Alla kategorier Elektriker Stockholms län Norrtälje JEROC El och Fastighetstjänst

JEROC El och Fastighetstjänst

Verkstadvägen 5, 762 51 Rimbo — Visa karta

Vi arbetar med det mesta inom elinstallationer samt fastighetstjänst!
Kontakta oss om du behöver hjälp med bland annat El- installationer och service eller VVS- installationer och service. Vi kan också hjälpa er med målning och tapetsering, enklare byggservice, olika former av städning och mycket annat. Välkomna!
Rudbecks Väg 15, 17676, JÄRFÄLLA
ELexo AB
A.T. B:
ELexo AB drog om all el i mitt 70-talshus. Grabbarna höll sig till offerterat pris och var klara på utsatt tid. Öppna för synpunkter och ...

Läs vad 60 kunder tycker om JEROC El och Fastighetstjänst

• Björn E
    Björn E skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Otroligt trevliga, tillmötesgående personal med god kunskap och kvalitetsmässigt utförande av arbete.
    Nogranna och städade upp efter att de utfört de beställda arbetet. Kan verkligen rekommendera detta företag. Supernöjd kund.
  • Adam E
    Adam E skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Bra arbete! Ringde och dom va hemma hos mig på morgonen dagen efter. Rekord!
  • ANDERS B
    ANDERS B skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Är alltid tillmötesgående och har mycket kunniga i det de gör. Rekommenderar dem starkt då både service och arbete är mycket snabbt och går rätt till. De lämnar aldrig med några frågetecken.
  • Erik L
    Erik L skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Missade att ta ut en transportbult ur tvättmaskinen, lyckades inte ställa in fötterna korrekt så att maskinen började hoppa vid användning... För detta fick jag bara 100:- billigare faktura.. Inte tillräcklig kompensation enligt min åsikt. Köper man en tjänst så ska den utföras korrekt, annars ska tjänsten reklamerar = ej kosta något...
  • Harri J
    Harri J skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Jag är mycket nöjd med Jerocs dragning av kallt och varmt vatten till toastolen, dusch och handfat på övervåningen i vår villa. Med kort varsel kunde de göra jobbet. När snickaren råkade skada ett rör kom Jerocs och reparerade samma dag. Tack för ett bra jobb.
    Harri Jaansalu Knivsta
  • Martin P
    Martin P skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Fullständigt värdelös kundbehandling. Jag hade fel på jordfelsbrytaren. Visste inte vad som var fel. Elektrikern hittade förstås felet på 5 minuter och frågade mig om han skulle byta den åt mig. Jag sade då ja utan att tänka något mer på det. Tills jag fick räkningen. Där de tog mer än tre gånger marknadspriset på jordfelsbrytaren. När jag påtalade detta fick jag inget svar eller kompensation. Riktigt skitföretag.
  • Emma P
    Emma P skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Mycket nöjd! Tidsplanen och resultatet med beröm godkänt.
  • Mats Å
    Mats Å skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Mycket bra firma som fixar både el och vvs
  • Diana K
    Diana K skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Tog ut andra priser än dom tidigare sagt, kom inte i tid, gjorde ett riktigt dåligt jobb
    2016-02-18 Jan-Erik R svarar Diana K
    Hej Diana Karlsson , vi är naturligtvis ledsna för din uppfattning om oss.
    Men det finns ett stort men, som du inte nämner
    Vi var försenade 2 timmar, varvid vår montör ringde och meddelade detta.
    Gällande tid/pris på en ny matning till diskmaskin, framdragning av jord från central samt uppsättning av ett till uttag i köket
    hade montören specificerat ca 4,5 timmars arbetstid (inkluderat 1 timmes restid). Efter diskussion av faktura så kompenserade vi er rejält för detta också med tanke på våran försening till er, med en faktura där arbetstiden endast blev 1,5 tim för allt jobb inklusive restid.

Vi är ett seriöst och professionellt företag som strävar efter perfektion, har Vi gjort någonting fel så vill vi lösa det, Vi vill alltid kundens bästa. Så vi vill väldigt gärna att du lämnar konkret kritik om oss, så att vi kan lära oss från våra misstag och försöka undvika det nästa gång.

Vi har med andra ord gjort vad vi kunnat för att få Dig som kund nöjd, tyvärr lyckades vi inte hela vägen om vi utgår från din "riktigt dåliga" recension här på Reco.

Men som vi ser det, är du inte riktigt schysst i din bedömning.

Janne & Nicklas
  • Magnus L
    Magnus L skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Jag tycker att det gick fort och att det blev bra
    Helt nöjd med installationen
  • Sara A
    Sara A skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Har ingen direkt åsikt V.
  • Tapio M
    Tapio M skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Lyx utöver det vanliga! Något dyrare än beräknat. Mersmak!
  • Anette L
    Anette L skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Snabb kontakt. Proffsigt utfört arbete. Snabbt utfört.
  • Li K
    Li K skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Hej
    Det är bra service. Jag får rekommendera din företaget vidare att ni är bra .
    Samlee Kongnok
  • Markus G
    Markus G skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Bra och snabb service, mycket nöjd med det utförda arbetet.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Mycket hjälpsam och hjälper till med mina egna lösningar för att dra el både inne i fastighet och mellan fastigheter.
  • Mari K
    Mari K skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Trevlig,proffsig och flexibel personal som allt gör det lilla extra!
    Vi rekommenderar JEROC varmt.
  • Kristín K
    Kristín K skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Bra servis. Dom är väldigt hjälpsama.
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Vi köpte elinstallation ex. för spisfläkt och diskmaskin och var/är mycket nöjda med arbetsinsatsen och resultatet.
  • Johan T
    Johan T skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Trevliga att ha att göra med. Kommer när dom lovat och får jobbet gjort till överenskommet precis. Vad kan man mer begära. Rekommenderas varmt.
  • Björn R
    Björn R skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Mycket nöjd med arbetet, snabbt och med hög kvalitet. Rekommenderas varmt.
  • Jenny E
    Jenny E skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Bra service och tillmötesgående personal.
  • Wilhelm S
    Wilhelm S skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Jeroc levererade en bra hantverkarinsats.
  • Peter D
    Peter D skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Vänligt bemötande och serviceanda löste mitt problem.
  • Bo H
    Bo H skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Jeroc – och dess ägare Janne Rosén – är den mest kompetenta och serviceinriktade elinstallatör jag haft anledning att anlita genom åren. Snabba, kunniga och mycket professionella. Jannes erfarenhet i samspel med firmans serviceinriktade medarbetare har i alla lägen uppfyllt mina önskemål.
    Efter många år som kund hos Jeroc kan jag varmt rekommendera dem, framför allt till boende i området kring Rimbo. Butikens breda sortiment av VVS- och elkomponenter har oftast tillfreds-ställt mina behov, både enkla och mindre såväl som komplexa och – vid några tillfällen – akuta.
    En kopp kaffe och lite ”lokal information” förgyller dessutom besöken i butiken hos Perlie och Janne, som alltid ger mer tid för sina kunder än att bara sälja, ge råd och ta betalt. Jag är mycket nöjd med att ha Jeroc som leverantör bara några kilometer bort!

Bo Hedefalk
    Näs Gård, Rö
  • Johan L
    Johan L skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Fick hjälp med byte av en vattenpump vid sommarstugan. Bra dialog med firman före, under och efter jobbet. Bra pris. Blev till och billigare än vad som sades från början.
  • Mikael F
    Mikael F skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Bra företag, kunniga och professionella.
  • Jan-ove G
    Jan-ove G skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Jag blev mycket nöjd med den utförda installatioen.kom på överenskommen tid vilket jag uppskattar.
  • Carina M
    Carina M skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Jeroc fixar allt! Skrot, el och skylift. Ring Jan-Erik and the mission complete.
  • Åke B
    Åke B skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Snabba hjälpsamma o proffsiga!
  • Nicklas R
    Nicklas R skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    bra bra bra!
  • Bosse H
    Bosse H skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Sista gången blev jag ordentligt uppkörd Aldrig mer jeroc
    2015-08-13 Jan-Erik R svarar Bosse H
    Hej Bosse
    Vi kan ej hitta någon Bosse. H i vårt system
    Låter inte likt oss, Men
    Du kan alltid komma ner till firman och resonera med oss, vad du anser är oriktigt
    Janne & Nicklas
  • Elias L
    Elias L skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Bra och snabb hjälp med både akuta & planerade elarbeten.
  • Karl-erik R
    Karl-erik R skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Vi har under flera år anlitat Jeroc för olika installationer och tjänster. De har alltid gjort ett bra jobb och varit hjälpsamma och tillmötesgående.
    Ingrid o Karl-Erik Rosenlund
    Rimbo resp Stockholm
  • Göran Å
    Göran Å skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Bra och trevlig service snabb och enkel.
  • Urban B
    Urban B skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Trevligt och proffsigt bemötande
  • Bygglasarus Fastighetsservice Ab
    Bygglasarus Fastighetsservice Ab skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Jeroc har alltid levererat arbete och mtrl på ett proffsigt sätt. Dem är dessutom trevliga och sätter kunden i fokus. Har aldrig haft problem med leveranstider heller. Dem blir alltid klara i god tid.
  • Telandersson Bygg Måleri Ab
    Telandersson Bygg Måleri Ab skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Beställde saker och det gick bra!
  • Marie-christine R
    Marie-christine R skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Jag har anlitat Jeroc ett antal gånger under ett par års tid för installationsdragning och andra åtgärder i mitt fritidshus. Det har alltid funkat jättebra. Man får snabb hjälp, bra info, bra tidsuppskattning, rätt i fakturan etc. Och snygga jobb. Kan inte vara annat än helt nöjd!
  • Christian S
    Christian S skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Allt fungerade mycket snabbt och smidigt. Trevligt bemötande och svarade bra på våra frågor.
    Rekommenderar gärna dem till andra!
  • Geson P
    Geson P skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Jeroc är alltid väldigt serviceminded. All personal ställer upp med stor kunskap.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Företaget satte in en ny varmvattenberedare i stugan. Vår upplevelse av den service vi fick var ett trevligt bemötande med snabb service av kunniga yrkesmän. Vi kan rekommendera företaget för alla som är i behov av installationsservice.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Jättebra service och mycket hjälpsamma!
  • Knut W
    Knut W skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Bra service till vettiga priser!
  • Zanna B
    Zanna B skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Snabb och bra service. Både vad gäller El och VVS.
  • Patrik Ö
    Patrik Ö skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Jeroc har gjort ett flertal arbeten hos mig, inomhus, utomhus och i stallar. De har alltid hållit vad de lovat båda vad gäller tidsestomat och kostnad. Jag är även mycket nöjd med kvaliteten på utfört arbete .
  • Markusson A
    Markusson A skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Bra mottagande och service när vi har anlitat dom.
  • Roger A
    Roger A skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Seriöst företag med trevliga medarbetare. Arbetar med ROT-avdrag, passar mig bra.
  • Gill I
    Gill I skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Snabb och proffsig hjälp närhelst det behövs.
  • Filip A
    Filip A skrev om JEROC El och Fastighetstjänst
    Bra, snabbt och prisvärt dessutom god kvalite på jobbet!

Verkstadvägen 5, 762 51 Rimbo