Agnetha Pettersson

Agnetha Pettersson

Agnetha Pettersson är mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg

Agnetha Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Agnetha Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Agnetha Pettersson har haft 4 försäljningar sen 2023-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-12 - 2024-06

8 omdömen om Agnetha Pettersson

Lina B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Agnetha Pettersson en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Har bara fint att säga om Agnetha. Trevlig, tillmötesgående och engagerad. Lätt att nå och ordnade svar på alla våra frågor. Kan varmt rekommendera Agnetha.

Christina K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Agnetha Pettersson en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Jättefint, proffsigt bemötande. Hade eg inga förväntningar, då vi inte anlitat mäklare förut. Men då vi sålde vår fina lgh på första privata visningen så är vi mer än nöjda och Agnetha stöttade oss hela vägen o ställde upp jättefint att visa lägenheten o skriva kontrakt även utanför ordinarie arbetstid. Stark rekommendation!!!

Svar från Agnetha Pettersson

Tusen tack Tina för en jättefin recension! Var ett nöje att jobba med er. Vi ses vid tillträdet!

Michael K
Centrala Sundbyberg

Alla våra förväntningar och förhoppningar motsvarades på ett utmärkt sätt. Att få lägenheten såld på mindre än en vecka och till det pris vi hoppats på bevisar bara att Agnetha gjort ett toppenjobb. Kan varmt rekommendera henne!

Svar från Agnetha Pettersson

Tack för fina ord Michael. Det var ett nöje att hjälpa er sälja er fina lägenhet. Det blev ett snabbt och effektivt samarbete! Så fantastiskt att jobba med säljare som är så positiva som ni är. Vi ses på tillträdet i september!

Marita M
Centrala Sundbyberg

Jag blev mycket trevligt bemött både vid visningen och kontraktsskrivningen. Bra kunskap om lägenheten vid visningen. Tydlig information när vi skrev under papper, det kändes tryggt.

Svar från Agnetha Pettersson

Välkommen till Sundbyberg Marita! Så trevligt att träffa dig och hjälpa dig hitta en ny bostad. Du kommer trivas så bra i Sundbyberg i din nya fina lägenhet. Vi ses på tillträdet!

Christoffer V
Centrala Sundbyberg

Agnetha var mycket påläst på objektet. Hon tog sig tid att besvara alla frågor. Hon har dessutom ett väldigt trevligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera henne.

Svar från Agnetha Pettersson

Tack Christoffer för fina ord. Det värmer verkligen! Du och familjen kommer att trivas så bra i er nya bostad.

Birgitta D
Centrala Sundbyberg

En professionell mäklare, med stor erfarenhet och ett stort engagemang för vår affär och vår situation . Följer upp och kommunicerar varje steg i processen på ett utmärkt sätt! Stort tack !

Svar från Agnetha Pettersson

Det var så roligt att hjälpa er sälja er fina lägenhet. Önskar er varmt lycka till med det nya livet som husägare. Vi ses vid tillträdet!

Anders H
Centrala Sundbyberg

Professionellt men ändå personligt bemötande. Allt har fungerat enligt förväntan vid vårt köp av bostad.

Svar från Agnetha Pettersson

Tack Anders för fina ord. Det var ett nöje att hjälpa dig och familjen att hitta en ny bostad. Ni kommer att trivas så bra.

Tomas F
Centrala Sundbyberg

Allt gick som jag förväntade mig, mycket uthållighet i en svår marknad!

Svar från Agnetha Pettersson

Tack Tomas för fina ord och att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.