Jessica Nyman

Jessica Nyman

Jessica Nyman är mäklare på HusmanHagberg Uddevalla

Jessica Nyman har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Jessica Nyman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Nyman har haft 23 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

88 omdömen om Jessica Nyman

Sedan starten hos Reco 2021
Lavdim K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
Uddevalla centrum

Jessica visar mycket proffesionellt och trevlig bemötande från första möte och hela proceduren kring min lägenhetsförsäljning. Jessica var noga med hela proceduren från början till slut och försäljningen gick snabbare än väntad. Hon ger en ärlig bild av bostaden och gör mycket noga värdering av bostadens värde. Jag är mer än nöjd med att ha valt Jessica som mäklare av min lägenhetsförsäljning!

Tomas R
Uddevalla centrum

Jessica är påläst, seriös och driven och dessutom väldigt trevlig och lyhörd för såväl säljaren som köparens behov.

Karin W
Köpte sin stuga med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
Dragsmark

Bra och proffsigt bemötande. Visningen var välkomnande och tydlig.

Stefan H
Köpte sin stuga med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
Dragsmark

Allt fungerade bra, mäklare på alerten, så helnöjda

Magnus L
Uddevalla centrum

Personlig proffsig glad superbra!!!

Svar från Jessica Nyman

Tack 😍 hoppas nu att Hannes ska trivas ❤️

Christian A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
Uddevalla centrum

Bra mäklare men tog alldeles för lång tid att sälja lägenheten. Nästan 2 år.

Svar från Jessica Nyman

Hej Christian! Tack för din återkoppling och förstår dig. Tyvärr har marknaden varit tuff som du vet och det har tagit tid innan köpare och säljare möts på vad man är bredd att sälja och köpa för :-)

Robin Hansi Stefan O
Lanesund

Lyssnade verkligen på mina önskemål, bra bemötande från start till mål, och en affär som gick snabbare än jag någonsin kunnat tro! Mycket nöjd

Ewa Teresa B
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla

Hon satte realistiska mål, gjorde klart för mig vad som förväntas av mig för att uppnå de målen. Rak och tydlig och ärlig i kommunikationen. Det blev enklare och snabbare än jag hade förväntat mig och jag är väldigt nöjd med husförsäljningsresan såhär långt

Lidya G
Dalaberg

Gott. och proffsigt bemötande. Hon har tålamod och svar på alla våra dumma frågor. Jag är mycket nöjd med bemötandet och den hjälp jag fick 🙏🤗😃

Lars-Johnny S
Boxhult

Bra bemötande. Bra planering. Professionellt upplägg Upplevt som tryggt. Bra kommunikation under försäljningsprocessen.