Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Mölndal Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Trädgårdsgatan 52, 431 35 Mölndal — Visa karta

Välkommen till JP Byggnadsrörelse!

Du ska va varmt välkommen till JP Byggnadsrörelse. Vi är ett byggföretag beläget i Mölndal.
Vi tillhandahåller en rad tjänster och några av dessa är badrumsrenovering, köksrenovering, totalentreprenad, ombyggnationer, renovering, bygga altan, fönsterbyte och mycket mer. Vi är en komplett byggentreprenad med en familjär känsla inom företaget. Ända sedan starten 1986, då bröderna Per-Arne och Jan-Ove startade har vi sett till att hitta rätt hos våra kunder.

Välkommen till oss på JP Byggnadsrörelse. Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 13 kunder tycker om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

• Jacob L

2019-01-02

Jacob L skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Gjorde mitt badrum, dom var väldigt nogranna, hjälpsamma och professionella! Läs mer
  • Angela J

2018-12-31

Angela J skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Har vid olika tillfällen köpt tjänster av dem som ex ombyggnation av kök och andra renoveringar
    Alltid blivit nöjd och ligger mycket bra till prismässigt
    Trevligt bemötande av både ägare och anställda
    Rekommenderar dem varmt Läs mer
  • 2018-12-31

Adam N skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Hej! JP Byggnadsrörelse är en firma man kan lita på. Tack vare sin goda kompetens och arbetsamhet lämnar de efter sig fina resultat som man är nöjd och glad med. En bättre samarbetspartner är svårt att hitta. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-20

Bo S skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Vi har anlitat JP Bygg flera gånger de senaste åren Bl.a har det byggt en altan och helrenoverat ett badrum.
    De överträffar våra förväntningar och vi är mycket nöjda och kan varmt rekomdera JP Bygg
    Med vänlig hälsning,
    Annika & Bosse Läs mer
  • 2018-12-20

Mikael L skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Jp Byggnadsrörelse har installerat ett IKEA kök hos mej under
    2017.
    Deras arbete har utförts på ett proffsigt och bra sätt.
    Vi är mycket nöjda med utfört arbete och deras personliga
    bemötande.

Med vänlig hälsning

Mikael Lindgren Läs mer
  • 2018-12-19

Liselott A skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Vi har vid flera tillfällen anlitat JP Byggnadsrörelse för olika arbeten; totalrenovering av badrum, ombyggnad av kök, . fönsterbyte mm. Arbetet utförs alltid mycket proffsigt och noggrant och till ett bra pris.Man får alltid ett seriöst och trevligt bemötande och jag kan varmt rekommendera detta företag.

Lotta A Läs mer
  • 2018-12-18

Ingemar J skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Beställde av JP Byggnadsrörelse altan, staket och entrétrappa.
    De kom titta på arbetet fick offert och tidsplan
    De höll var be lovade angående pris och tid. Fick regelbundet information om projektet. Läs mer
  • 2018-12-17

Monica O skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Vi har anlitat Jp Byggnadsrörese under många år. Vi har varit mycket nöjda varje gång. Kan varmt rekommendera företaget. Mycket kunnig och trevlig personal med lång erfarenhet. Monica i Kungälv Läs mer
  • 2018-12-04

Mikael T skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Jp Byggnadsrörelse i Göteborg är ett företag som vi varmt kan rekommendera , vi är väldigt glada att vi kom i kontakt med detta företag då vi hade en vattenläcka i vårt kök och då vi är väldigt noggranna med vilka företag vi anlitar i dagens samhälle så var det efter rekommendationer som vi beslöt oss för att anlita dem. Vi är otroligt nöjda över deras hantverks kunskap, deras lydhördhet och dessutom är det inom ramen av vad som känns som en vettig prisbild , så 5 tummar upp för Jp Byggnadsrörelse i Göteborg Läs mer
  • 2018-12-03

Nima S skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    anlitade detta företag för fönsterbyte. seriösa och ärliga killar som upptäckte dolda brister i god tid och åtgärdade detta utmärkt. Trevlig- och proffesionella i både arbete och bemötande.
    blir definitivt till att anlita detta företag igen och även rekommendera vidare! Läs mer
  • 2018-11-19

Chrsitina Ö skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Vi har just avslutat ett stort arbete med totalrenovering av köket. Mycket strul från Marbodal, felleveranser mm. men våra snickare har varit mycket duktiga och löst alla problem till det bästa! Kaklingen, krönlister och öppning in till matrummet blev toppen! Prisnivån ligger bra, jämfört med andra bolag. Vi har tidigare anlitat dem för bygge av farstukvist på framsidan av huset, samt byte av fönster och dörrar. Alltså litar vi på dem till 100% och kan lämna bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2018-05-26

Kisha Ö skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Vi anlitade Jp Byggnadsrörelse AB för renovering utav vårt badrum och kök.

MYCKET proffsiga, bra pris och seriösa. Kommer absolut anlita dom igen för framtida projekt.

Rekommenderar starkt!

Mvh Kisha & Jimmy Läs mer
  • 2018-04-17

Josefin R skrev om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB
    Fruktansvärda! Riktigt varning på detta företag! Anlita aldrig! Jobbet är inte klart och nu kräver dom mig på dubbla pengarna mot avtalat - katastrof! Läs mer

Trädgårdsgatan 52, 431 35 Mölndal