JustSalad

JustSalad

Ring 070-155 15 51 www.justsalad.se
4.4

Gör ett medvetet val och ät nyttigare, godare och mer hälsosamt med Just Salad! Genom att kombinera ett brett sortiment av råvaror skapar vi en rad olika goda sallader. Välj bland helt vegetariska alternativ, chevre eller mozzarella sallader, kalkon, kyckling, älgrostbiff - ja, variationerna är många. Vi erbjuder även en rad...

29 omdömen om JustSalad

Jonathan R
Skrev om JustSalad

Åt tonfisksallad med currydressing, fräscht och gott!

Svar från JustSalad

Tack Jonathan !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Yashar G
Skrev om JustSalad

Smakar som en sallad ska vara, varken bu eller bä.

Svar från JustSalad

Tack Yashar !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Linnea I
Skrev om JustSalad

JustSalads "ceasarsallad" var helt OK, som den ostälskare jag är saknade jag parmesanen oerhört. Är man ute efter en riktig ceasarsallad bör man välja ett annat ställe.

Svar från JustSalad

Tack Linnea !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Tobias L
Skrev om JustSalad

Kan rekommendera justsalad . Käkade en Cesarsallad mycket fräsch !

Svar från JustSalad

Tack Tobias !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Herman B
Skrev om JustSalad

Helt okej, men inget speciellt. Åt en "ceasarsallad" men skulle säga att det var mer en "kycklingsallad". Som sagt helt okej!

Huseyin S
Skrev om JustSalad

Har ätit sallad där vid ett flertal tillfällen och gillar salladen starkt. Färska råvaror och bra kombinationer. inte torr som många andra ställens sallader. Rekommenderar starkt detta ställe. Denna gång beställde vi in till en hel konferens och det gick väldigt smidigt till.

Peter B
Skrev om JustSalad

Annorlunda och spännande Ceasarsallad. Bra storlek och smak.

Svar från JustSalad

Tack Peter !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Felix L

Fresh samt finn bemötande... 😉

Thony L
Skrev om JustSalad

Jag är inte helt överens med konceptet. Antingen gör man en sallad efter grundrecept (Caesar sallad) eller erbjuder den inte alls, eller kallar den något annat. Blandsallad, torkade bär, frön, spenat och basilika blad eller apelsinklyftor hör inte riktigt till rätten. Riven parmesan saknades och i dressingen vet jag inte vilka kryddor som inte hörde till originalreceptet men min gissning är samtliga. Lite som att beställa en Mojito och få en som är gjord på svartvinbärsblad istället för mynta. Kan vara gott men det är/blir...

Liva R
Skrev om JustSalad

Suppergott och bra service, fräscha och goda sallader. Jätte fin uteservering åt det lyxiga hållet i Sthlm med jätte trevliga personaler

Svar från JustSalad

Tack Liva !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Mesut T
Skrev om JustSalad

Provade deras sallad och blev överraskad över hur fräsch råvarorna var. Rekommenderas varmt.

Svar från JustSalad

Tack Mesut !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Erik T
Skrev om JustSalad

Käkla mastig sallad! Alla rätt, lite dyrare än vad jag är van vid kanske. Supertrevlig personal också

Svar från JustSalad

Tack Erik !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Malin J
Skrev om JustSalad

Väldigt trevlig personal! Alltid glada och serviceminded. God sallad och kort väntetid :)

Svar från JustSalad

Tack Malin !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Peyman P
Skrev om JustSalad

Vilket ställe! Supergod och fräsch sallad som toppades med en grym dressing. Perfekt ställe att njuta utav solen samtidigt som man äter hälsosam mat. Rekommenderas starkt!!

Svar från JustSalad

Vi är superglada att du och ditt sällskap hade en bra upplevelse hos oss och tyckte om maten. Ni är varmt välkomna tillbaka :)

michael e
Skrev om JustSalad

Väldigt god och matig sallad med delikat dressing till. Allting är fräscht och snyggt upplagt och ovanpå det ett trevligt och serviceminded bemötand. Rekommenderas varmt! /Michael

Svar från JustSalad

Tack Michael !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

oscar a
Skrev om JustSalad

Mycket fräscha sallader. Rekommenderar mycket starkt!!!

Svar från JustSalad

Tack Oscar !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Marie N
Skrev om JustSalad

Supergott och bra service, har önskemål om special som dom kommer ihåg varje gång:)

Svar från JustSalad

Tack Maria !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Sarah A
Skrev om JustSalad

JustSalad är grymma på sallader och ger dig en riklig portion med sallad! Goda råvaror och just därför valde vårt företag att köpa in våran luncher från JustSalad. Jag rekommenderar verkligen företagen i närheten att köpa in sina luncher här ifrån, ni skulle inte bli besvikna. Bra priser för en bra sallad!

Svar från JustSalad

Tack så mycket för att ni valde att köpa eran lunch hos oss. Hoppas vi snart ses igen :-) Varmt välkommna!

Staffan L
Skrev om JustSalad

Bra service och stora portioner med lite mer innehåll än vanliga sallader.

Svar från JustSalad

Tack Staffan !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Ali m
Skrev om JustSalad

Upplägget på tallriken och dem spännande smakkobinationerna va utmärkt. Otroligt trevlig personal

Svar från JustSalad

Tack gubben !! Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Tolga A
Skrev om JustSalad

Oerthört god sallader samt väldigt bra service. Blev positiv överraskad över allting!

Svar från JustSalad

Hej och tack för dina fina ord Du är hjärtlig välkommen åter där du kan då tillfället att få uppleva våra många andra sallader som finns på menyn Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. www.justsalad.se

Viktor M
Skrev om JustSalad

Jättegod kycklingsallad, väldigt nyttig och näringsrik meny vilket passar mig då jag försöker förbättta fysiken. Väldigt positivt med ett nytt ställe som fokuserar på just nyttigare maträtter. Rekommenderas starkt.

Adam M
Skrev om JustSalad

En av de godaste salladen jag ätit!! Helt klart värt varenda krona!!!!

Maria K
Skrev om JustSalad

Har fått ett väldigt trevligt bemötande från glad och trevlig personal. Snabb service. Lokalen kanske kunde göras lite fräschare och mysigare men maten är bra. Stora fina portioner med mycket goda ingredienser. Kanske en aningens dyrt dock. Överlag är jag nöjd och kommer att komma igen.

Svar från JustSalad

Tack för dina fina ord. Vårt mål är att kunder som dig är nöjda och kommer alltid tillbaka varför vi alltid eftersträvar kvalitét. Du är hjärtlig välkommen åter och glöm inte att rekommendera oss för dina nära och kära.

Marie K
Skrev om JustSalad

Fräscha och goda sallader, går snabbt att få sin mat. Trevlig personal!

Svar från JustSalad

Välkommen åter. Beställ direkt hem till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren.

Ekrem E
Skrev om JustSalad

Bästa salladen jag har ätit!! Råvarorna var färska och det var så mycket man fick för den lilla slanten man betalade!! Keep up the good work!!!

Svar från JustSalad

Tackkk! Det är en ära. Nöjda kunder är vår strävan . Verkar som vi har kommit bra bit på vägen. Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. Justsalad.se

Annika C
Skrev om JustSalad

Bra sallad mkt goda räkor OS Reading men trist o torrt bröd.

Svar från JustSalad

Tack för din feedback och kul att du gillade räkorna! Vi jobbar alltid med fräscha råvaror!

Bahar M
Skrev om JustSalad

Goda sallader åt det lyxiga hållet. Saknade riktig bra salladscafe/salladsrestaurang i Sthlm och nu med handen lver hjärta kan jag garanterat rekommendera detta ställe. Good work justsalad👍

Robert H
Skrev om JustSalad

En bra arbetsplats har ett schysst salladsställe i närheten. Det hade vi inte på S:t Eriksgatan fram tills för några veckor sedan när Just Salad öppnade. Ett brett utbud av fräscha sallader, snabb service och ett trevligt bemötande i kassan får man varje gång man går hit. Rekommenderas varmt!

Svar från JustSalad

Tack för dina varma ord . Kunder som dig får oss att bli mer motiverade till att förbättra och modernisera konceptet. Så tack. Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren. Justsalad.se