Internet Border Technologies AB

Norra Stationsgatan 93, 113 64 Stockholm

4.3 / 5 i betyg — 3 rekommendationer
Även om alla våra kunder i grunden har ett gemensamt behov - en pålitlig IT-partner, så är kundernas behov i övrigt ändå vitt skilda. Våra tjänster skräddarsys så att de passar just det enskilda företagets behov.
Erikshällsgatan 83, 15146, Södertälje
Ändra min profil

Läs vad 3 kunder tycker om Internet Border Technologies AB

• Asbjörn F
    Asbjörn F skrev om Internet Border Technologies AB
    Internet Border är ett personligt och flexibelt IT-företag som är väldigt alerta. Det märks att de alltid vill göra sitt yttersta för att göra mig som kund nöjd. Jag tycker de är mycket proffsiga och prisvärda så jag rekommenderar dem varmt
    Tobias B gillar detta
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Internet Border Technologies AB
    Internetborder är ett lagom stort företag med en ambitiöst uttalad och välutvecklad kundfokusering. Jag var skeptisk till alla löften men kan redan efter ett halvår starkt rekommendera företaget. Betyget har stor potential att växa till en femma när samarbetet har hunnit utvecklas ytterliggare.
  • Annika H
    Annika H skrev om Internet Border Technologies AB
    Bra och smidiga webblösningar som är lätta att administrera

Företag inom dator nära Internet Border Technologies AB:

Macfixaren AB

Björnnäsvägen 21, STOCKHOLM
Macfixaren AB
Fredrik T:
Mycket bra och snabb service och alltid ett trevligt bemötande både på telefon och vid personliga besök.

Min Datorsupport

Sveavägen 98, Stockholm
Min Datorsupport
Birgitta D:
Fantastiskt bra hjälp och stort tålamod, tack

Miguru Media AB

Husumsgränd 32, ENSKEDE
Miguru Media AB
Anki H:
Har inte haft jättemyck kontakt, men den kontakt som varit har jag inget att anmärka på.

Vektorgrafik Stockholm AB

Götgatan 22, STOCKHOLM
Vektorgrafik Stockholm AB
Lennart B:
Jag har jobbat med Vektorgrafik sedan 2007 och dom har designat och utvecklat två hemsidor för mig. Nyligen gjorde vi om den ena pga den beh...

Multinet AB

Furusundsgatan 21, STOCKHOLM
Multinet AB
Anton N:
Trevliga och hjälpsamma, skötte mina förfrågningar utmärkt.