Jennifer Rådh
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 27 Läs vad Jennifer Rådh

• Mamo Daniel V sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-01-20

Centrala Hisingen
    Bra bemötande. Duktig, proffsig! Läs mer
  • Nils S köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2019-06-17

Brämaregården
    Vi befann oss i Dubai när vi med hjälp av vår dotter köpte lägenheten i Göteborg. Därför blev det begränsad, men ändå bra kontakt med mäklaren via mail.
    Inte rättvist att betygsätta vid det här köpet.
    Med vänlig hälsning,
    Nisse Schmidt Läs mer
  • Sanne L sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2019-06-13

Övre Eriksberg
    Vi har precis sålt våran lägenhet, valet av mäklare föll på Jennifer då hon verkade trovärdig och hade bra koll på området. Detta visade sig stämma och vi har under hela processen fått snabbt och proffsigt bemötande. Vi kan verkligen rekommendera Jennifer! Läs mer
  • Oscar M sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2019-05-29

Centrala Hisingen Kvillebäcken
    Jennifer är rolig, trevlig och proffsig på en och samma gång. Ett självklart val när det gäller mäklare! Läs mer
  • Isabelle E
    Isabelle E köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2019-05-13

Centrala Hisingen Kville
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet av Jennifer. Hon var väldigt hjälpsam och stödjande vilket jag uppskattar som förstagångsköpare som inte riktigt vet hur saker går till vid ett bostadsköp.
    Hon gjorde köpet till en trevlig upplevelse som inte var så läskigt som jag kanske hade trott innan. Toppbetyg på bemötande! Läs mer
  • Elin H sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2019-04-24

Centrala Hisingen Kville
    Jennifer hjälpte mig att sälja min lägenhet på Skiftesgatan 4A, det var även henne jag köpte lägenheten av 2014. Eftersom att jag köpte av henne och redan då fick en väldigt bra intryck kändes det som ett självklart val att ta hjällp av henne nu när jag skulle sälja. Jennifer är en proffsig mäklare som alltid känns förbered och har koll på läget, jag uppskattar hennes engagemang att få en snabb försäljning när det var mitt önskemål. Hennes positiva framtoning gör att det även blir personligt och roligt längst vägen. För mig var det självklart att välja henne som min mäklare och jag kommer definitivt rekommendera henne till andra som ska sälja! Läs mer
  • Lisa C sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2019-03-21

Eriksberg Lindholmen
    Sålt lägenhet via Jennifer. Hon är kompetent, engagerad, ger ett mkt bra första intryck, är vänlig och intresserad. Hon har alla kvalitéer man vill att en mäklare ska ha.

Rekommenderar henne å det varmaste och kommer absolut använda henne igen. Läs mer
  • Roger L
    Roger L köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2019-01-30

Eriksberg Lindholmen
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet på Lindholmen.
    Jennifer har på mycket bra sätt hanterat hela köpprocessen, allt från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
    Jennifer R gillar detta
  • Johanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2018-12-21

Centrala Hisingen Kvillebäcken
    Jag har både köpt och sålt av Jennifer. Hon rekommenderas varmt! Mycket proffsig och duktig.
    Med vänlig hälsning, Johanna Bogren Läs mer
    2019-01-23 Jennifer R svarar Johanna B
    Tack Johanna vad du är snäll! Hoppas vi ses i framtiden! :)
  • Tova K
    Tova K köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2018-12-20

Hisings Backa
    Köpte mig en etta på hisingen.
    Kontakten med Jennifer var bra från start, allt gick väldigt smidigt både via telefon och sms. Läs mer
    2019-01-23 Jennifer R svarar Tova K
    Så kul att det blev just denna lägenhet för dig! Hoppas du trivs, den är riktigt fin!

Senaste försäljningarna

Ullmansgatan