Ifebyggare

Jaktvägen 147, 194 66 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till Ifebyggare!

Vår specialitet är Tak och dränering och under våra år som dräneringsexperter har vi stått inför de flesta utmaningarna. Vi hjälper dig i Stockholm med omnejd att bli kvitt fukten. Våra prioriteringar ligger i att hålla de tider vi lovar ALLTID till ett fast pris.

- Du som kund har alltid 10 års garanti på utförda arbeten.
- Innan du väljer om du ska anlita oss får du en gratis besiktning.

Vi kan hjälpa dig med tjänster som, besiktning av husgrund med fuktmätare, bortforsling av överblivna jordstenar, dränering, takomläggningar, mur & puts, isolering, husgrund och målning.

Läs vad 10 kunder tycker om Ifebyggare

• 2020-10-01

Hanna R skrev om Ifebyggare
    Dränering ca 45 m. Väl utfört arbete. Snabbt, effektivt och professionellt. Klara i tid. Vi är mycket nöjda med arbetet. Läs mer
  • 2020-08-18

Liisa A skrev om Ifebyggare
    Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Ifebyggare för dräneringsjobb. De kom i tid, arbetade hårt varje dag - och blev klara i tid. De gjorde också det lilla extra utan ytterligare kostnad och vi hade en bra kommunikation under arbetets gång. Läs mer
  • 2020-07-28

Ammar J skrev om Ifebyggare
    Dränering av villa Jakobsberg. Proffsigt bemötande ! Rekommenderas varmt.
    Ammar Juboori Läs mer
  • 2020-07-26

Erik Å skrev om Ifebyggare
    Uppdraget var att grävde ner markrör för att leda bort dagvatten. Tror jobbet blev lite mer omfattade än först tänkt men priset vi kom överens om från början ändrades inte. Bra återställt efter grävandet och bra löpande kontakt. Rekommenderar Ifebyggare! Läs mer
  • 2020-04-30

Eric G skrev om Ifebyggare
    Dräneringsarbete för villa inkl bergspräckning. Tydlig offert och levererar det som är överenskommet.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Hampus

2019-11-01

Hampus skrev om Ifebyggare
    Mycket proffesionellt och trevligt bemötande. Väl utfört arbete (dränering och markarbete). Tydligt angivet vad arbetet kostar och varför. Läs mer
  • 2019-10-30

Björn G skrev om Ifebyggare
    Reparation av tak. Kunnigt och vänligt. Gjorde vad jag anser vi kom överens om
    Kom på avtalad tid och jobbade
    hela tiden med jobbet tills det var
    klart
    Jag kommer gärna att använda
    Honom i framtiden Läs mer
  • Mahbod B

2019-10-29

Mahbod B skrev om Ifebyggare
    Har anlitat företaget IFEbyggare för dränering samt div. andra golv och takarbete.
    IFE ftg har varit korrekt och uppfyllde alla punkter som stod i offerten.
    IFE byggare lämnade en utförlig offert med rätt pris och tidsram och vi är väldigt nöjda med jobbet och önskar företag all lycka i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-29

Medidi R skrev om Ifebyggare
    Vi har anlitat Ifebyggare vid två tillfällen. Första gången vid dränering av vår villa och nu senast för omläggning av taket.
    Arbetet har vid båda tillfällena blivit klar i tid och kvaliteten har varit mycket bra.
    Vi har varit mycket nöjda med att vi anlitat Ifebyggare och har rekommenderat dem för vänner och bekanta. Läs mer
    Ifebyggare, Ifegwu M gillar detta
  • 2019-10-29

Anders P skrev om Ifebyggare
    Dränering av villa Sigtuna . Proffsigt bemötande, utförde arbete över förväntan! Rekommenderas varmt. //Anders Läs mer
    2019-10-29 Ifegwu M svarar Anders P
    Tack Anders! för att rekommendera Ifebyggare. Glad att du är nöjd med oss.
    Ifegwu M gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte