Robert Kullberg

Robert Kullberg

Robert Kullberg är mäklare på HusmanHagberg Kista

Robert Kullberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-07. Robert Kullberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Kullberg har haft 70 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 69 Läs vad Robert Kullberg

• Maryam S
    2022-08-05 Verifierad kund
    Robert är ärlig, professionell och jobbar effektivt. Det var lätt att kommunicera med honom och sålde vår lägenhet till ett bra pris.
    • Spånga - Tensta
    2022-08-04 Verifierad kund
    Husmanhagberg är en bra mäklaren jag tycker om
    2022-07-28 Verifierad kund
    Robert är väldigt trevlig, tillmötesgående, bra på att lyssna, ge förslag och har även bra kännedom om området. Vi fick vår lägenhet såld för det pris vi hade tänkt oss och är nöjda. Robert levde upp till förväntningarna som vi hade och gjorde ett bra jobb.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2022-07-28 Verifierad kund
    Robert har var tillgänglig dag och kväll vilket har fått oss att känna oss trygga. Professionell i sitt utförande och tydlig. Enkelt att kommunicera med och trevlig.

5 av 5.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
    2022-07-01 Verifierad kund
    Robert har fixat allt och jag är nöjd. Tack
    2022-06-17 Verifierad kund
    Köpte lägenheten för 9år sedan genom Robert en bra genomförd affär då så valet att låta Robert sälja den var självklart. Rekomenderar honom när ni skall sälja.
  • Haidar A
    2022-06-14 Verifierad kund
    Robbert är väldigt trevligt hjälpsam och ärlig människa och en person som man kan lita på honom
    • Spånga Kyrka
    2022-06-04 Verifierad kund
    Ett lugnt och tryggt förfarande med realistisk rådgivning. Allt fungerade perfekt. Toppbetyg från mig.
  • MAHANA L
    2022-06-03 Verifierad kund
    Jag har fullt förtroende för Robert sen 10 år tillbaka då han var mäklaren när jag köpte min första lägenhet, och fick självklart uppdraget att sälja min lägenhet nyligen. Det var en självklarhet för mig att just han skulle vara min mäklare! Hans bemötande och service är på top. Man får all info man behöver av honom. Han är ärlig och har levt upp till alla mina förväntningar. Försäljningen gick snabbare än vad jag trodde det skulle göra och allt gick smidigt till. Denna mäklare är erfaren, ärlig och kan sitt jobb som ingen annan. Robert kommer få alla mina försäljningar i framtiden. //Mahana Erawani
    2022-04-21 Verifierad kund
    Robert är en energisk och driven person som bemötte mig på ett fint och respektfullt sätt.
    Vid första mötet med honom, så var han väldigt tydlig och ärlig om värderingen av bostaden samt väldigt samarbetsvänlig.

Mina förväntningar av honom var väldigt hög, men han uppfyllde dessa från första dagen, som exempelvis kan nämnas att ha många bollar i luften men ändå vara driven och organiserad.

Sammanfattningsvis kan jag nämna om att han utförde försäljningen väldigt bra genom att skapa en fin samarbete mellan säljare och köpare, där ärligheten och tillgänglighet var nyckelbegreppen.

Robert Kullberg är en person jag själv skulle kunna återkomma till vid framtida affär samt rekommendera honom till mina närmaste. Genom åren har jag träffat många mäklare, men Robert är den som sticker ut från mängden på ett väldigt positivt sätt.

Jag tackar för hjälpen jag fick utav honom.