Kaffestugan i Ystad AB

2.0

3 omdömen om Kaffestugan i Ystad AB

Martin W
Skrev om Kaffestugan i Ystad AB

Riktigt usel mat. Vi beställde fyra olika rätter men alla såg exakt lika dana ut. Bearnaisen var förmodligen gjord på pulver, salladen var gammal och det fanns ingen smak på maten. Här har man verkligen lyckats ta en gammal fin lokal och förstört den med hiskelig innredning där man serverar mat som jag inte skulle äta om jag ens fick den gratis. Håll er borta från detta avskyvärda ställe.

Sara P
Skrev om Kaffestugan i Ystad AB

Väldigt dållig service. Lång kö. Unga tjejer som nästan drog undan tallrikarna för oss för att ha något att göra ( de kunde väl tagit emot beställningar istället) 5 ynka potatisklyftor och ett pris på 125 kr. DET är inte prisvärt. Barnportionen var större än vuxenportionen. Toaletten var smutsig och saker flöt omkring på golvet. Riktigt äckligt.

Joakim l
Skrev om Kaffestugan i Ystad AB

Mycket trevligt café. Trevlig personal samt goda kakor. Ligger mycket avspänt och trevligt dessutom. Man känner sig mycket välkommen. Jag känner mig mycket nöjd med besöket och det kändes som det var trevligt och det hela kändes mycket prisvärt. Mycket fint ställe.