Jonas Lindquist

Jonas Lindquist

Jonas Lindquist är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Jonas Lindquist har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Jonas Lindquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 270 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonas Lindquist har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

270 omdömen om Jonas Lindquist

Sedan starten hos Reco 2018
Jannike J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Tuve

Otroligt kunnig och proffsig mäklare som är engagerad och verkligen gör det lilla extra. Han sålde vår lägenhet på 11 dagar när två tidigare mäklare inte fått sålt den på 6 månader. Han är otroligt bra på återkoppling och vi har ett stort förtroende för Jonas. Ska vi sälja igen så är han för alltid vårt förstahandsval!

Hassan G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Tuve

Supersmidig, trevlig och svar på frågorna man ställer. Stort tack!

Martin J
Eriksberg

Väldigt trevligt bemötande, hjälpsam, gav ett professionellt intryck igenom hela processen, kunnig både inom mäklaryrket och inom det lokala området. // Väldigt nöjd och tacksam kund.

Emelie H
Eriksberg

Vi är väldigt nöjda med Jonas, han är professionell både vid sälj och köp, mycket trevlig och lättsam att samarbeta med . Vi lyckades få ett pris som va över förväntningarna. Rekommenderar varmt Jonas

Victor L
Övre Eriksberg

Jonas har vart väldigt hjälpsam, trevlig och tillgänglig under hela processen. Försäljningen gick väldigt fort när vi väl bestämt oss och vi fick hela tiden uppdateringar.

Ellen W
Övre Eriksberg

Trevlig och lätt att ha och göra med! Bra kontakt och information genom hela processen. Försäljningen överträffade våra förväntningar.

Marcus J
Eriksberg

Mycket trevlig och proffsig mäklare.

Linnea A
Övre Eriksberg

Jättetrevlig och kunnig mäklare som kommer med bra inputs på visningar. Väldigt tillgänglig och bra och tydlig vid kontraktsskrivning. Han har levt upp till alla förväntningar och varit väldigt hjälpsam.

Annica T

Jonas hade i uppdrag att sälja 2 lägenheter för föreningens räkning. Vägen dit kantades av av en del hinder pga omständigheter som inte kunde förutses. Jonas löste detta briljant. Vi uppfattade honom som seriös, trevlig och professionell. Bra på återkoppling och upplevdes proaktiv.

Eva A
Övre Eriksberg

Jonas upplevdes som mycket kunnig och hjälpsam och fick ett väldigt trevligt bemötande. Man kände sig trygg hela vägen.