IKLJ Flyttgubbarna

Östbergatorget 1, 125 73 Älvsjö — Visa karta

3.2 i betyg av av 42 omdömen
Många tror att en flytt alltid är tung och krånglig. Vi på Flyttgubbarna tycker inte det behöver vara så. Anlita oss för en snabb och smärtfri flytt!

Vi har lång erfarenhet i branschen och ser till att dina ägodelar säkert och snabbt flyttas från A till B. Förutom flytthjälp erbjuder vi även godkänd flyttstädning och andra transporter. Allt för att göra din flytt så smidig som möjligt. När du anlitar oss kan du vara säker på att vi levererar det vi lovar, och att vi kommer på angiven tid.

Vi har konkurrenskraftiga priser och tar vårt arbete på största allvar. Kontakta oss för en offert på din flytt!

Läs vad 42 kunder tycker om IKLJ Flyttgubbarna

• 2020-11-24

Göran S skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Flytt kostade 15500.
    Oseriöst företag som inte tar sitt ansvar när olyckan är framme. Anlitar okvalificerad personal som i bästa fall kan begriplig engelska. Personalen har goda intentioner och jobbar på bra men har ingen erfarenhet, klämde sönder TV skärm för 13000. Förhalar ärenden. Det billiga priset är en chimär - kan bli enormt dyra att anlita. Läs mer
    A-J Express Service
    4.8 / 5 i betyg — 290 omdömen
    Badge2020
    "Flytt med flyttstädning: Bra bemött, utmärkt lastning, effektiv urlastning."
  • 2020-11-09

ANNIKA MARIE K skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    ANLITA INTE DETTA FÖRETAG, ,bokar min flytt, från Söderhamn till Halmstad, talar om att jag bor i en 1a på 43 kvadrat, en av hans anställda ringer och tycker att det är mycket grejer, så dom vill ha 2000 extra för att ta med alla mina saker, jag säger att det har vi inte kommit överens om, svaret blir då jaja ingen fara, min sambo visar och talar om vad som ska med,
    När jag packar upp, trasiga grejer, repor på ny sängram,
    Mina vinter kläder är inte med, flera kartonger saknas, ringer min sambo som tar kort i förrådet och där står flera kartonger kvar,
    Så nu funderar jag på hur dom sakerna ska komma ner till mig 70 mil, blir nog tvungen att kontakta en RIKTIGT FLYTTFIRMA,
    Ni borde skämmas, ett jävla skit företag Läs mer
  • 2020-09-09

MARINA A skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Jag rekommenderar detta bolag starkt. Flyttfirman har hjälpt mig under många flytt och dom är alltid i sin tid och väldigt noggranna med att sköta sitt jobb och hålla sina kunder nöjda.

Jag är jätte nöjd med eran hjälp tack för allt

Mvh Marina Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 662 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • Oscar Gustav Eric L

2020-07-14

Oscar Gustav Eric L skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    En firma som ingen bör anlita. Kom 2 timmar försent, hade sönder grinden på förrådet där vi förvarat våra saker, repat sönder två nästan nya byråer, slog sönder en antik vas och slängde sina egna sopor i en soptunna som tillhörde förrådsägaren. Vi har gång på gång hört av oss och bett om ersättning utan framgång förutom för den skadade grinden som vidarefakturerades från förrådsägaren. Anlita ej dessa om ni är måna om era möbler och tillhörigheter. Läs mer
  • 2020-02-26

NARJES G skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Korrupt företag. Anlita inte dem. Hana Mansour ägaren är en korrupt person som lurar folk. Killarna som hjälpte med flytten var väldigt långsamma o saknade utbildning. Läs mer
    Göran S, ANNIKA MARIE K gillar detta
    Städjätten
    4.1 / 5 i betyg — 182 omdömen
    Badge2020
    "Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan dammsugen och ren, sänge"
    Paulina R
  • LISA H

2020-02-21

LISA H skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Flyttade in i ny lgh där flyttgubbarna haft i uppdrag att utföra flyttstäd. Vid första besöket i lgh var det enda spåret av att någon städat gråa trådar från en smutsig golvmopp. Lister, elinstallationer etc var svarta av damm och i köksskåpen låg det matrester. De fick komma tillbaka vilket de gjorde samma kväll. Efter andra besöket var listerna hjälpligt torkade men i övrigt under all kritik. Diskmaskin, golvbrunn, kakel och hörn var fortfarande ostädade. Jag hade inte tid att kräva ytterligare en återstädning. Några dagar senare drog jag ut den fasta skärbrädan som var fylld med matrester. Inte ens fönsterputsningen var ok, syns tydligt att de använt smutsigt vatten med ränder och oputsade ytor. Var rädd om era köpare och boka en annan firma!!! Läs mer
  • 2019-10-14

Samir B skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Varnar för denna firma. Bokade tre personer, men det kom bara två. Efter lite tjat så kom en till efter några timmar. Dock verkade den killen aldrig jobbat med flytt. På telefon sa företaget att jag kan betala med kort, men det gick inte. Sen fick jag betala för en timme mer än de hade arbetat. När jag kontaktar företaget och vill ha tillbaka pengarna för den timmen så gör dem sig oanträffbar. Jag får heller inte något kvitto på betalningen. Läs mer
    Mex Flyttfirma AB
    4.8 / 5 i betyg — 864 omdömen
    Badge2020
    "Superbra hanterad flytt, bra attityd och bemötande. Dåliga på att svara på mail inför flytten dock."
  • 2019-09-09

Eyerusalem Kifle A skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Helt pålitliga, fick extra hjälp med att slänga ut gamla saker och dom kom i tid samt hade bra bemötande! Läs mer
  • 2019-06-28

Cecilia E skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Anlita INTE denna flyttfirma!
    Jag anlitade dem för att flytta samt städa min gamla lägenhet. De skulle kommit kl 9 men kom 16.30. De var tydligen dubbelbokade och kom direkt efter en annan flytt, utan att äta emellan. De var stressade och hungriga och verkade arbeta med dåliga villkor. De förstörde ett antikt bord jag ärvt av min farfar genom att släpa det i betonggolv. Jag var med och sa åt dem att vara försiktiga men eftersom en av dem inte kunde svenska eller engelska förstod han inte och fortsatte släpa bordet i golvet.

Städningen var inte alls bra och mycket försenad. Så sen att hon fortfarande städade under besiktningen fast de lovat att vara klara innan kl 13 när besiktningen var. 2,5 timme senare efter att jag fått peka ut alla ställen hon missat samt själv även hjälpt till med städet ca en timme gick jag därifrån med en stor klump i magen. Jag fick 300kr kompensation för besväret, dvs ingenting i jämförelse med vad förstörda möbler kostar. Plus att flytten blev 7,5 timme försenad (klara kl 22). Jag fick betala för påbörjad timme, dvs 6 tim fast de höll på 5,5 tim. Har inte fått något kvitto via mejl som de lovade.

Hela upplevelsen av denna firma var fruktansvärd. Lögner, rörigt, oseriöst och otryggt. De som bar och städade var trevliga men hade inte förutsättningar och kunskap att göra ett bra jobb. Läs mer
    ANNIKA MARIE K, Madeleine I gillar detta
  • Sponsor
    Move-It
    4.6 / 5 i betyg — 41 omdömen
    Badge2017
    "Vi anlitade Move-It för transport och förvaring av en mindre mängd bohag och möbler. Dessutom för en komplett flytt av samtliga möbler. Tea"
  • Virve H

2019-03-26

Virve H skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Fick hjälp med det jag beställt på ett bra sätt, kostade som planerat, betalade bara för den tid det tog, inte per påbörjad timme Läs mer
  • Nathalie V

2019-02-13

Nathalie V skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Katastrofalt.. oseriösa som inte vet någon om flytt eller ens kan bära mer än kartonger. Fick en flytt avbokat som han två veckor efter ändå ville fakturera?
    Oseriösa och kolla era fakturor mot skatteverket de brukar inte stämma.. Läs mer
    Madeleine I gillar detta
    Flyttfirma Arbetspartner AB
    4.8 / 5 i betyg — 79 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Så nöjd, trevliga herrar som hjälpte mig att flytta. Bara positivt🌹"
    Nathalie R
  • Moa S

2018-07-09

Moa S skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Anlitade företaget för flytt och flyttstädning av 40 kvm lägenhet. Killarna kom på bestämd tid och flytten gick snabbt och smidigt. Dock så var det svårt att kommunicera med dem eftersom deras engelska var dålig. Flytten gick på 2,5 h men när jag skulle betala fick jag betala för 3 h. Det hade inte kommunicerats att man betalar per påbörjad timme, orkade dock inte argumentera emot eftersom priset ändå var rimligt. Betalade med swish men har inte fått kvitto på mail vilket jag hade förväntat mig.

Till min förvåning var det samma killar som skulle utföra flyttstädningen. bad dem ringa en timme innan dom trodde dom var färdiga, vilket dom gjorde. Jag besiktigade städningen och det var inte utfört på en professionellt sätt. Jag skulle gissa på att dom saknar utbildning och dessutom hade dom väldigt dålig utrustning. Eftersom det var svårt att kommunicera med dem och dom redan hade packat ihop när jag kom så sa jag tack och hej och städade en timme själv för att få ett ok resultat. Ett fönster i badrummet hade som glömt, det låg smuts i slasken, dörrar, elluttag och lampknappar var ej rengjorda. Dessutom var det som om dom hade svabbad golvet utan att plocka upp smutsen som samlats. Dom hade även hittat x antal matvaror i kylen som jag missat att få med mig, dessa hade dom lagt i ett skåp utan att berätta det för mig. Tror inte nya hyresgästen hade uppskattat en gammal kaviartub som inflyttningspresent.

För 2600 kr fick jag en smidig flytt utförd av 3 killar, och en sämre flyttstädning. Priset går inte att klaga på. Jag hade dock inte anlitat dem igen eftersom jag inte tror att killarnas arbetsvillkor är speciellt bra. Men summa summarum, inget gick sönder i flytten och att jag fick städa lite själv gjorde mig inte så mycket. Läs mer
    Madeleine I gillar detta
  • 2018-05-14

Ida E skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Väldigt nöjd med all hjälp jag fick och även priset😁 Läs mer
    Service Lösningar Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 639 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."
  • 2018-03-25

Myna G skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Det här är den bästa flyttfirman jag har varit med, utan tvekan kan jag rekommendera flyttgubbarna . Läs mer
  • 2018-03-22

Frihet Ä skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Jag är en väldigt nöjd kund med flyttgubbarna för deras mycket bra arbete på både flytt och städ.
    Det gick så smidigt , killarna vara mycket försiktiga med våra möbler. Läs mer
    Uppsala Stadsbud
    4.7 / 5 i betyg — 491 omdömen
    Badge2020
    "Tack för fantastisk service i samband med flytt från en adress till en annan i Uppsala; inte bara böcker, glas och porslin som skulle packas"
  • 2018-03-20

Emilie H skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Jag är väldigt nöjd, bra och i tid utfört jobb,trevlig och nogrann personal till ett bra pris Läs mer
  • 2018-03-20

Morad H skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Vi var nöjda trevliga personaler bra pris
    Säkra på sig arbetet Läs mer
    Pribaltika
    4.9 / 5 i betyg — 44 omdömen
    Badge2020
    "Andra gången jag anlitar pribaltika, denna gången flyttstädning. Dom gjorde ett otroligt bra jobb, personalen var väldigt noggranna och det"
  • 2018-03-17

Kristian Y skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Mycket bra flyttföretag, starka grabbar som bär och har struktur i sitt arbete. Dom är mycket effektiva i arbetet också. Läs mer
  • 2018-03-15

Marcel L skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Jag är mycket nöjd med min upplevelse med flyttgubbarna .
    Billig , smidig , problemfri . Läs mer
    Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    4.9 / 5 i betyg — 516 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineholm. Fantastiskt tre"
  • 2018-03-15

Steven L skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Jag har anlitat denna firma på mycket kort varsel, dvs samma dag.
    De var mycket flexibla , inga skador på bohaget , mycket trevliga, Läs mer

Albert F skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Det var mycket bra val att anlita denna firma.
    Jag även användar de för vecko städning . Läs mer
    Flyttfirman 4 Ess AB
    4.7 / 5 i betyg — 803 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Toppenbra flytt! Gubbarna dök upp exakt på utsatt tid. Jobbade hårt och effektivt. Dessutom med ett smajl hela tiden trots många trappor."
    staffan a

Jasmin H skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Jag känner att jag måste berätta om min upplevelse med att använda flyttgubbarna som flyttfirma , först jag var mycket nervös att anlita en flytt firma som måste transportera mina saker mer än 50 mil , men det gick mycket bra. Det är billig firma som håller ändå kvalitet . Läs mer

Kristian O skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Mycket nöjd kund .
    Jag använd flyttgubbarna till min flytt och sedan till min mammas flytt som var mycket komplicerad med tinga saker som piano och annat , det gick mycket bra. Läs mer
    Flyttfabriken AB
    4.8 / 5 i betyg — 288 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt"

John M skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    På min flytt jag var tvungen att byta flytt datum 3 gånger och ändå var flyttgubbarna så flexibla och kunde andra tiden på så kort varsel .
    Mycket bra kvalitet på både flytt och städ Läs mer
  • 2018-03-06

Camilla L skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Välj inte Flyttgubbarna om du vill ha en seriös flyttfirma!
    De saknar utbildning och kompetens, sugna på pengar och kräver mer om man har stora möbler! Läs mer
    ANNIKA MARIE K, Madeleine I gillar detta
  • Andreas P

2018-02-28

Andreas P skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Korrupt jävla skit företag!

för det första så tog dom 1000kr mer betalt för att en låda var tung...

för det andra så betalade jag 7700kr för en flytt och Yoossef Hana (flyttgubbarna.nu) har ansökt om 7400kr i RUT avdrag, han tog betalt med kort maskin och jag frågade efter faktura och han sa att det inte går att få, men nu så fick jag papper hem att han fått RUT avdrag på 7400kr. Med andra ord så blåser han skattebetalarna och staten med rena bluff metoder. Det är sådana personer som denna som förstör för alla andra företagare som är ärliga och urholkar systemet. Nu påstår han till skatteverket att han skickat en faktura. Vilket jävla bluff sätt han kör med.

Så med andra ord rekommenderar jag verkligen INTE detta företag!!!!! Läs mer
  • 2017-11-06

Anna E skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Kom flera timmar för sent, stackarna som flyttar verkar arbeta under slavliknande förhållanden utan paus, ej försiktiga med mina saker och repade väggar och möbler. Avråder dig starkt från att använda denna firma. Oseriös ägare som ej svarar på Mail vid klagomål. Läs mer
  • 2017-11-02

Linda B skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Smidig och bra flytt, trevliga personal och rekommenderas starkt👍🏽 Läs mer
  • Jonas N

2017-10-24

Jonas N skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Håller ej vad lovat. Rekommenderas INTE! Läs mer
  • 2017-10-13

Siri M skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Jag fick hjälp med flytt av Flyttgubbarna. Processen innan, att få information om tjänsten, pris osv gick smidigt, även att boka dag/tid. På själva flyttdagen blev vi tyvärr inte helt nöjda. Flyttgubbarna var 20 minuter sena utan att höra av sig, vi fick lov att ringa för att kolla var dom var. Vi hade beställt paketet med att tre personer skulle flytta åt oss, men fick bilden av att det enbart var två av dem som faktiskt bar och den tredje gjorde inget(?). Flytten gick ändå snabbt så det är väl inget större problem mest lite underligt.
    I nya lägenheten var de inte så försiktiga när de bar in möbler utan när de bar in exempelvis sängen blev det märken i våra nymålade lister. Det var inte så roligt, men med tanke på priset går det eventuellt att bortse från det. Överlag kändes de inte särskilt försiktiga med flyttlådor osv. Jag har tidigare anlitat andra firmor vid flytt och då har jag fått ett bättre intryck. Läs mer
  • ANDREA B

Mycket smidig och snabb flytt. Tack Fady. Läs mer
  • Julia H

2017-08-15

Julia H skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    De kom 3 timmar för sent! Idag ringde de upp mig för referenser!
    Jag sa att det var oerhört otrevligt att se två stycken papperslösa stackare slita så mycket! Kvinnan som ringde sa inte emot att de var papperslösa! Vi ville inte betala fullt pris eftersom de var tre timmar försenade! Det resulterade i att arbetsledaren tog alla pengarna och betalade ut en mycket liten summa kontant till de stackars "papperslösa". Vi betalade med swish! Jag har eftersökt kvitto, men inte fått något! Något rot-avdrag är ej registrerat hos skatteverket!
    Detta är ett korrupt bolag som utnyttjar personer att arbeta hos dem med mycket låg lön! Stödjer du slavhandel, vill vara osäker om ditt bohag blir flyttat och inte få något kvitto, så rekommenderar jag starkt att du anlitar detta bolag!

Julia Läs mer
  • 2017-08-10

Jennifer Y skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Jag använde mig av flyttfirman flyttgubbarna och är mycket nöjd med hjälpen jag fick. Denna firma kan jag rekommendera starkt👍🏽 Läs mer
  • Eva S

2017-08-09

Eva S skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Mycket trevliga killar som var effektiva, alla våra saker kom till den nya lägenheten välbehållna. de var flexibla med att byta tiden när vi var tvungna att börja tidigare än planerat, så ringde jag för att fråga om de kunde komma två timmar tidigare än planerat, de ringde tillbaka efter fem minuter och kom efter 20 minuter, mycket tacksam för det. de hjälpte även till med nedmonteringen av taklamporna.
    Smidigt att man kan betala med Swich, jag kan verkligen starkt rekommendera denna firma. Läs mer
    Eva S gillar detta
  • Cristopher H

2017-06-28

Cristopher H skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    ANLITA INTE FLYTTGUBBARNA!!

De 3 männen som hjälpte oss med flytten var nonchalanta och väldigt vårdslösa med bohaget som flyttades. Hana Mansour som äger "företaget" är en korrupt man utan någon som helst etik och moral. Läs mer
    Anna E, Julia H gillar detta
  • 2017-06-27

Sofie A skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Vi anlitade denna flyttfirma den 26/2 2016 för en flytt. Dom kom 2 timmar för tidigt och vi satt och skrev kontrakt på nya lägenheten och var inte ens i närheten av hemmet, så vi fick stressa hem för att de ringde ca 3 gånger för att de ville komma in och börja flytta.
    Det var trevliga killar, dock ingen som egentligen verkade ha flyttat så mycket tidigare och det var också väldigt svårt att kommunicera med dem då ingen av dem kunde prata så bra svenska.
    De var snabba med att få in allt i bilen och ville sen snabbt iväg till den nya bostaden för att tömma bilen.
    De var väldigt slarviga och ställde stolar för hissen som sen gick igen och repade stolarna rejält. Men det stora problemet började när dem skulle in med vår soffa, jag som var gravid då kunde inte hjälpa till och var i lägenheten för att ta emot alla grejer tillsammans med min svärmor. Min sambo var i gamla lägenheten för att öppna till städaren.
    De hade inga verktyg eller egentlig plan för hur de skulle få in soffan utan vi hör hur dem låter i trappuppgången, trotts att det fanns hiss. Jag och min svärmor går ner för att kolla hur det går och då ser vi hur dem forcerar in soffan i trappuppgången så den kilas fast, de drar och rycker tills den lossnar och gör rejäla märken i vägg, lampa och var nära att krossa ett fönster i det nybyggda huset. Jag skriker åt dem att sluta och att de måste ju skruva isär soffan och ta den del för del, de vill inte lyssna utan forsätter att trycka igenom den i trapphuset. Soffan var aldrig sig lik efter det men det var inte det värsta. När de väl fått upp soffan vill vi bara att dem ska åka därifrån innan något mer går sönder, så vi betalar och låter dem åka.
    När vi sen kollar igenom trapphuset för att se vilka skador som blivit så ser vi hur dom repat en grannes dörr , rejält. Det är fortfarande, juni 2017 en tvist och vi är påväg med detta till tingsrätten. Skulle aldrig anlita denna flyttfirma och tyvärr känns det som föregående har skrivit väldigt oseriöst, men det första bemötande var bra och hemsidan ser seriös ut. Men varnar verkligen för denna flyttfirma!!!!!!! Läs mer
  • 2017-06-15

Ellen D skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Trevligt bemötande och väldigt snabba och professionella. Läs mer
  • 2017-06-08

Kristina M skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    I en akut situation hjälpte dessa killar mig att flytta 20 mil bort fast de hade ledig dag och jag fick åka med i bilen. Gick smidigt, snabbt och de var mycket trevliga. Alla grejer var välbehållna och priset var verkligen värt det jobb de la ner. Kan varmt rekommendera att anlita dessa killar! Har inget att klaga på. De får bästa betyg av mig! Läs mer
  • 2017-06-02

Charlotte J skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Kom I tid job jobbade på snabbt och va rädd om mina grejer. Prisvärt! Läs mer
  • 2017-06-02

Marcus L skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    Flyttbilen kom 45 min sent. Flyttgubbarna var okej, men glömde tavla och solstol på balkongen. Städningen kom en dag försent vilket ställde till mycket besvär. Skulle inte rekommendera flyttgubbarna. Läs mer
  • 2017-03-15

Martin L skrev om IKLJ Flyttgubbarna
    En släkting till mig råkade också anlita denna firma. Det märks att de "flyttgubbar" som skickas ut på uppdragen aldrig tidigare arbetat med flytt. Jag har själv varit flyttgubbe i yngre dagar så jag vet mycket väl hur en riktig flyttgubbe ser ut och hur man arbetar.
    En av de tre killarna som kom gjorde ett någorlunda ok arbete. Problemet i dessa fall är ofta ägare eller arbetsledare som egentligen bara är ute efter att tjäna snabba pengar och egentligen skiter i ansvaret som dessa bör äga.
    Min teori är att ägaren (Yoossef, Hana Manssour Moloka) av bolaget tar hit människor från andra länder för att de är billig arbetskraft och för att på så vis göra så stor vinst som möjligt. Dock så blir ju kvaliteten på uppdraget därefter. Ägaren av firman var omöjlig att prata med efter den totalt misslyckade flytten. Känns som att det endast vore tur om denna firma har försäkring eller ens trafiktillstånd.

Jag kan STARKT AVRÅDA ALLA ATT INTE anlita denna bluff-och-båg-firma. Vänd er istället till en etablerad flyttfirma om ni vill slippa krångel och huvudvärk. Det blir oftast billigare i slutändan också även fast dessa skojarföretag kanske har en billigare timtaxa. Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Stockholm:

Anders L Anders L tycker:
“Superbra hanterad flytt, bra a...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte