Joel Wikström

Joel Wikström

Joel Wikström är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Joel Wikström har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Joel Wikström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 195 omdömen med ett betyg på 4.8. Joel Wikström har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten att sätta sina mål samt tider själv - skapa sina egna förutsättningar för att lyckas på bästa sätt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Med en fotbollskarriär bakom mig på elitnivå är jag envis som få och gräver ner huvudet i den här något trögare marknaden.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, svarar på dina frågor snabbt och alltid tillgänglig.

Hur ser din drömbostad ut?
Sjöutsikt med plats för en egen brygga.

195 omdömen om Joel Wikström

Sedan starten hos Reco 2017
Mahabad H
Köpte sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Södra Villastad

Joel Wikström har bara gott att säga om honom . Väldigt god människa med en stor yrkesskicklighet i sitt arbete . Kan med varmaste rekommendera honom till dig som söker en mäklare med kännedom och stor skicklighet ut i fingerspetsarna.

Dawid O
Hässelby Södra Villastad

Joel jätte duktig ch trevlig 👌⭐⭐⭐⭐

Svar från Joel Wikström

Nu ska vi sälja ditt hus också :D Hoppas på fin intresse!!

Ali F
Sålde sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Joel är super! Kan området och snabb med återkoppling och support!

Svar från Joel Wikström

Tack Ali för de fina orden! Du har varit grym att samarbete med också! Hoppas jag hittar det nya boendet till dig nu också :D

Mona K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Strand

Trevlig, professionell, snabb på att återkoppla. Smidig handläggning då jag bor på Öland och inte har haft möjlighet att alltid vara på plats.

Svar från Joel Wikström

Hej! Tack för de fina orden! :)

Priyanka G
Hässelby Norra Villastad

Ja, det var jätte bra med honom. Han hade gett oss väldigt bra service.

Elin D
Vällingby - Kälvesta

Joel är kunnig, trevlig och lätt att ha att göra med, rekommenderas!

Moa B

Joel är den första mäklaren vi kom i kontakt med i Vällingby, när vi började leta ett nytt hem i området. Det slutade tillslut med att vi köpte vårt första hus, via honom. Joel är mycket trevlig och kom ihåg oss från i våras, nu när vi träffade honom igen 6 månader senare. Joel är mycket bra på att återkoppling och mån om att göra både säljare och köpare nöjda. Vi hoppas Joel fortfarande är mäklare när vi ska sälja vårt hus i framtiden, för då använder vi oss gärna av honom. Rekommenderar er varmt att anlita Joel om ni säljer...

Svar från Joel Wikström

Hej Moa! Jag blir generad av de fina orden ❤️ Tack så mycket! Ha en fin helg! / Joel

Åke P
Hässelby Gård

Vi kunde inte fått en bättre mäklare, Joel har varit helt fantastisk. Engagerad, positiv och uppmuntrande, alltid vänlig och hjälpsam när vi ringde och ställde frågor.Trots tufft läge lyckades han tillslut hitta en köpare. Vi är så nöjda och kan varmt rekommendera Joel.

Svar från Joel Wikström

Tack så mycket för dom fina orden! :D

Gunnar F
Hässelby Strand

Snabbt agerat. Bra. Känner till området och lätt för oss att hitta kontoret.

Peter E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Strand

Bra bemötnde och ambitiöst arbete. Jag är mycket nöjd med kontakterna med Joel Wikström.

Svar från Joel Wikström

Tack så mycket för det Peter! Hoppas du ska trivas bra i din lägenhet!