JSG Städservice

Snittbetyg
4.8
Ring 0105-51 04 70 Dela

Om företaget

"Vi erbjuder skräddasydda städtjänster till både privatpersoner och företag. Med konkurrenskraftiga priser, utan att tumma på kvalitén, är vi ett av de mest prisvärda städföretagen i Stockholm. Oavsett om du önskar planerat städ eller behov av akutstädning, så har vi alltid tid för dig! Kontakta oss idag!"

4 omdömen om JSG Städservice

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 4 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Miva A
Skrev om JSG Städservice

Beställt städning både via företag och privat. Städningen fungerar utmärkt! Snabb respons iom att man kontaktar dem. Får snabbt en budget! Kommer alltid i tid. Levererar fullt ut/städar alltid mycket bra. Plockar alltid undan efter sig. Trevlig personal. De gör alltid det där lilla extra! Det enda som jag kanske skulle kunna "klaga" på är att det tar väldigt lång tid att få fakturan😊

Svar från JSG Städservice

Tack snälla för ditt fina omdöme. Det betyder jättemycket för oss. Vill även passa på att tacka dig för ett långt och fint samarbete. Du är alltid välkommen att ringa till vår kundtjänst på 010-551 04 70 om du har några frågor eller funderingar framöver så ordnar vi allt till det bästa till dig :) Önskar dig en underbar dag.

Sven J
Skrev om JSG Städservice

Vi är nöjda med hur städningen utförs och för trevligt bemötande . Vi anlitar JSG Städservice för regelbunden kontorsstädning för företag samt i privat bostad.

Svar från JSG Städservice

Hej Sven, tack snälla för att du tog dig tid att svara. Det betyder mycket för oss. Vill passa på att tacka dig för ett långt och fint samarbete. :)

Björn P
Skrev om JSG Städservice

Proffsigt och ordentligt utfört arbete. Rekommenderas :-)

Svar från JSG Städservice

Hej Björn, Vi vill tacka dig så otroligt mycket för att du tog dig tid att lämna ett sånt fint omdöme. Vi uppskattar det verkligen! Hoppas flytten gick bra och att du är rädd om dig :)

Anna Ö
Skrev om JSG Städservice

Fin hemstädning med mycket extra! En fröjd att komma hem till nystädad bostad där sängarna är bäddade som i en inredningstidning, köket blänker utan vattenränder, golven våttorkade med känsla, inget har gått sönder under 10 år, helt enkelt toppen!

Svar från JSG Städservice

Tack snälla du, vi uppskattar verkligen dina fina ord :) Vi önskar dig en riktigt fin dag!

Filtrera omdömen