Gabriel Mirza

Gabriel Mirza

Gabriel Mirza är mäklare på HusmanHagberg Solna

Gabriel Mirza har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Gabriel Mirza har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 195 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriel Mirza har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

195 omdömen om Gabriel Mirza

Sedan starten hos Reco 2020
Patrik B
Råsunda

Gabriel har från visning av lägenhet till kontraktsskrivning varit tydlig och transparent gällande information om lägenheten, säljare och juridik. Hans bemötande har varit positivt och engagerat där han självmant tagit initiativ för att bland annat visa lägenheten och skapa grund till frågor. Han har även visat intresse för att underlätta köparen till möblering av lägenheten genom att exempelvis erbjuda måttband (uppskattat).

Caroline H
Råsunda

Detta är andra gången som jag anlitar Gabriel och även denna gång är jag meganöjd. Föregående försäljning resulterade i en väldigt nöjd säljare men även köpare, detsamma med denna försäljning. Gabriel levererar alltid sitt bästa och säkerställer att jag som säljare känner mig trygg. Kan varmt rekommendera att anlita Gabriel!

Emma B
Järvastaden

Sprudlande mäklare med mycket energi! Otroligt trevlig och proffsigt bemötande. Påläst om lägenheten och föreningen. Lätt att få tag på! Supernöjd med Gabriel!

Niloufar Khanshan W
Järvastaden

Vår resa blev tyvärr lång pga dålig timing i bostadsmarknaden men Gabriel var den stadiga punkten genom hela försäljningsprocessen! Utan hans kämparglöd och positiva approach så skulle vi inte klara oss. Förutom det är nog hans bästa egenskap att han verkligen lyssnar in och finns tillgänglig för ALLA ens funderingar. Han gav råd och tips utifrån erfarenheter men vi kände aldrig tvång på att det måste vara vägen att gå. Rekommenderar verkligen Gabriel starkt till alla säljare i den här tuffa bostadsmarknaden!

Eske M
Järvastaden

Mycket trevlig mäklare som tog sig tid för oss köpare och visade på mycket god erfarenhet inom området. Skulle absolut rekommendera vidare Gabriel båda baserat på hans personlighet och tillvägagångssätt samt hans mycket goda erfarenhet.

Fredrik A
Järvastaden

Hade mycket bra och transparenta dialoger med Gabriel. Professionellt bemötande och krigade hela vägen in i kaklet.

Linda A
Ursvik

Gabriel var snabb på återkoppling och hängde med i mitt tempo. Bra kommunikation och hjälpte på alla sätt .jag hade svårt att gå på visning då jag bor långt bort. Jag var tvungen att förlita mig på ombud och Gabriel och det gick alldeles lysande. Fick en visning innan kontraktsskrivningen trots att Gabriel fick en något kortare lunch ….. sorry!!!

Cemile B
Ursvik

Gabriel är väldigt saklig informativ, pålitlig samt jordnära och professionell. Han är närvarande duktig på att läsa av sin kund och kan sin sak! Man känner sig trygg. Han är pålitlig och gör sitt bästa även under tuffa marknadstider när allt inte är sig likt gör han hela processen väldigt väl. Han är kunnig kring marknaden och omvärlds bevakar läget. Rekommenderar Starkt!

Helena N
Karolinska

Professionell, lyhörd och tillmötesgående. Har god social kompetens.

Miriam T
Huvudsta

Efter att ha varit på flertal visningar och med erfarenhet av tidigare försäljningar och mäklare så blev jag glatt överraskad av att få träffa Gabriel. Väldigt professionell med god social kompetens och jag upplevde att han verkligen ville skapa trygghet även för mig som köpare. Han var tillgänglig och lyhörd. Fick ett bemötande av honom som var väldigt uppskattat och kände mig trygg med att kunna prata transparent med honom. Hans arbetssätt gör att jag absolut kommer vilja anlita honom i framtiden när jag planerar att sälja. Rekommenderar honom starkt!