Tomas Eriksson

Tomas Eriksson

Tomas Eriksson är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

Tomas Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 1997-07. Tomas Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.8. Tomas Eriksson har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få vara en del av en kunds viktigaste affär i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag drivs av att resultat och gör med glädje det lilla extra som krävs för att nå dit. Ofta handlar det om proaktivitet och ett äkta engagemang!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Driven, kunnig, noggrann, engagerad och äkta. Lämnar inget åt slumpen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Att ha fått förtroende att sälja en ambassad med allt vad det innebär kommer jag aldrig att glömma. En lång historia med många roliga minnen och ett lyckligt slut.

Vad gör du helst på fritiden?
Aktiv som sjöräddare inom SSRS. Båtliv och skärgård är min passion.

Hur ser din drömbostad ut?
Det varierar med var jag befinner mig i livet. Drömmer mer om att få hobbysnickra på ett sommarhus på en ö i skärgården!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag varit med på TV… säger inte i vilket program :)

24 omdömen om Tomas Eriksson

Sedan starten hos Reco 2020
Jürgen V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Kvarnholmen

Genom hela processen, mycket tydlig information, snabb återkoppling vid uppkomna frågeställningar och överlag ett trevligt bemötande gör att vi varmt kan rekommendera Tomas.

Ritva P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Kvarnholmen

Mycket trevligt och saklig Han va inte för påträngande Jag vill rekommendera han , har haft kontakt med andra mäklare och jag har inte varit nöjd med deras bemötande Med andra ord Hurra Tomas Eriksson som har mycket goda kunskaper och erfarenheter 👍👍👍

Magdalena S
Kvarnholmen

Trygg och proffsig känsla, från första mötet till dess att kontraktet var klart. Längre än så har vi inte kommit i processen, men vi ser fram emot fortsättningen och vår nya bostad :-)

Christina C
Skogsgläntan

Tomas har ett vänligt och professionellt bemötande. Han anpassar sig smidigt till det aktuella läget och har slutfört bostadsaffären på bästa möjliga sätt.

Svar från Tomas Eriksson

Tack för fint omdöme, Christina! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen och varmt lycka till i din nya bostad!

Lena A
Finntorp

Vänlig, påläst och kunnig. Snabba svar och kontakt

Mikaela B
Finnberget

Gick bra, affären blev lite seg och utdragen och kunde fått mer återkoppling, men det slutade gott och alltid fått ett trevligt och vänligt bemötande samt flexiblel och kunde anpassa sig med visningar.

Stefan L
Västra Orminge

Proffsig, kunnig, erfaren, lätt att ha och göra med

Svar från Tomas Eriksson

Tack Stefan och Åse! Ni har också varit supertrevliga att ha att göra med. Lycka till med ert nya boende! Mvh Tomas

Anne O
Nacka Strand

Trevlig tillmötesgående ger snabba svar

Amra R
Tyresö Centrum

Tomas är jättetrevlig och hjälpsam, han lyssnar på både säljare och köpare. Han överdriver inte och är medveten vad han säljer och presenterar på fin sätt. Vi är väldigt nöjda med honom och jag skulle rekommendera honom till alla oavsett om man köper eller säljer.

Svar från Tomas Eriksson

Åh, tack snälla Amra! Det var roligt att få hjälpa er att köpa lägenhet och ni är så trevliga :) Välkomna till fina Tyresö! Mvh Tomas

Christoffer K
Öringe

Mycket bra bemötande. Lugn, trygg, erfaren och tillgänglig. Levde absolut upp till alla förväntningar man kan tänkas ha på en mäklare, tack vare Tomas blev det en enkel och smidig affär. Toppbetyg!

Svar från Tomas Eriksson

Stort tack Christoffer! Så kul att hjälpa er i den här affären, det har varit ett nöje. Vi hörs vidare! Mvh Tomas