Robert Kullberg

Robert Kullberg

Robert Kullberg är mäklare på HusmanHagberg Kista

Robert Kullberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-07. Robert Kullberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Kullberg har haft 23 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 11 Läs vad Robert Kullberg

• Owais M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2021-08-05
    Grymt bra jobb av Robert! Han är alltid tillgänglig och reponsiv. Lätt att prata och jobba med. Rekommenderar starkt!
    2021-08-02
    Lätt att prata med och trevlig person och mäklare. Jätte nöjd
    2021-08-02
    Han förklarade alla renoveringar som gjordes i lägenheten och visa mig fördelarna med det.
    2021-07-22
    Jag tycker att han hade bra bemötande och tydligt beskrivning av mina frågor.
    2021-07-19
    Fantastisk ! Jag rekommenderar honom varmt!
    2021-06-22
    Robert var lyhörd och löste försäljningen utefter våra behov. Vi har bara gott att säga om Robert.
    • Akalla
    2021-06-18
    framförallt så var han jätte trevligt..
    väldigt tydligt med alla frågor vi hade snabba svar via mail eller SMS och det mest intressanta var att han försökte komma på med lösningar som skulle funka för båda sidor innan det skulle komma upp ett konflikt mellan familjerna.. med andra ord väldigt nöjda.. :)
    • Akalla Trädgårdsstad
    2021-05-28
    I bought an apartment/bostadhus . Robert is very genuin and professional . Experience in dealing with him and process as a whole was smooth and good.
    2021-05-27
    Robert är en proffsig, kompetent och engagerad mäklare. Extraordinärt bemötande och var till en stor hjälp vid värdering samt försäljning av bostad! Vi kommer rekommendera Robert som mäklare till alla vänner och bekanta.
    2021-04-02
    Robert har hjälp oss köpa lägenhet. Vi blev professionellt och trevligt bemötta. Precis vad man förväntar sig av en mäklare. Vi rekommenderar Robert starkt!
    Hej Siba, vad kul att det kändes bra! Hoppas ni trivs i nya bostaden! Robert Kullberg