Husläkarna i Österåker

Husläkarna i Österåker

Ring 08-544 024 00 www.praktikertjanst.se
2.0

Praktikertjänst är Sveriges största koncern inom privat, entreprenörsdriven tandvård och hälso- och sjukvård där de 2 200 aktieägarna själva arbetar som verksamhetsansvariga på mottagningar över hela landet. Aktieägarna är tandläkare, tandt

6 omdömen om Husläkarna i Österåker

Eva Barbro Katarina Å
Skrev om Husläkarna i Österåker

Bra och snabb hjälp! Hade tur att få en jourtid inom 5 minuter och svar av läkaren per telefon inom 1 timme/ Eva

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 545 omdömen 4.9 av 545 omdömen
BadgeTwoYears

jah har varit patient hos DentOn sedan start och vill inte byta tandläkare! Altid professionellt bemötande, men även personligt. Alla ingrep

Valentina S Valentina S
Katarina B
Skrev om Husläkarna i Österåker

Dr. Olsson lyssnar inte utan kör sitt eget race . Saknar Bothin som var min läkare i 25 år

Nikolay S
Skrev om Husläkarna i Österåker

högst oproffsig dr Anders Lindh inte reco!!!

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 739 omdömen 4.8 av 739 omdömen

Bra. Trevliga, professionella.

Jörgen E Jörgen E
Ruth L
Skrev om Husläkarna i Österåker

nej tack. jag har träffat flera olika läkare där och ingen har varit det minsta trevlig eller till någon hjälp.

anna a
Skrev om Husläkarna i Österåker

Vi har världens trevligaste "barndoktor" där! Pratar direkt till barnen, inte över huvudet, tar sig tid att lyssna på vad de säger och framförallt på vad vi som vuxna säger. Så vi har tur! Alla läkare är ju ine lika trevliga om man säger så.

M
Skrev om Husläkarna i Österåker

Trevlig i receptionen, men inget vidare efter det, läkare däe hinner inte lyssna vad man har att säga, får lite känslan att det ska gå fort. Ingen hjälp. Båttre vård för pengarna får man annanstans. Dåligt, riktigt dåligt.