Ifebyggare

Ifebyggare

www.ifebyggare.se

Välkommen till Ifebyggare! Vår specialitet är Tak och dränering och under våra år som dräneringsexperter har vi stått inför de flesta utmaningarna. Vi hjälper dig i Stockholm med omnejd att bli kvitt fukten. Våra prioriteringar ligger i att hålla de tider vi lovar ALLTID till ett fast pris. - Du som kund har alltid 10 års...

17 omdömen om Ifebyggare

Sedan starten hos Reco 2019

Paul P

Snabbt noggrant H Höll tiden. Rekommenderar

Erik S
Skrev om Ifebyggare

Arbetet med en renovering av en husgavel påbörjades och avslutade inom överenskommen tid. Resultatet blev riktigt bra. Dessutom utfördes det där "lilla extra" utan ytterligare kostnad.

Nicolas S
Skrev om Ifebyggare

Ifebyggare svarade snabbt och med tekniska detaljer. Mycket teknisk kunskap. Arbetet ser bra ut. Som en speciell notering, Ife är fantastisk på att köra sin grävmaskin.

John Carl Axel S

Ifebyggare hjälpte mig att dränera huset. Fick direkt högt förtroende för dem trots att de låg lite högt i offerten. Arbetet skötte de snabbt och bra men lite slarviga när det gällde igenfyllnaden, då jag fick plocka plast efteråt. Samt att flertalet gatstenar troligtvis ligger i fyllnadsmassorna.

Svar från Ifebyggare

Tack för din tid jag uppskattar

Susanne I
Skrev om Ifebyggare

Sökte lokala företag för att gräva dränering runt våra 2 BRF fastigheter. Han presenterade sig på ett besök. Har varit noga haft kontakt med mig som ordförande hela tiden och berättat hur han arbetat. Kontaktat vid problem så vi löst tillsammans hur det ska åtgärdas. Mycket trevliga kollegor som arbetat effektivt och noga. Kan absolut rekommendera företaget.

Svar från Ifebyggare

Tack för din tid jag uppskattar verkligen :-)

Anne-marie M
Skrev om Ifebyggare

Dränering av villa. Professionellt bemötande, beskrev och förklarade de olika momenten av dräneringsarbetet med en bra kommunikation under arbetets gång.Arbetade noggrant och effektivt och höll tidsramen.Våra förväntningar uppfylldes till 100%. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Ifebyggare

Tack för din tid jag uppskattar :-)

Ing-marie P
Skrev om Ifebyggare

Noggranna prisvärda ambitiösa Kan varmt rekommenderas

Tack så mycket.

Henrik L
Skrev om Ifebyggare

Ife lämnade både den bästa offerten på en dränering av ett rätt stökigt suterränghus och gav mest förtroende. Allt vart precis som jag önskade och han gjorde hela tiden det där lilla extra och var väldigt mån om rak kommunikation och att det skulle bli så bra som möjligt. Kan varmt rekommendera Ife för alla markarbeten.

Svar från Ifebyggare

My pleasure Henrik, glad you were satisfied with the work.

Liisa A
Skrev om Ifebyggare

Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Ifebyggare för dräneringsjobb. De kom i tid, arbetade hårt varje dag - och blev klara i tid. De gjorde också det lilla extra utan ytterligare kostnad och vi hade en bra kommunikation under arbetets gång.

Ammar J
Skrev om Ifebyggare

Dränering av villa Jakobsberg. Proffsigt bemötande ! Rekommenderas varmt. Ammar Juboori

Erik Å
Skrev om Ifebyggare

Uppdraget var att grävde ner markrör för att leda bort dagvatten. Tror jobbet blev lite mer omfattade än först tänkt men priset vi kom överens om från början ändrades inte. Bra återställt efter grävandet och bra löpande kontakt. Rekommenderar Ifebyggare!

Eric G
Skrev om Ifebyggare

Dräneringsarbete för villa inkl bergspräckning. Tydlig offert och levererar det som är överenskommet. Rekommenderas!

Hampus
Skrev om Ifebyggare

Mycket proffesionellt och trevligt bemötande. Väl utfört arbete (dränering och markarbete). Tydligt angivet vad arbetet kostar och varför.

Björn G
Skrev om Ifebyggare

Reparation av tak. Kunnigt och vänligt. Gjorde vad jag anser vi kom överens om Kom på avtalad tid och jobbade hela tiden med jobbet tills det var klart Jag kommer gärna att använda Honom i framtiden

Mahbod B
Skrev om Ifebyggare

Har anlitat företaget IFEbyggare för dränering samt div. andra golv och takarbete. IFE ftg har varit korrekt och uppfyllde alla punkter som stod i offerten. IFE byggare lämnade en utförlig offert med rätt pris och tidsram och vi är väldigt nöjda med jobbet och önskar företag all lycka i framtiden.

Medidi R
Skrev om Ifebyggare

Vi har anlitat Ifebyggare vid två tillfällen. Första gången vid dränering av vår villa och nu senast för omläggning av taket. Arbetet har vid båda tillfällena blivit klar i tid och kvaliteten har varit mycket bra. Vi har varit mycket nöjda med att vi anlitat Ifebyggare och har rekommenderat dem för vänner och bekanta.

Ifebyggare I och Ifegwu M gillar detta
Anders P
Skrev om Ifebyggare

Dränering av villa Sigtuna . Proffsigt bemötande, utförde arbete över förväntan! Rekommenderas varmt. //Anders

Svar från Ifebyggare

Tack Anders! för att rekommendera Ifebyggare. Glad att du är nöjd med oss.