Emelie Clarberg

Emelie Clarberg

Emelie Clarberg är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Emelie Clarberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Emelie Clarberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 204 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Clarberg har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

204 omdömen om Emelie Clarberg

Sedan starten hos Reco 2018
Conny Och Ina A
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Korrekt och trevligt bemötande. Väldigt bra genomförd affär.

Camilla A
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Villastad

Skriver som köpare: Emelie är snabb på att ta reda på frågor som man har om fastigheten och hjälper till med alla frågor som uppstår när man köper hus för första gången. Tillmötesgående och professionell.

Christina T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Vällingby - Vinsta

Emelie fanns alltid på plats när man hade frågor att ställa och fick alltid svar tillbaka. Toppen! Hon ordnade fram en köpare som la ett bud som jag accepterade tyvärr mycket lägre än jag gav när jag köpte den. Ställde upp när en köpare viille

Christina T
Hässelby Norra Villastad

Jag hoppas verkligen att hon kan sälja min lägenhet. Känner mig lite nervös för det.

Ingegerd Elin Valborg L
Hässelby Norra Villastad

Emelie är en väldigt duktig Mäklare.

Bo A
Hässelby Norra Villastad

Emelie Clarberg är kunnig och visar engagemang I uppdraget hon har fått.

Johan Elias Martinsson L
Vällingby Nälsta

Emelie och Husman Hagberg gjorde jobbet. Huset blev sålt och dom tog hand om allt runt omkring.

First-Name L
Hässelby Villastad

She is professional and calm and easily available to answer questions, you can use her guidance and help

Sergei S
Hässelby Norra Villastad

Emelie Clarberg är mycket erfaren kunnig lyhörd mäklare. Hon lyckades sälja vår lägenhet på en visning i tider när det var svårt att sälja alls.

Mariann B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Jag är super nöjd med Emelie som mäklare. Jag som köpare kände mig trygg och fick svar direkt på mina frågor. Man känner och ser att Emelie kan sitt jobb och är väldigt erfaren. Rekommenderar henne verkligen och den dagen jag säljer så är hon min mäklare :)

Svar från Emelie Clarberg

Tack Mariann!! Är övertygad om att ni kommer trivas så bra i lägenheten :)