Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Internet Border Technologies AB

Internet Border Technologies AB

Norra Stationsgatan 93, 113 64 Stockholm — Visa karta

Även om alla våra kunder i grunden har ett gemensamt behov - en pålitlig IT-partner, så är kundernas behov i övrigt ändå vitt skilda. Våra tjänster skräddarsys så att de passar just det enskilda företagets behov.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Internet Border Technologies AB

• Asbjörn F
    Asbjörn F skrev om Internet Border Technologies AB
    Internet Border är ett personligt och flexibelt IT-företag som är väldigt alerta. Det märks att de alltid vill göra sitt yttersta för att göra mig som kund nöjd. Jag tycker de är mycket proffsiga och prisvärda så jag rekommenderar dem varmt
    Tobias B gillar detta
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Internet Border Technologies AB
    Internetborder är ett lagom stort företag med en ambitiöst uttalad och välutvecklad kundfokusering. Jag var skeptisk till alla löften men kan redan efter ett halvår starkt rekommendera företaget. Betyget har stor potential att växa till en femma när samarbetet har hunnit utvecklas ytterliggare.
  • Annika H
    Annika H skrev om Internet Border Technologies AB
    Bra och smidiga webblösningar som är lätta att administrera

Norra Stationsgatan 93, 113 64 Stockholm