Alla kategorier Lunch Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan JustSalad

JustSalad

Sankt Eriksgatan 110, 113 31 Stockholm — Visa karta

Gör ett medvetet val och ät nyttigare, godare och mer hälsosamt med Just Salad!

Genom att kombinera ett brett sortiment av råvaror skapar vi en rad olika goda sallader. Välj bland helt vegetariska alternativ, chevre eller mozzarella sallader, kalkon, kyckling, älgrostbiff - ja, variationerna är många. Vi erbjuder även en rad dressingar som passar utmärkt till din sallad och du kan lägga till pasta eller bulgur för en matigare sallad.

Beställ direkt hem eller till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturakund är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 29 kunder tycker om JustSalad

• Jonathan R
    Jonathan R skrev om JustSalad
    Åt tonfisksallad med currydressing, fräscht och gott! Läs mer
    2017-10-12 Just Salad svarar Jonathan R
    Tack Jonathan !!

Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren.

• Yashar G
    Yashar G skrev om JustSalad
    Smakar som en sallad ska vara, varken bu eller bä. Läs mer
    2017-10-12 Just Salad svarar Yashar G
    Tack Yashar !!

• Linnea N
    Linnea N skrev om JustSalad
    JustSalads "ceasarsallad" var helt OK, som den ostälskare jag är saknade jag parmesanen oerhört. Är man ute efter en riktig ceasarsallad bör man välja ett annat ställe. Läs mer
    2017-10-12 Just Salad svarar Linnea N

2017-10-12 Just Salad svarar Tobias L
    Tack Tobias !!

• Herman B
    Herman B skrev om JustSalad
    Helt okej, men inget speciellt. Åt en "ceasarsallad" men skulle säga att det var mer en "kycklingsallad". Som sagt helt okej! Läs mer
  • Husse S
    Husse S skrev om JustSalad
    Har ätit sallad där vid ett flertal tillfällen och gillar salladen starkt. Färska råvaror och bra kombinationer. inte torr som många andra ställens sallader. Rekommenderar starkt detta ställe. Denna gång beställde vi in till en hel konferens och det gick väldigt smidigt till. Läs mer
  • Peter B

Felix L skrev om JustSalad
    Fresh samt finn bemötande... 😉 Läs mer
  • Thony L
    Thony L skrev om JustSalad
    Jag är inte helt överens med konceptet. Antingen gör man en sallad efter grundrecept (Caesar sallad) eller erbjuder den inte alls, eller kallar den något annat. Blandsallad, torkade bär, frön, spenat och basilika blad eller apelsinklyftor hör inte riktigt till rätten. Riven parmesan saknades och i dressingen vet jag inte vilka kryddor som inte hörde till originalreceptet men min gissning är samtliga. Lite som att beställa en Mojito och få en som är gjord på svartvinbärsblad istället för mynta. Kan vara gott men det är/blir inte en Mojito hur mycket man än muddlar. Tråkigt att behöva säga det men för dom pengarna är det inte värt besöket ...eller så hade jag bara en jäkla otur som valde en klassisk Caesar sallad. Läs mer
  • Liva R
    Liva R skrev om JustSalad
    Suppergott och bra service, fräscha och goda sallader.
    Jätte fin uteservering åt det lyxiga hållet i Sthlm med jätte trevliga personaler Läs mer
    2017-05-22 Just Salad svarar Liva R
    Tack Liva !!

• Mesut T
    Mesut T skrev om JustSalad
    Provade deras sallad och blev överraskad över hur fräsch råvarorna var. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-05-22 Just Salad svarar Mesut T
    Tack Mesut !!

• Erik T
    Erik T skrev om JustSalad
    Käkla mastig sallad! Alla rätt, lite dyrare än vad jag är van vid kanske. Supertrevlig personal också Läs mer
    2017-05-17 Just Salad svarar Erik T
    Tack Erik !!

• Malin J
    Malin J skrev om JustSalad
    Väldigt trevlig personal! Alltid glada och serviceminded. God sallad och kort väntetid :) Läs mer
    2017-05-08 Just Salad svarar Malin J
    Tack Malin !!

• Peyman P
    Peyman P skrev om JustSalad
    Vilket ställe! Supergod och fräsch sallad som toppades med en grym dressing. Perfekt ställe att njuta utav solen samtidigt som man äter hälsosam mat. Rekommenderas starkt!! Läs mer
    2017-05-04 Just Salad svarar Peyman P
    Vi är superglada att du och ditt sällskap hade en bra upplevelse hos oss och tyckte om maten. Ni är varmt välkomna tillbaka :)
  • michael e
    michael e skrev om JustSalad
    Väldigt god och matig sallad med delikat dressing till. Allting är fräscht och snyggt upplagt och ovanpå det ett trevligt och serviceminded bemötand. Rekommenderas varmt!
    /Michael Läs mer

2017-05-03 Just Salad svarar oscar a
    Tack Oscar !!

• Marie N
    Marie N skrev om JustSalad
    Supergott och bra service, har önskemål om special som dom kommer ihåg varje gång:) Läs mer
    2017-05-03 Just Salad svarar Marie N
    Tack Maria !!

• Sarah A
    Sarah A skrev om JustSalad
    JustSalad är grymma på sallader och ger dig en riklig portion med sallad! Goda råvaror och just därför valde vårt företag att köpa in våran luncher från JustSalad. Jag rekommenderar verkligen företagen i närheten att köpa in sina luncher här ifrån, ni skulle inte bli besvikna. Bra priser för en bra sallad! Läs mer
    2017-04-28 Just Salad svarar Sarah A
    Tack så mycket för att ni valde att köpa eran lunch hos oss. Hoppas vi snart ses igen :-) Varmt välkommna!
  • Staffan L
    Staffan L skrev om JustSalad
    Bra service och stora portioner med lite mer innehåll än vanliga sallader. Läs mer
    2017-04-28 Just Salad svarar Staffan L
    Tack Staffan !!

• Ali m
    Ali m skrev om JustSalad
    Upplägget på tallriken och dem spännande smakkobinationerna va utmärkt. Otroligt trevlig personal Läs mer
    2017-04-28 Just Salad svarar Ali m
    Tack gubben !!

• Tolga A
    Tolga A skrev om JustSalad
    Oerthört god sallader samt väldigt bra service. Blev positiv överraskad över allting! Läs mer
    2017-04-28 Just Salad svarar Tolga A
    Hej och tack för dina fina ord
    Du är hjärtlig välkommen åter där du kan då tillfället att få uppleva våra många andra sallader som finns på menyn

• Viktor M
    Viktor M skrev om JustSalad
    Jättegod kycklingsallad, väldigt nyttig och näringsrik meny vilket passar mig då jag försöker förbättta fysiken. Väldigt positivt med ett nytt ställe som fokuserar på just nyttigare maträtter. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2017-04-28 Just Salad svarar Viktor M

• Adam M
    Adam M skrev om JustSalad
    En av de godaste salladen jag ätit!! Helt klart värt varenda krona!!!! Läs mer
    2017-04-28 Just Salad svarar Adam M

• Maria K
    Maria K skrev om JustSalad
    Har fått ett väldigt trevligt bemötande från glad och trevlig personal. Snabb service. Lokalen kanske kunde göras lite fräschare och mysigare men maten är bra. Stora fina portioner med mycket goda ingredienser. Kanske en aningens dyrt dock.
    Överlag är jag nöjd och kommer att komma igen. Läs mer
    2017-04-27 Just Salad svarar Maria K
    Tack för dina fina ord. Vårt mål är att kunder som dig är nöjda och kommer alltid tillbaka varför vi alltid eftersträvar kvalitét. Du är hjärtlig välkommen åter och glöm inte att rekommendera oss för dina nära och kära.
  • Marie K
    Marie K skrev om JustSalad
    Fräscha och goda sallader, går snabbt att få sin mat. Trevlig personal! Läs mer
    2017-04-27 Just Salad svarar Marie K
    Välkommen åter.
    Beställ direkt hem till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren.
  • Ekrem E
    Ekrem E skrev om JustSalad
    Bästa salladen jag har ätit!! Råvarorna var färska och det var så mycket man fick för den lilla slanten man betalade!! Keep up the good work!!! Läs mer
    2017-04-27 Just Salad svarar Ekrem E
    Tackkk!
    Det är en ära. Nöjda kunder är vår strävan . Verkar som vi har kommit bra bit på vägen.

Justsalad.se
  • Annika C
    Annika C skrev om JustSalad
    Bra sallad mkt goda räkor OS Reading men trist o torrt bröd. Läs mer
    2017-04-27 Just Salad svarar Annika C
    Tack för din feedback och kul att du gillade räkorna! Vi jobbar alltid med fräscha råvaror!
  • Bahar M
    Bahar M skrev om JustSalad
    Goda sallader åt det lyxiga hållet. Saknade riktig bra salladscafe/salladsrestaurang i Sthlm och nu med handen lver hjärta kan jag garanterat rekommendera detta ställe. Good work justsalad👍 Läs mer
    2017-04-27 Just Salad svarar Bahar M

• Robert H
    Robert H skrev om JustSalad
    En bra arbetsplats har ett schysst salladsställe i närheten. Det hade vi inte på S:t Eriksgatan fram tills för några veckor sedan när Just Salad öppnade. Ett brett utbud av fräscha sallader, snabb service och ett trevligt bemötande i kassan får man varje gång man går hit. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-04-27 Just Salad svarar Robert H
    Tack för dina varma ord .
    Kunder som dig får oss att bli mer motiverade till att förbättra och modernisera konceptet. Så tack.

Justsalad.se

Sankt Eriksgatan 110, 113 31 Stockholm