Husläkarna i Österåker

Hackstavägen 22, 184 31 Åkersberga — Visa karta

1.5 i betyg av av 4 omdömen

Praktikertjänst är Sveriges största koncern inom privat, entreprenörsdriven tandvård och hälso- och sjukvård där de 2 200 aktieägarna själva arbetar som verksamhetsansvariga på mottagningar över hela landet. Aktieägarna är tandläkare, tandt

Läs vad 4 kunder tycker om Husläkarna i Österåker

• Reco tipsar!
    Tandea - Barkarby
    4.8 / 5 i betyg — 58 omdömen
    Badge2020
    "Hos Tandea har jag fyllt början på håll, tagit bort tandsten. Samt vad jag intresserad av att forma mina tänder, så en estetiskbehandling gj"
  • Ruth L

2009-08-25

Ruth L skrev om Husläkarna i Österåker
    nej tack. jag har träffat flera olika läkare där och ingen har varit det minsta trevlig eller till någon hjälp. Läs mer
  • 2009-03-31

anna a skrev om Husläkarna i Österåker
    Vi har världens trevligaste "barndoktor" där! Pratar direkt till barnen, inte över huvudet, tar sig tid att lyssna på vad de säger och framförallt på vad vi som vuxna säger. Så vi har tur! Alla läkare är ju ine lika trevliga om man säger så. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Gylin Dental AB
    4.8 / 5 i betyg — 177 omdömen
    Badge2020
    "Mycket trevliga och kunniga. Tillmötesgå i alla lägen."
  • 2008-11-19

M skrev om Husläkarna i Österåker
    Trevlig i receptionen, men inget vidare efter det, läkare däe hinner inte lyssna vad man har att säga, får lite känslan att det ska gå fort. Ingen hjälp.
    Båttre vård för pengarna får man annanstans.
    Dåligt, riktigt dåligt. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte