Hötorget Kvarterskrog

• Badge2024
1 321
4.1
Boka bord Dela

Välkommen till Hötorget Kvarterskrog! Du hittar oss på Sergelgatan 22 där vi tagit över det berömda hörnet och skapat områdets första riktiga kvarterskrog. Vår filosofi är att vi ska ha någonting för alla. Du kan se det lite som ditt eget vardagsrum dit du kan glida in för en god stund, för dig själv, eller i goda vänners lag....

1321 omdömen om Hötorget Kvarterskrog

Sedan starten hos Reco 2021

Minna A
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

We had a good experience. I am now hunted for feedback with so far 2 emails. tough

Suzi P
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Trevligt bemötande, god mat, överraskande trevligt.

Olle B
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Bra mat, krångligt att betala med nytt betalsystem.

Jelena K
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

god mat, trevligt miljö, riktigt bra service, bang for the buck

Dan M
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Bra och snabb service, goda köttbullar.

Cathrine B
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Bra service och god mat! I trevlig miljö!! Kommer att gå dit flera gånger!

Johan G
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

En pärla mitt i city. Funkar för såväl en AW som en trevlig familjemiddag.

Jane S
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Jätte trevlig personal och god mat (förutan "sunkiga" pommes, men de fick vi utbytta.) :) För dyra på viner, som inte kostar så mycket på systemet, trist. Annas hade det säker gått mer vin :)

Andreas D
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Skön ganska stimmig fredagsstämning. Schysst bistromat i samma nivå som liknande ställen i Stockholm. Inga överraskningar. Det bästa med stället är att det känns som en kvarterskrog fastän det ligger i annars ganska trista Hötorgscity. Perfekt om man ska till bion, Konserthuset eller Stadsteatern.

Håkan N
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Bra bemötande och bra service till hela sällskapet, 18 personer. Perfekt med separat utrymme. God mat! Rekommenderas.

Marie O
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Ok bemötande, mycket folk i lokalen. Jag har varit här tidigare och gillar att de har omelett på menyn, den med svamp o VB-ost är jättegod.

Annika W
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Jag fick ett väldigt bra bemötande i samband med bokning då vi var ett stort sällskap. Vår servitris verkade sedan mer besvärad av att vi var där och lite "bufflig" i sin service vilket drog ner betyget. Maten var helt ok och stället centralt och bra.

Kennet L
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

God mat men lite för små portioner. Fem köttbullar känns snålt.

Felicia J
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Allt va toppen, med undantag att personalen hade kunnat vara mer uppmärksam - vårt vatten va slut nästan hela lunchen och det tog lång tid innan vi fick kontakt för att betala.

Therese H
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Jättegott, mysig lokal och trevlig personal!

Christina P
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

God mat, service i skön miljö med bra musik.

Karolina N

Mycket trevligt och personligt

Tryggwe G
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Mycket trevlig personal. God mat och en varierad och kul meny. Prisvärt.

Cim M
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Trevlig miljö och trevlig personal men maten var tyvärr en stor besvikelse.

Anders K
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Bra mat, trevlig personal, men att betala 155:- för en ”skyla” vitt vin är alldeles för dyrt!

Magnus R
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Bra mat och service i en trevlig aw atmosfär

Sven E
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Maten alldeles för salt. Trevlig personal men de var för få och hann inte riktigt med

Stefan E
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Skön miljö, avspänt men trevligt. Bra service och bra nivå på mat och dess utbud.

Sofia W
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Älskar deras matiga omeletter!

Erik F
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Bra service med alert personal, mat enligt förväntningar.

Carin E
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Väldigt god mat och mycket trevlig personal. Vi åt en sen lunch och fick sitta så länge vi ville då det var lite folk på em.

Jenny A
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Bra bemötande, men en del sv rätterna var verkligen inte ok. Slabbigt och stabbigt.

Geir Sverre N
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Nice and cosy with good food. The service was a ok, but a bit slow and not as accomodating and warm that it one could wish. Lovely atmosfer.

Jessica S
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Trevlig miljö och proffsig och trevlig servitris.

Constantinos G
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Bra mat, bra service och snabbt!

Maria S
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Trevligt ställe, god mat, mycket trevlig personal, kommer gärna tillbaka

Hanna M
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Trevlig och uppmärksam personal. Maten var god och rejäla portioner!

John-Olof L
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Proffsigt och trevligt bemötande.

Emma G
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Var slut på mkt av maträtterna. Lite för hög musik

Magdalena H
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

En väldigt trevlig liten krog mitt på Hötorget! Var där med min dotter. Hon tog planksteken på pluma och hon tyckte det var otroligt gott och hon äter egentligen inte fläsk, men denna åt hon..haha. Själv tog jag svamprisotton. Väldigt bra service och mycket god mat och cava! Hit kommer jag gå flera gånger.

Alice L
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Tycker maten var god, men lite intetsägande. Personalen var virrig, gjorde fel i vår beställning och när felet uppdagades inte stod på sig att lösa det åt oss. Annars var det trevligt!

Jorgen O
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Mycket bra service och god mat i en trevlig miljö

Beatrice L
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Friendly staff, great food. Top class!

Magnus L
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

God mat och utmärkt service. Tonfisken, buratta och råbiffe åt vi. Kan varm rekommendera. //M och A

Tony V
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Känns inte som en "kvarterskrog". Vi åt Lamspett. De var övergrillade. efterrätten rabarberpaj var helt ok. Det tog överdrivet lång tid att få både huvudrätten och efterrätten. och man fick sitta ett bra tag innan det kom personal för att kunna beställa notan. Bra läge vid hötorget. synd bara att inglasningen på uteserveringen har en metallram som sitter exakt i ögonhöjd.

Svar från Hötorget Kvarterskrog

Hej Tony, Vill börja med att tacka för din feedback till oss. Tråkigt att höra att din upplevelse inte blev som du förväntat dig. Vi tar till oss all din feedback, den är viktig för oss. Vill du prata vidare om din upplevelse är du mer än välkommen att maila oss på hotorget@bockholmengruppen.com Med vänlig hälsning, Oss på Hötorget Kvarterskrog.

Annelie Ö
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Mycket trevligt bemötande och god mat. Råbiffen var riktigt god

Sonja H
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

God mat och trevligt bemötande. Tog ganska lång tid att få varmrätterna. Servitrisen kom inte och frågade om vi ville ha nåt mer att dricka. Kändes som det var lite underbemannat. Entrecoten som vi ville ha var slut på Amex menyn.

Marie A
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Bra bemötande av personalen Hade kontroll på att vårt sällskap har allergier Våra förväntningar var ganska stora Maten vi beställde var både kött och fisk, inga problem att få utbytt till mjölkfritt och äggfritt alternativ Toaletten var ren och doftade gott. Vi återkommer gärna.

Kerstin T
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Trevligt bemötande av personalen och mycket god mat

Oskari K
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Very nice and relaxed restaurant, i recommend.

Malin A
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Trevligt bemötande och riktigt god mat men lite pricy

Hanna O
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Trevlig personal, bra läge och bra rätter på menyn. Vi var där med Dining by Amex vilket gjorde att betyget för restaurangen drogs ner en del då det inte alls levde upp till den standard som vi upplevt hos andra restauranger kopplade till Dining by Amex. Maten var standard och saknade det där lilla extra perfekta. Vi beställde råbiff och calamares till förrätt och plankstek och köttbullar till varmrätt.

Catharina H
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Trevlig kväll och god mat. Servicen var också bra.

Mikael W
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Buratan var bland det bästa jag stött på, riktigt fin. Övrig mat var också god såklart.

Thomas T
Skrev om Hötorget Kvarterskrog

Relaxed place with great food. The lamb skeer is the best!