Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Jazzklubben Nefertiti AB

Jazzklubben Nefertiti AB

Hvitfeldtsplatsen 6, 411 20 Göteborg — Visa karta

Nefertiti är en legendarisk jazzklubb i hjärtat av Göteborg som även hyser stadens mest vibranta nattklubbsverksamhet. På scen presenteras främst jazz men också etno, hip-hop, soul, funk, blues och elektronisk musik.

Restauranger nära Jazzklubben Nefertiti AB:

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Per A:
God mat och bra service! Trevlig personal som alltid möter kunden med ett leende.

Prinsgatan 3, Göteborg
Kom förbi på ett glas, eller fem, och lite härlig rå-mat, en sallad eller kanske... Läs mer ›
Lotta B:
Bra mat, goda viner och trevligt bemötande utan krusiduller med den bästa vardagsrumskänsla!

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 3 kunder tycker om Jazzklubben Nefertiti AB

• jimmy j
    jimmy j skrev om Jazzklubben Nefertiti AB
    ett bra ställe,
    som helt enkelt håller måttet en bra utekväll, som inte är överdrivet dyrt, och det hänger ofta gött folk där med.
    helt enkelt ett gött ställe
  • Kristofer F
    Kristofer F skrev om Jazzklubben Nefertiti AB
    Bra nattklubb. fin inredning och bra Djs, man slipper radiomusik.
  • Bo F
    Bo F skrev om Jazzklubben Nefertiti AB
    Coolaste jazzstället som finns. Alltid fantastisk musik och helskön atmosfär. Ett måste för en Göteborgskväll.

Hvitfeldtsplatsen 6, 411 20 Göteborg