Läs vad 32 Läs vad Jennifer Rådh

• 2020-10-23
    Fantastiskt mäklare. Professionell, tillgänglig och serviceminded. Har både köpt och sålt med Jennifer och båda gångerna har bemötandet och servicen varit exceptionell!
  • 2020-10-21
    Väldigt trevlig och skötte allt på ett väldigt bra sätt.
    Fredrik W
    • 59.0 m²
    • Centrala Hisingen Gamla Kvillebäcken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-10-02
    Jag har haft Jennifer som mäklare flera gånger och det säger väl en hel del. Inga konstigheter och lätt att kommunicera med.
    Aleksandar D
    • 54.0 m²
    • Centrala Hisingen Gamla Kvillebäcken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-10-02
    trevlig, proffesionell och lätt att genomföra affären med.
    något minus var att viss information som utgick i objektbeskrivning inte var riktig.
    Sami S
    • 54.0 m²
  • 2020-10-02
    Jennifer var min mäklare när jag sålde min lägenhet, för andra gången. Hon har alltid varit hjälpsam och sett till att driva på. Jennifer har en förmåga att hitta smarta sätt framåt baserat på den situationen hon finner sig i. Jag är mycket nöjd med hennes insats.
    Niklas A
    Niklas A
    • 3:a
    • 65.0 m²
    • Biskopsgården
  • 2020-01-20
    Bra bemötande. Duktig, proffsig!
    Mamo Daniel V
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Centrala Hisingen
  • 2019-06-17
    Vi befann oss i Dubai när vi med hjälp av vår dotter köpte lägenheten i Göteborg. Därför blev det begränsad, men ändå bra kontakt med mäklaren via mail.
    Inte rättvist att betygsätta vid det här köpet.
    Med vänlig hälsning,
    Nisse Schmidt
    Nils S
    • 47.0 m²
    • Brämaregården
  • 2019-06-13
    Vi har precis sålt våran lägenhet, valet av mäklare föll på Jennifer då hon verkade trovärdig och hade bra koll på området. Detta visade sig stämma och vi har under hela processen fått snabbt och proffsigt bemötande. Vi kan verkligen rekommendera Jennifer!
    Sanne L
    • 57.5 m²
    • Övre Eriksberg
  • 2019-05-29
    Jennifer är rolig, trevlig och proffsig på en och samma gång. Ett självklart val när det gäller mäklare!
    Oscar M
    • 3:a
    • 70.6 m²
    • Centrala Hisingen Kvillebäcken
  • 2019-05-13
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet av Jennifer. Hon var väldigt hjälpsam och stödjande vilket jag uppskattar som förstagångsköpare som inte riktigt vet hur saker går till vid ett bostadsköp.
    Hon gjorde köpet till en trevlig upplevelse som inte var så läskigt som jag kanske hade trott innan. Toppbetyg på bemötande!
    Isabelle E
    Isabelle E