Robert Nathanson

Robert Nathanson

Robert Nathanson är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Robert Nathanson har varit registrerad mäklare sedan 1988-10. Robert Nathanson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Nathanson har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

65 omdömen om Robert Nathanson

Oscar W
Hovnoret Brännskeppet

Min upplevelse av Robert som mäklare var utmärkt. Trevlig, lyhörd och god kommunikation.

Svar från Robert Nathanson

Hej Oscar Tack snälla för fint omdöme. Önskar dig en glad och härlig påsk. Hälsningar Robert

Mats-Peter Börje A
Hovnoret Brännskeppet

Jag träffade Robert när han anlitades till att sälja mina föräldrars radhus; Robert bemötte oss på ett på ett lungt ; tryggt; och proffesionellt sätt som gjorde att när jag skulle sälja mitt hus så anlitade jag Robert utav tidigare erfarenheter. Jag och Robert hade samma förväntningar och Robert levde upp till dem. Min upplevelse av Robert är bara positiva. Mvh //Mats

Svar från Robert Nathanson

Hej Mats Tusen tack för detta. Önskar dig en glad och härlig Påsk. Hälsningar Robert

Laura D
Ingarö Långvik

Robert är väldigt noggrann, ärlig, enträgen och engagerad. Han är skicklig på att förmedla ett gott resultat för både köpare och säljare och finns alltid tillgänglig för frågor och diskussion!

Hej Laura, Tack för ditt fina omdöme. Betyder mycket för mig. Hälsningar Robert

Kerstin Ann-Kristin E
Ingarö Återvall

Bemötande: bra. Förväntningar - överensstämmande, Positiva upplevelser

Svar från Robert Nathanson

Hej Kerstin, Tack för ditt omdöme. Glad för att jag levt upp till era förväntningar. Hälsningar Robert

Astrid Margareta S
Sålde sin stuga med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
Ingarö Enkärret

Trevligt och lättsamt bemötande från Robert. Vi har känt oss trygga kring alla tillvägagångssätt. Har hela tiden känt att vi kunnat kontaktat Robert vid ev frågor.. Rak och tydlig kommunikation från början till slut. Tack Enkärrsvägen 48

Svar från Robert Nathanson

Hej Margareta, Tack för ert omdöme och tack för uppdraget. Glad för att jag levt upp till era förväntningar. Hälsningar Robert

Anders L
Köpte sin stuga med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
Oxön

Mycket bra noggrann och seriös, återkommit med svar på frågor. Allt har varit toppen .Hittills. Vänligen Anders Levén

Svar från Robert Nathanson

Hej Anders, Tack snälla för din bedömning. Betyder mycket för mig. Hälsningar Robert

Mia D
Djurö Byns Gård

Otroligt bra bemötande och de förväntningar jag hade kunde Robert mäta sig med. Jag är förväntansfull att få tillträde till fastigheten jag köpt via Robert där han vid kontraktsskrivningen var proffsig och kunnig och informativ när vi gick igenom avtalet steg för steg.

Tack Mia för ditt fina omdöme. Hoppas du trivs bra i huset. Hälsningar Robert

Jim Ari Lukas L
Djurö

Fick känslan av att han är väldigt ärlig. Det kändes verkligen tryggt genom hela köpet.

Svar från Robert Nathanson

Hej Jim, Tack för ditt Positiva omdöme. Det gläder mig att ni känt er trygga genom hela köpet. Snart är det tillträde :)

CARL JOHAN L
Skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

Vi ville sälja vårt fritidshus och vände oss då till Robert Nathanson som vi anlitat tidigare och som framgångsrikt sålt fastigheter i vår närhet. Robert är en mäklare med sinne för både detaljer och helhet. Han planerar noggrant de olika stegen i försäljningsprocessen och är lyhörd för frågor, önskemål och synpunkter. Som säljare är man i alla lägen uppdaterad på vad som händer. Robert är likaledes lyhörd för potentiella köpares frågor och funderingar samt ställer t ex upp med extravisningar. Det inger förtroende hos alla...

Svar från Robert Nathanson

Hej Carl Johan, Jag ser att jag glömt att tacka för ditt fina omdöme. Det uppskattades verkligen. Stort tack och hoppas att allt är bra med er. Hälsningar Robert

Claes Göran Olof K
Ingarö Brunn