Robert Kullberg

Robert Kullberg

Robert Kullberg är mäklare på HusmanHagberg Kista

Robert Kullberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-07. Robert Kullberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Kullberg har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

91 omdömen om Robert Kullberg

Sedan starten hos Reco 2021
Jeevan D
Kista

Robert was precise, clear and honest about the property and we liked his open nature and honest opinion.

Alexander G
Akalla

Robert är engagerad, förstående och någon man verkligen kan prata med. Har aldrig mött en mäklare som är dålig per se, men Robert är en av dem bättre jag haft att göra med :)

Nurseher A
Akalla

Robert har varit fantastik mäklare med professionellt bemötande. Jag skulle rekommendera honom varmt🙏

Chaudhry Shabbir H
Spånga - Tensta

Han är väldigt bra och hjälpasam.

Ylva Margareta F
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av HusmanHagberg Kista
Kista

R.Kullberg var artig, trevlig och informativ Han klargjorde hur försäljningen skulle gå tillväga. Han informerade hur prisläget var betr. radhus som sålts i Kista. Hela försäljningen skötte han mycket bra. Jag är helnöjd med honom som mäklare.

Saleem A
Husby

Han var jätte snäll. Han hjälpte oss jätte mycket. Svarade alltid när vi ringde. Han förklarade saker o thing bra för oss som underlättar oss. Finns inget dåligt att säga om honom

Robert S
Akalla

Ärligt, kunnigt och hjälpsamt bemötande i en svår marknad. Robert arbetade hårt för att få till en bra försäljning och var dessutom trevlig att ha att göra med.

Kangning H
Akalla

Hej, det var en trevlig bostadsköpupplevelse.

S M M
Akalla

Robert explained well everything during viewing and signing contract, cleared any doubts, and upon our request took us to the basement parking, storage, and washing room, that he did for the first time :)

Yosef A
Kista

Robert var otroligt hjälpsam och kunnig genom hela försäljningsprocessen. Jag uppskattade verkligen hans professionalitet och engagemang. Rekommenderar han starkt!