser redan fram emot att börja planera för nästa år tillsammans. Hälsa alla så gott och återigen stort tack för förtroendet. Hälsningar Karin & hela Hummingbird teamet
    Hej,
    Vi hade en grym konferens på Gotland där Hummingbird anordnade allt från planering och idé, till anmälan, logistik, studiebesök, middagar och kul aktiviteter på plats på Gotland.
    Kan varmt rekommendera Hummingbird Grupp & Konferens. Varma hälsningar Robert
    Hej Robert och tack för dina fina dina kommentarer. Vi ser fram emot fortsatt samarbete med er! Hälsningar Hummingbird Grupp & Konferens Hummingbird Meetings & Events
    2020-11-11 Insamlad av företaget
    Vi hade en fantastisk konferens på Island och är otroligt nöjda med Hummingbird som vår samarbetspartner. Vi har jobbat tillsammans i flera år nu och slutar aldrig att förvånas.
    Ett kreativt upplevelsebaserat program som verkligen fick våra medarbetare att synka och känna samhörighet till bolaget!
    Projektledningen innan avresa är även den kanon.

Vi ses absolut nästa år igen!
    / Mikael
    Tack för återkopplingen Mikael!
    Känslan är ömsesidig och vi ser fram emot att fortsätta vårt fina samarbete med er framöver. Klart vi ses! // Teamet på Hummingbird Grupp & Konferens
    2020-11-11 Insamlad av företaget
    Vi har samarbetat med Hummingbird i flera år och skulle aldrig byta partner. Vi väljer Hummingbird för deras lyhördhet och flexibilitet och för att de alltid levererar helt rätt typ av resa och upplevelse för att stärka vårt varumärke och nå ut med vårt budskap. Tidigare i höst gjorde vi en vandringskonferens där vi varvande konferens med vandring i området kring Kebnekaise. Under resans gång stärkte vi banden mellan deltagarna genom olika uppgifter och vi är alla överens om att detta är ett minne för livet. Kan varmt rekommendera Hummingbird! /Anna Bengtsson
    Tack Anna för dina värmande ord och fin feedback. Det är teamwork när det är som bäst och även vi uppskattar vårt fina samarbete. Vi hörs och ses snart igen!
    //Teamet på Hummingbird Grupp & Konferens
    2020-10-16 Insamlad av företaget
    Vi är otroligt nöjda med vårt val att använda Hummingbird för vår konferens. Tyvärr kunde vi inte genomföra årets men hoppas på att kunna ta upp konferens dialogen nästa år.
    All kontakt med Hummingbird är professionell och hela temat är service minded!
    //Therese HiQ Göteborg AB
    Tack för din fina feedback Therese och för ett bra samarbete med er på HiQ! Vi hoppas att det snart blir tillfälle att återigen ta tag i planerna för konferensen. Ni är alltid välkomna till oss. Bästa hälsningar Karin och hela Hummingbird-teamet Hummingbird Meetings & Events
    2020-09-15 Insamlad av företaget
    • Totalupplevelse. Fantastisk konferensresa. En av de absolut bästa vi har gjort.
    • Hotell. Super, kan inte bli bättre och lyxigare.
    • Konferensmöjligheter. Helt perfekta. Bra med ett så rymligt rum i dessa tider.
    • Aktiviteter. Perfekt avvägda. Roliga, intressanta och spännande. Dock inte den tidshetsen som vi ibland har råkat ut för.
    • Hummingbird. Strålande duktig leverantör. De ska definitivt få offerera fram över. Mikael var mycket bra att ha att göra med. Otroligt duktiga på att hela tiden hålla en informerad.
    • Måltider. Bra blandning mellan lyx och lite enklare. Middagen på Norrvikens Trädgårdar kan ha varit den bästa någonsin.
    Tusen tack för förtroendet och att vi fick vara med och hjälpa er att inspirera era kollegor under konferensen!
    Det har varit ett sant nöje att jobba med er och hoppas på nya spännande utmaningar framöver :)
    Ha det bäst!
    / Mikael
    2020-03-10 Insamlad av företaget
    Vi köpte en resa till Engelberg (Schweiz) för en skidresa med våra partners som vann resan i en säljtävling.

Hummingbird satte ihop resan och stöttade oss med admin runt anmälningar och all admin runt resan på ett strålande sätt.

Allting klaffade och resmålet var grymt utifrån de förutsättningar vi hade inför resan. Alla som var med på resan var grymt imponerade för hur allt "flöt" på så bra gällande hotell, skiduthyrning, transfer, flyg, info innan resan!

Vi hade 3 grymt effektiva skiddagar till ett bra pris!

Hummingbird levererade!
    2020-02-07 Insamlad av företaget
    Riktigt proffsiga och alltid med fantastiskt glädje och energi! Välorganiserat och perfekt känsla för vad vi som grupp ville med vår resa!
    Tusen tack för fina ord Jonatan. Känslan för vårt samarbete är ömsesidigt och vi ser fram emot fortsatt samarbete framöver. Hummingbird Meetings & Events
    2019-11-13 Insamlad av företaget
    Konferensresa till Helsingfors.
    Väldigt bra, snabb och lättillgänglig service genom hela bokningen och även under resan. Det känns tryggt att veta att man kan få snabb hjälp om något skulle gå tokigt.
    Alla var väldigt nöjda med resan - innehåll, boende, guide och val av restaurang. Passade precis för målgruppen!
    Hummingbird förstår oss!
    Tack för förtroendet och att vi får ta hand om era resor, alltid lika roligt! Vi gillar att ha er som kund och ser fram emot fortsatt bra samarbete! Hummingbird Meetings & Events
    2019-10-25 Insamlad av företaget
    Bra arrangemang men kanske inte det lilla extra jag hade förväntat mig
    Tack Martin för din återkoppling även här på Reco, den är värdefull för oss!
    Jag hoppas att vi nästa år får hjälpa er att hitta ett resmål som passar er bättre.
    Vänliga hälsningar Linda på Hummingbird
  • Jeanette B
    2019-10-24 Insamlad av företaget
    Vi var på mässa i Frankrike och Humminbird ordnade flyg/tranfer/hotell och restaurang. Det har varit toppenservice från början till slutet. Det blev strul på hemvägen då planet var överbokat och vi kunde ringa en kontakt på kvällen vilket var skönt. Det löste sig dock då en annan av våra gäster var incheckad men inte åkte med, vilket är fördelen med gruppbokning och att man anlitar en resebyrå. Tacksamt även med uppföljning både telefon och mailledes
    Tack för att vi fick ta hand om er resa till Paris och härligt att ni hade en bra resa! Ser fram emot att få vara med och planera era kommande resor! Hummingbird Meetings & Events
  • Kerstin Maria S
    2019-10-18 Spontant omdöme
    Bästa eventbyrån / konferens- och researrangören - ever!!
    Mycket professionell projektledning från början till slut.
    Fantastisk personal, alltid med fokus på kundens bästa, alltid positiv och alltid med ett leende.
    Sinne för detaljer hela vägen igenom.
    Superflexibla och förberedda för alla tänkbara situationer.
    Vårt jubileumsevent blev en historisk succé. Tack för att ni gjorde det till en "once-in-a-liftime"-upplevelse.
    Lovorden och superlativen från våra kollegor fullkomligt strömmade in efter vårt event.
    Självklart hör vi av oss till er när det är dags för nästa:-)
    Kerstin,
    Det har varit helt fantastiskt att få vara med under ert jubilemsfirande! Ett riktigt dream team från början till slut.
    Vi ser fram emot att skapa nya minnen för livet tillsammans med er!
  • Robert O
    2019-10-14 Insamlad av företaget
    Hummingbird Grupp & Konferens gjorde exakt det vi önskade!
    Fixade en studieresa för 15 personer till Warszawa och Krakow med flyg, tåg, buss, restauranger och hotell. Allting fungerade perfekt och exakt på tid.Vi hör av oss när det är dags nästa gång!
    Företagsnätverket Partner Göteborg.
    Tack för att vi fick förtroendet att ta hand om er studieresa! Så kul att få göra denna resan för och med er och vi ser fram emot att göra det igen! Hummingbird Meetings & Events
    2019-10-08 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp att sy ihop och boka ett program för studieresa för vår styrelse i Köpenhamn. Hummingbird var mycket lyhörda under processen och de kändes mycket professionella.
    Vår största farhåga vara att guiden inte skulle vara ordentligt påläst och inte kunna svara på frågor men hon var helt fenomenal!

Vi är supernöjda med arrangemanget.
    Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med er studieresa! Härligt att höra att ni hade en bra resa, vi hjälper er gärna igen. Hummingbird Meetings & Events
    2019-10-07 Insamlad av företaget
    Vi på Vårdcentralen Centrum reste till Stresa, Italien, för en konferens hösten 2019 och resan blev en solklar 10-poängare! Allt flöt på så fint från första början med alla beslut kring resmål, innehåll, transfer etc till det sista finslipandet och detaljerna just innan avresa med biljetter, menyval etc.
    Kontakten på bolaget, Isabelle, har varit helt enastående. Hon har varit så professionell och trevlig och hjälpt till med både stora och små beslut. Med hennes hjälp blev resan helt underbar. Resmålet, hotellet och aktiviteterna översteg våra förväntningar.
    Vi kommer definitivt att anlita Hummingbird Grupp & Konferens för framtida konferenser.

Hälsningar/Anna Ågärd, Samordnare Vårdcentralen Centrum Skövde
    Tack för dina fina ord Anna. Det har varit så roligt att göra denna resan med er! Ser fram emot att fortsätta planera spännande konferenser tillsammans med framöver! Hummingbird Meetings & Events
    2019-10-03 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Isabelle Mårdh på Hummingbird för att boka en konferensresa till Riga. Kontakten med Isabelle har under planeringen varit mycket professionell och engagerad. Vi har omgående fått svar på alla frågor vi ställt och fått mycket bra förslag på restauranger, hotell och aktiviteter. På plats i Riga möttes vi av Zane, en guide som såg till att allt flöt på friktionsfritt under konferensdagarna inkl middagarna. Vi hade en mycket intressant stadsvandring med svensktalande Renate som med stor inlevelse berättade om stadens historia. Vi kommer att anlita Hummingbird till nästa konferensresa!
    Hej Jenny,
    Tack för dina fina ord, det var ett nöje att tillsammans med er sy ihop denna konferensresa. Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete inför framtida konferensresor!
    2019-10-03 Insamlad av företaget
    Studieresa till Manchester och Liverpool
    Bra och seriöst bemötande från HB.

Resan och hela arrangemanget motsvarade våra högt ställda förväntningar.

Supernöjda med allt.
    Hej Lennart!
    Tack för fin feedback och ett bra samarbete från början till slut. Vi ser fram emot fortsatt planering av flera inspirerande studieresor tillsammans!
    2019-09-25 Insamlad av företaget
    Det finns så mycket att säga vilket gör det svårt att sammanfatta, men jag ska göra mitt bäst!

Vi har arbetat tillsammans med Micke och Karin från Hummingbird. Sammanfattningsvis upplever jag att de har levererat kvalité från dag ett. De är otroligt proffsiga och förtroendeingivande. En bra kombo mellan struktur och realism men samtidigt känslan av att "allt är möjligt".

Jag upplever att vår konferensresa översteg mina förväntningar. Allt var otroligt fint ordnat och det var tydligt hur varje detalj var genomtänkt. Samarbetet med Sandra och Maria på plats i Italien var pricken över i:et.
    Hej Elina och tusen tack för dina fina ord och för förtroendet att hjälpa er att planera och genomföra er konferensresa! Vi ser fram emot fortsatt samarbete och fler resor framöver. Hummingbird Meetings & Events
    2019-09-17 Insamlad av företaget
    Hummingbird har varit väldigt lyhörda för våra önskemål. Bemötandet har varit utmärkt! De har även varit mycket måna om att följa upp vår resa.
    Hej Cia,
    Tusen tack för att vi fick vara med och arrangera er studieresa.
    Vi gör det gärna igen!
  • Per H
    2019-09-13 Insamlad av företaget
    Konferensresa företag med en grupp på 26 personer till norra Wales. Väl bemött av Mikael på Hummingbird.

Vi hade förväntningar på ett på ett bra upplägg/program för våra 4 dagar på plats, allt gick enligt förväntan dvs. en mycket bra planering.

Upplevelsen på plats var ett stort engagemang och gruppen kände sig prioriterad samt mycket god mat och bra boende.
    Hej Per!
    Stort tack för att vi fick vara med och planera er konferensresa. Alltid ett sant nöje!
    Vi blickar framåt mot nya äventyr. Allt gott!
  • Bianca I
    2019-09-11 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat Hummingbird flertalet gånger för kick-off och konferensresor. Våra kontaktpersoner har alltid varit otroligt vänliga och professionella. De har tagit varenda fråga vi haft stor som litet på stort allvar och återkopplat på nolltid. De har tydlig projektledning, genomförande, leverans och uppföljning, hela processen fungerar väldigt bra. Våra resor har varit över förväntan och vi kommer fortsätta att anlita Hummingbird i framtiden.
    Hej Bianca,
    Tack för dina fina ord, vi är så glada över att få samarbeta med er.
    Vi ser fram emot kommande resor!
  • Jennifer T
    2019-09-10 Insamlad av företaget
    Hummingbird stöttade oss i vår konferensresa till Rom, och vi är jättenöjda med snabb service, bra bemötande och värdefull uppföljning efter resan. Vi har känt oss trygga under hela planeringsprocessen och själva resan. Tack!
    Hej Jennifer,
    Tusen tack för dina fina ord och tack själv för ett fint samarbete. Det gör vi gärna igen!
    2019-09-04 Insamlad av företaget
    Fungerade väldigt bra. Alla arrangemang var bra och transfer guidade turer etc flöt på utan anmärkning.
    Tack så mycket för din feedback Jan!
    Varit riktigt roligt att jobba tillsammans med er.
  • Susanne R
    2019-06-19 Insamlad av företaget
    Har precis kommit hem från en konferensresa i Alicante. Hela resan vad professionellt välplanerad in i minsta detalj. Vi vandrade, cyklade, konfererade och åt underbar tapas med goda viner. Stort tack till Mikael Lunneryd & Isabelle Mårdh med kollegor på Hummingbird Grupp & Konferens för en underbar rolig och givande konferensresa.
    Stort tack Susanne för din härliga feedback, vad kul att höra att ni är nöjda med era upplevelser i Alicante och med vårt samarbete inför och under resan! Hummingbird Meetings & Events
    2019-06-10 Insamlad av företaget
    Vi är precis hemkomna från vad som enbart kan beskrivas som en succékonferens! Vi skulle för första gången ordna en konferens för hela företaget (cirka 55 personer) och ville åka på en weekend i Europa. Jag ringde till Hummingbird och fick direkt ett oerhört professionellt intryck, så beslutet att välja dem blev enkelt. De förstod direkt vilka vi som företag är och vad som var viktigt för oss och tog utifrån det fram ett program som passade oss perfekt. Jag hade väldigt höga förväntningar innan men de överträffades verkligen och Isabelle Mårdh var en fantastisk projektledare. Konferensen var helt magisk och den fick toppbetyg på alla punkter - vi kunde inte önskat oss mer och jag hade gärna gett högre betyg än fem.

Jag kan bara säga att vi är så oerhört nöjda och kan varmt rekommendera att anlita Hummingbird för er nästa konferensresa!
    Hej Evelina,
    Vi är så glada att vi har fått göra denna resan tillsammans med er! Vi ser fram emot att fortsätta jobba tillsammans inför framtida äventyr!
    2019-06-07 Insamlad av företaget
    Trivselresa.
    Mycket bra.
    Levde bra upp till förväntningarna.

........................................................
    Hej Patrik,
    Det har varit ett nöje att få hjälpa er med er trivselresa! En härlig grupp och ett bra samarbete.
    Ser fram emot att få hjälpa er för nästkommande resor.
    2019-06-03 Insamlad av företaget
    Kanontrevlig personal som hjälpte oss att få till en härlig konferensresa till Italien. Allt gick att lösa :)
    Hej Kristin!

Vi är så glada att ni hade en fin resa och ser fram emot att få hjälpa er med era kommande resor!