Robert Kullberg

Robert Kullberg

Robert Kullberg är mäklare på HusmanHagberg Kista

Robert Kullberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-07. Robert Kullberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Kullberg har haft 61 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 71 Läs vad Robert Kullberg

• Spånga - Tensta
    2022-08-25 Verifierad kund
    Robert bemötte mig på ett professionellt och respektfullt sätt. Mina förväntningar har jag upplevt blivit infriade.
    Jag upplevde att mäklaren var kunnig och uppträdde professionellt vid försäljningen av min bostad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2022-08-22 Verifierad kund
    Robert levererade över förväntan. Vi vill verkligen lämna de bästa rekommendationena och om vi någon gång i framtiden behöver en mäklare så kommer vi att ringa Robert.
  • Maryam S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2022-08-05 Verifierad kund
    Robert är ärlig, professionell och jobbar effektivt. Det var lätt att kommunicera med honom och sålde vår lägenhet till ett bra pris.
    • Spånga - Tensta
    2022-08-04 Verifierad kund
    Husmanhagberg är en bra mäklaren jag tycker om
    2022-07-28 Verifierad kund
    Robert är väldigt trevlig, tillmötesgående, bra på att lyssna, ge förslag och har även bra kännedom om området. Vi fick vår lägenhet såld för det pris vi hade tänkt oss och är nöjda. Robert levde upp till förväntningarna som vi hade och gjorde ett bra jobb.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2022-07-28 Verifierad kund
    Robert har var tillgänglig dag och kväll vilket har fått oss att känna oss trygga. Professionell i sitt utförande och tydlig. Enkelt att kommunicera med och trevlig.

5 av 5.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2022-07-01 Verifierad kund
    Robert har fixat allt och jag är nöjd. Tack
    2022-06-17 Verifierad kund
    Köpte lägenheten för 9år sedan genom Robert en bra genomförd affär då så valet att låta Robert sälja den var självklart. Rekomenderar honom när ni skall sälja.
  • Haidar A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2022-06-14 Verifierad kund
    Robbert är väldigt trevligt hjälpsam och ärlig människa och en person som man kan lita på honom
    • Spånga Kyrka
    2022-06-04 Verifierad kund
    Ett lugnt och tryggt förfarande med realistisk rådgivning. Allt fungerade perfekt. Toppbetyg från mig.