Alla kategorier Reparation Stockholms län Stockholm Norrmalm Jonas Näslund AB

Jonas Näslund AB

Wallingatan 35, 111 24 Stockholm — Visa karta

Jonas Näslund AB är nestorn inom Svensk träblåsreparation och försäljning. I över 3 decennier har vi särskådat, plockat isär och testat det mesta som går att hitta inom träblåsvärlden. Vi har lyssnat på våra kunders erfarenheter och har själv testat life on stage och kommit fram till vilken hardware som behövs för att ljuvlig musik ska kunna uppstå.

Vår motivation kommer från kärleken för musiken som vi delar med våra kunder och med kvalité, lyhördhet och kundservice som ledord delar vi våra gemensamma erfarenheter och kunskaper med alla som vill förlora sig i träblåsets underbara värld.

Välkomna! Dries, VD
Farkostvägen 2, 18135, Lidingö
Göran N:
Bra och trevlig service. Konstigt dock att er standarddebitering utgår från två timmar även när arbetet tar mindre än en timme.

Reparatörer nära Jonas Näslund AB:

Farkostvägen 2, Lidingö
Vi hjälper dig med alla dina vitvaror! Snabb återkoppling och fast pris! Läs mer ›
Göran N:
Öppet just nu
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 1 kund tycker om Jonas Näslund AB

• Emma J
    Emma J skrev om Jonas Näslund AB
    De är duktiga på det de håller på med, det är en sak som är säker. Kunniga och bra utbud. När jag klev in i butiken blev jag dock inte särskilt imponerad av bemötandet. Han som hjälpte mig var tjurig och det var en lättnad att komma ut därifrån. Kanske hade han bara en dålig dag? Det sänker ändå betyget.

Wallingatan 35, 111 24 Stockholm