Ulrika Andersson

Ulrika Andersson

Ulrika Andersson är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Ulrika Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Ulrika Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 262 omdömen med ett betyg på 4.9. Ulrika Andersson har haft 38 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

262 omdömen om Ulrika Andersson

Åse S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Gustavsberg Hästhagen

Vänlig, och återkom alltid som hon sagt. Proffisionell och inte påträngande, tydlig och trygg.

Cecilia W
Köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Hjortens odling/Malma

Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Ulrika från start till mål. Tillgänglig, pålitlig, tydlig och dessutom trevlig! Kan verkligen rekommendera!

Sophia H
Sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Hjortens odling/Malma

Vänlig, engagerad, inlyssnande och professionell.

Rune A
Skeviksstrand

Lätt att ha att göra med, trevlig, noggrann, klara besked, bra kommunikator

Freddy G
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Skeviksstrand

Vi har träffat Ulrika vid flera tillfällen under det år vi har sökt en framtid, och vi upplever att hon skiljer sig från andra genom sin erfarenhet och förmåga att lyssna. Vi är tacksamma att hon assisterar oss i vår största investering i livet.

Ove H
Sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Skeviksstrand

Ulrika har med råge uppfyllt våra förväntningar på ett bra slutresultat vid försäljningen. Vi ville inte ha någon snabb försäljning och Ulrika föreslog anonnseringen som ett kommande objekt vilket gav oss tid att i lugn och ro planera inför en försäljning. Vi hade tänkt oss ett aceptpris men Ulrika tyckte att vi skulle sätta ett högre pris men ändå inte ett överpris och det tackar vi för idag. Försäljningspriset blev lång över förväntan och Ulrika meddelade oss hela tiden när nya bud ringdes in. Hon gav oss också lite...

Gunilla S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Stavsnäs

Ulrika jobbade hårt för att säkerställa att det blev bästa möjliga resultat, jag kände mig alltid trygg i alla kontakter och frågor. Ulrika är otroligt professionell, sakkunnig och lugn. Kan varmt rekommendera Ulrika till alla som letar efter en engagerad och kunnig mäklare."

Inga P
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Värmdö Evlinge

Väldigt trevlig, kunnig mäklare. Svarar alltid snabbt, hittar lösningar. Rekommenderar till alla!

Carin B
Gustavsberg Ösby Grind

Jag tycker Ulrika har varit mycket bra. Hon är saklig och är bra på att förklara när frågor finns. Om någon skulle fråga mig efter någon bra mäklare skulle jag absolut rekommendera dem att kontakta Ulrika.

Ted B
Gustavsberg Ösby Grind

Trevligt bemötande och höll oss informerade genom hela processen samt kom med goda råd på vägen