Husläkarna i Österåker

Husläkarna i Österåker

Ring 08-544 024 00 www.praktikertjanst.se
1.4

Praktikertjänst är Sveriges största koncern inom privat, entreprenörsdriven tandvård och hälso- och sjukvård där de 2 200 aktieägarna själva arbetar som verksamhetsansvariga på mottagningar över hela landet. Aktieägarna är tandläkare, tandt

5 omdömen om Husläkarna i Österåker

Katarina B
Skrev om Husläkarna i Österåker

Dr. Olsson lyssnar inte utan kör sitt eget race . Saknar Bothin som var min läkare i 25 år

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Nikolay S
Skrev om Husläkarna i Österåker

högst oproffsig dr Anders Lindh inte reco!!!

Ruth L
Skrev om Husläkarna i Österåker

nej tack. jag har träffat flera olika läkare där och ingen har varit det minsta trevlig eller till någon hjälp.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

anna a
Skrev om Husläkarna i Österåker

Vi har världens trevligaste "barndoktor" där! Pratar direkt till barnen, inte över huvudet, tar sig tid att lyssna på vad de säger och framförallt på vad vi som vuxna säger. Så vi har tur! Alla läkare är ju ine lika trevliga om man säger så.

M
Skrev om Husläkarna i Österåker

Trevlig i receptionen, men inget vidare efter det, läkare däe hinner inte lyssna vad man har att säga, får lite känslan att det ska gå fort. Ingen hjälp. Båttre vård för pengarna får man annanstans. Dåligt, riktigt dåligt.