Ulrika Andersson

Ulrika Andersson

Ulrika Andersson är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Ulrika Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Ulrika Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 243 omdömen med ett betyg på 4.9. Ulrika Andersson har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

243 omdömen om Ulrika Andersson

Anna-Karin S
Hagaberg

Ulrika är kunnig, påläst och hjälpsam. Känner mig trygg och fått fantastisk hjälp vid min husförsäljning.

Kristina I
Gustavsberg Charlottendal

Jag är mycket nöjd med Ulrika! Har tidigare anlitat henne vid en husförsäljning. Hon är lugn ,inlyssnande och känns mycket kunnigT Trevlig.

Svar från Ulrika Andersson

Alltid roligt med återkommande kunder! Stort tack för fin rekommendation och gott samarbete igen! Hälsningar Ulrika

Vivi B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Gustavsberg Charlottendal

Lyhörd, tydlig, kunnig och vänlig.

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för fin rekommendation! Grattis än en gång till köpet av denna fina lägenhet! Hälsningar Ulrika

Inger B
Gustavsberg Porslinskvarteren

Smidigt och professionellt genomförande av försäljningen av min lägenhet. Ulrika ger ett mycket lugnt och seriöst intryck och var helt fanatastisk att samarete med.

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för fin rekommendation, det gläder mig verkligen! Jag har också uppskattat vårt fina samarbete genom hela processen. Hälsningar Ulrika

Christina Ö
Sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Skeviksstrand

Ulrika är väldigt professionell och förtroendeingivande som mäklare. Ulrika tar ansvar både för att säljaren och köparen ska känna sig bekväma med sina beslut. Ulrika är en mycket bra mäklare som jag kan rekommendera till andra som vill sälja sin fastighet.

Svar från Ulrika Andersson

Tusen tack för fin rekommendation, roligt att höra! Det kändes verkligen som rätt köpare till er fastighet! Hälsningar Ulrika

Alex D
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Haghulta

Vi letade efter en ny boende och viste inte i vilket område vi ville bo. En dag träffades vi med Ulrika på en av vinningar i Värmdö. Ulrika har presenterat ett hus och ett område samt fördelar/nackdelar att bo där och som resultatet har vi köpt huset. Inom försäljning period svarade Ulrika på alla frågor som vi hade snabbt och tydligt. Som tycker jag mest är Ulrika’s oberoende attityd till säljare och köpare, hon företräder intressen alla parter, det är professionellt tror jag. Vi är nöjda och rekommenderar Ulrika som er mäklare! //Alex

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för fin rekommendation! Som mäklare handlar det om att kunna se till både säljares och köpares behov. Glad att höra att ni uppskattat mitt arbete! Grattis än en gång till husköpet! Hälsningar Ulrika

Christian L
Haghulta

Från att vi träffade Ulrika inför valet av mäklare har hon varit vår och vi tror även köparens mäklare. Ulrika har varit proffsig, kunnig, engagerad, informativ, tydlig och lyhörd för våra önskemål gällande våra behov och beskrivning av vår bostad. Hon har också läst oss på ett bra sätt och drivit oss framåt på ett trevligt och sakligt sätt. Vi hade "aldrig" bråttom, men när väl saker satte igång insåg vi att vi var på väg och att Ulrika hade hjälpt oss att sätta ett väl avvägt annonserat pris. Vi fick en process som var...

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för denna fina rekommendation, jag blir så glad! Det har varit ett jättefint samarbete och ni har varit snabba och tydliga med all information. Jag har verkligen uppskattat all positiv feedback genom hela processen! Hälsningar Ulrika

Ing-Marie T
Stavsnäs

Mkt bra bemötande När hon tog över som mäklare upplevde man att försäljningen tog fart, det blev mer aktivt. Allting sköttes jättebra, man ficksnabb återkoppling. Jag är lite besviken på att priset blev så lågt, men vi hade ju bestämt ett lågt utgångspris pga hur marknaden såg ut. Kändes som om man kunnat värdera trädgård och växthus bättre.

Svar från Ulrika Andersson

Tack för din rekommendation! Fint att höra att du upplevt ett mycket bra bemötande och mer aktivitet när jag tog över försäljningen från den andra mäklarfirman. I dessa tider är marknadspriset tyvärr inte alltid samma pris som man som säljaren hoppas på. Hoppas att du ska trivas riktigt bra i ditt nya boende! Hälsningar Ulrika

Katarina L
Haghulta

Trygg och trovärdig. Snabb med tydlig återkoppling. Proffsig!

Stort tack för denna rekommendation! Det gläder mig att höra! Hälsningar Ulrika

Anna Å
Gustavsberg Kedjebacken

Ulrika är en fantastisk Mäklare som vi har här på Värmdö. Försäljningen gick super snabbt och smidigt och Ulrika har varit behjälplig både under försäljningen och efter.stort tack till er alla på HusmanHagberg Värmdö

Svar från Ulrika Andersson

Tusen tack för fin rekommendation! Roligt att jag fick ta hand om försäljningen av din fina lägenhet i Kedjebacken. Allt gott! Hälsningar Ulrika