Ulrika Andersson

Ulrika Andersson

Ulrika Andersson är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Ulrika Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Ulrika Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 247 omdömen med ett betyg på 4.9. Ulrika Andersson har haft 34 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

247 omdömen om Ulrika Andersson

Asta R
Gustavsberg Charlottendal

Erfaren, väldigt professionell och dessutom en god lyssnare. Högsta betyg!

Stort tack för fint omdöme, jätteroligt att höra! Hälsningar Ulrika

Göran S
Gustavsberg Ösby Grind

Professionell, noggrann och kunnig person som jag verkligen kan rekommendera

Stort tack för fin rekommendation! Hälsningar Ulrika

KARIN A
Strömma

Ulrika kan sitt arbete och är lätt att arbeta med och ger tydliga instruktioner och svarar snabbt på all kontakt.

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för fin rekommendation och trevligt samarbete genom hela processen! Hälsningar Ulrika

Lennart E
Stavsnäs

Jättetrevlig, kunnig, lugn och tog hand om oss på bästa sätt. Kände oss oerhört trygga i Ulrikas händer :-) Lennart Englund

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för rekommendationen och det fina samarbetet! Bra fixat med alla förberedelser inför visningen, det lönade sig! Hälsningar Ulrika

Anna-Karin S
Hagaberg

Ulrika är kunnig, påläst och hjälpsam. Känner mig trygg och fått fantastisk hjälp vid min husförsäljning.

Stort tack för fint omdöme och trevligt samarbete! Hälsningar Ulrika

Kristina I
Gustavsberg Charlottendal

Jag är mycket nöjd med Ulrika! Har tidigare anlitat henne vid en husförsäljning. Hon är lugn ,inlyssnande och känns mycket kunnigT Trevlig.

Svar från Ulrika Andersson

Alltid roligt med återkommande kunder! Stort tack för fin rekommendation och gott samarbete igen! Hälsningar Ulrika

Vivi B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Gustavsberg Charlottendal

Lyhörd, tydlig, kunnig och vänlig.

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för fin rekommendation! Grattis än en gång till köpet av denna fina lägenhet! Hälsningar Ulrika

Inger B
Gustavsberg Porslinskvarteren

Smidigt och professionellt genomförande av försäljningen av min lägenhet. Ulrika ger ett mycket lugnt och seriöst intryck och var helt fanatastisk att samarete med.

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för fin rekommendation, det gläder mig verkligen! Jag har också uppskattat vårt fina samarbete genom hela processen. Hälsningar Ulrika

Christina Ö
Sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Skeviksstrand

Ulrika är väldigt professionell och förtroendeingivande som mäklare. Ulrika tar ansvar både för att säljaren och köparen ska känna sig bekväma med sina beslut. Ulrika är en mycket bra mäklare som jag kan rekommendera till andra som vill sälja sin fastighet.

Svar från Ulrika Andersson

Tusen tack för fin rekommendation, roligt att höra! Det kändes verkligen som rätt köpare till er fastighet! Hälsningar Ulrika

Alex D
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Haghulta

Vi letade efter en ny boende och viste inte i vilket område vi ville bo. En dag träffades vi med Ulrika på en av vinningar i Värmdö. Ulrika har presenterat ett hus och ett område samt fördelar/nackdelar att bo där och som resultatet har vi köpt huset. Inom försäljning period svarade Ulrika på alla frågor som vi hade snabbt och tydligt. Som tycker jag mest är Ulrika’s oberoende attityd till säljare och köpare, hon företräder intressen alla parter, det är professionellt tror jag. Vi är nöjda och rekommenderar Ulrika som er mäklare! //Alex

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för fin rekommendation! Som mäklare handlar det om att kunna se till både säljares och köpares behov. Glad att höra att ni uppskattat mitt arbete! Grattis än en gång till husköpet! Hälsningar Ulrika