Inca Tours

2.8

4 omdömen om Inca Tours

Nina K
Skrev om Inca Tours

Kan inte rekommenderas!! De är långsamma, och snurriga med bokningar. De bokade dessutom oss fel, och vi satt strandsatta i djungeln på en dålig lodge utan utflykter. De hjälpte oss inte med någon ersättning alls för detta misstag som fördärvade två värdefulla dagar av vår semester. De var mycket ovilliga att hjälpa till, och ville inte erkänna att det var deras fel, trots att de stod för bokningen! Kom med de dummaste kommentarer...

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 367 omdömen 4.7 av 367 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
anders H
Skrev om Inca Tours

Vi hade bokat en resa, slutbetalat den 15/9. Resan gick av stapeln den 16/12 och den 4/12 ringer säljaren och meddelar att vi måste betala ytterligare 12650:-!!! De skyllde på valutatillägg men detta vägrade vi eftersom vi slutbetalat. Då hotar de med att boka av alla våra hotell på resan. Efter mycket diskussioner gav de med sig men vi vill VARNA för detta oseriösa företag.

ana maria b
Skrev om Inca Tours

tack!! för den goda service!! AGNETA ANDERSSON tack för att du finns!! jag hoppas att du blir lika uppskattat att din arbetsgivaren!! som vi kunder uppskattar dig!!! Ana Maria

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Sebastian V
Skrev om Inca Tours

Mycket bra service, trevlig personal. Letar länge efter billigaste alternativet och gör det bra. Synd att de har korta öppettider men går att ringa och boka tid så kan man komma annars också om det passar.