Ifebyggare

Ifebyggare

Välkommen till Ifebyggare!

Vår specialitet är Tak och dränering och under våra år som dräneringsexperter har vi stått inför de flesta utmaningarna. Vi hjälper dig i Stockholm med omnejd att bli kvitt fukten. Våra prioriteringar ligger i att hålla de tider vi lovar ALLTID till ett fast pris.

- Du som kund har alltid 10 års garanti på utförda arbeten.
- Innan du väljer om du ska anlita oss får du en gratis besiktning.

Vi kan hjälpa dig med tjänster som, besiktning av husgrund med fuktmätare, bortforsling av överblivna jordstenar, dränering, takomläggningar, mur & puts, isolering, husgrund och målning.

Läs vad 11 kunder tycker om Ifebyggare 2

• 2021-05-05
    Ife lämnade både den bästa offerten på en dränering av ett rätt stökigt suterränghus och gav mest förtroende. Allt vart precis som jag önskade och han gjorde hela tiden det där lilla extra och var väldigt mån om rak kommunikation och att det skulle bli så bra som möjligt. Kan varmt rekommendera Ife för alla markarbeten.
    My pleasure Henrik, glad you were satisfied with the work. Ifebyggare
  • 2020-10-01
    Dränering ca 45 m. Väl utfört arbete. Snabbt, effektivt och professionellt. Klara i tid. Vi är mycket nöjda med arbetet.
  • 2020-08-18
    Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Ifebyggare för dräneringsjobb. De kom i tid, arbetade hårt varje dag - och blev klara i tid. De gjorde också det lilla extra utan ytterligare kostnad och vi hade en bra kommunikation under arbetets gång.
  • 2020-07-28
    Dränering av villa Jakobsberg. Proffsigt bemötande ! Rekommenderas varmt.
    Ammar Juboori
  • 2020-07-26
    Uppdraget var att grävde ner markrör för att leda bort dagvatten. Tror jobbet blev lite mer omfattade än först tänkt men priset vi kom överens om från början ändrades inte. Bra återställt efter grävandet och bra löpande kontakt. Rekommenderar Ifebyggare!
  • 2020-04-30
    Dräneringsarbete för villa inkl bergspräckning. Tydlig offert och levererar det som är överenskommet.
    Rekommenderas!
  • 2019-11-01
    Mycket proffesionellt och trevligt bemötande. Väl utfört arbete (dränering och markarbete). Tydligt angivet vad arbetet kostar och varför.
  • 2019-10-30
    Reparation av tak. Kunnigt och vänligt. Gjorde vad jag anser vi kom överens om
    Kom på avtalad tid och jobbade
    hela tiden med jobbet tills det var
    klart
    Jag kommer gärna att använda
    Honom i framtiden
  • 2019-10-29
    Har anlitat företaget IFEbyggare för dränering samt div. andra golv och takarbete.
    IFE ftg har varit korrekt och uppfyllde alla punkter som stod i offerten.
    IFE byggare lämnade en utförlig offert med rätt pris och tidsram och vi är väldigt nöjda med jobbet och önskar företag all lycka i framtiden.
  • 2019-10-29
    Vi har anlitat Ifebyggare vid två tillfällen. Första gången vid dränering av vår villa och nu senast för omläggning av taket.
    Arbetet har vid båda tillfällena blivit klar i tid och kvaliteten har varit mycket bra.
    Vi har varit mycket nöjda med att vi anlitat Ifebyggare och har rekommenderat dem för vänner och bekanta.
  • 2019-10-29
    Dränering av villa Sigtuna . Proffsigt bemötande, utförde arbete över förväntan! Rekommenderas varmt. //Anders
    Tack Anders! för att rekommendera Ifebyggare. Glad att du är nöjd med oss. Ifebyggare