Alla kategorier Bokföring Stockholms län Nacka J. Karlestedt Revision AB

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om J. Karlestedt Revision AB

• Markus S
    Markus S skrev om J. Karlestedt Revision AB
    Affärssynergi är ett otroligt oseriöst bolag. Jag hade ett aktiebolag som inte hade kommit igång med verksamheten än och Jan Karlestedt var min revisor. Innan jag valde honom som revisor lovade han att om jag bara hade ett fåtal transaktioner så skulle inte revisionen kosta mer är 4-5000 kr. Med tanke på att min verksamhet inte kommit igång hade jag hela TRE (!!) verifikationer - en för att sätta in aktiekapitalet, en för att betala den årliga bankavgiften och en tredje för ett utlägg. Jag gjorde hela årsredovisningen själv och allt han behövde göra var att dubbelkolla de tre verifikationerna och signera revisionsberättelsen. Jan K fakturerade i två omgångar totalt nära 10 000 kr och hittade på (!) anledningar att fakturera - "ja, sen var det ett par mail som jag skickade till dig och sen fick jag gå igenom alla dina verifikationer och ja, det var en hel del...". Tursamt nog försvann kravet på revision så jag avslutade mitt samarbete med honom illa kvickt! Större hycklare får man ju leta efter, otroligt oseriös! Gör aldrig affärer med honom! Läs mer

Pipersgatan 32, 11228, STOCKHOLM