Kameleonten, sid 2

Odengatan 23, 114 24 Stockholm — Visa karta

Kameleonten på vackra Östermalm är salongen där du alltid blir omhändertagen på ett extra lyxigt sätt.

Vårt fokus är att vi i en avslappnande och exklusiv miljö ska behandla och lyfta fram det bästa hos varje kund. Vi möter dina önskemål och förväntningar och ger dig ett resultat i toppklass. Hos oss använder vi uteslutande marknadens mest kvalitativa produkter och guidar dig genom hur du ska ta hand om ditt hår även efter besöket.

Målet är att du alltid ska vara snygg i håret. Välkommen till oss!

Läs vad 329 kunder tycker om Kameleonten

Fredrik S skrev om Kameleonten
    Klippning. Nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2018-09-16

Johanna B skrev om Kameleonten
    Fräsch och fin lokal och lyxiga hårvårdsprodukter!
    Alltid så otroligt nöjd när jag varit hos Salong Kameleonten och Angelica.
    Värdefulla tips och alltid fokus på kunden. Kan verkligen rekommendera denna salong! Läs mer
  • 2018-09-13

Jenny L skrev om Kameleonten
    Blekte mitt hår, blev fint och askigt som jag ville ha det 👍 Läs mer
  • Ellen W

2018-09-10

Ellen W skrev om Kameleonten
    Jag färgade håret och det blev bättre än jag förväntade mig. Vänligt bemötande av personal, och hade ett trevligt samtal under färgningen. Tack. Läs mer
  • 2018-09-10

Emilia H skrev om Kameleonten
    På Kameleonten klippte jag håret, mitt bemötande av personalen vara bra. Jag blev varmt vällkomnad och fick den hjälp jag behövde. Mina förväntningar var väll ganska höga med tanke på priset och långa kö tiden för att få tid. Jag tror att företaget levde upp till mina förväntningar i stora delar, även om personalens trevlighet och vällkomnande till nya som kommer in kan förbättras. När man kom in blev man lite bortprioriterad av kunderna som redan blev behandlade. Upplevelsen i sig var toppen bra jag blev nöjd med resultatet och upplevelsen. Läs mer
  • 2018-09-09

Marcus H skrev om Kameleonten
    För dyrt för en vanlig klippning. Läs mer
  • Monica L

2018-09-08

Monica L skrev om Kameleonten
    Katarina har 100% servicefokus och man känner sig alltid väl omhändertagen. Alltid en mysig stund hos Katarina. Fantastisk frisör och kreatör. Rekommenderar starkt ❤️ Läs mer
  • 2018-09-06

Johanna H skrev om Kameleonten
    Omöjligt att bli besviken när man går till Jannice! Så himla duktig 😍💯!! Läs mer
  • 2018-09-06

Mia T skrev om Kameleonten
    Ett besök hos Kameleonten är en stund av lyx och kvalitet. Läs mer
  • 2018-09-05

Moa A skrev om Kameleonten
    Jennifer är väldigt trevlig och är inte rädd för utmaningar, jag känner mig trygg när mitt hår är i hennes händer👌🏼 Läs mer
  • 2018-09-05

Malin F skrev om Kameleonten
    Mycket lyxig och trevlig salong samt personal. Läs mer

Ebba H skrev om Kameleonten
    Blev bemött av en frisör som var dubbelbokad och kändes som att hon inte hade rid för mig, fick inge förvarning om detta. Fick inte heller det resultat jag ville ha, bad om en kall nyans i håret men tyckte att det kändes varmare när jag kom därifån. Själva klippningen var även ojämnt gjord. Läs mer

Kajsa Å skrev om Kameleonten
    Jannice är en fantastisk frisör, hon är otroligt kunnig förstår sig på mitt hår. Väldigt lyhörd och förstår precis vad jag vill - vilket är så viktigt! Vill aldrig gå till någon annan :) Läs mer

Melina B skrev om Kameleonten
    Bästa salongen i stan! Var och fixade mitt hår hos en otroligt duktig tjej vid namn Katarina. Hon uppfyllde alla mina krav och jag kan inte vara mer nöjd! Läs mer

Sara L skrev om Kameleonten
    Jag fick ljusa slingor i mitt hår och det blev jättefint. Helt nöjd, rekommenderar verkligen. Läs mer

Solin J skrev om Kameleonten
    bäst bäst bäst bäst. Alltid lika fett man blir aldrig besviken! Läs mer

Maria B skrev om Kameleonten
    Jag fattar inte ens vilka kameleonten är Läs mer
    2018-09-04 Angelica E svarar Maria B
    Hej Maria, du har fått ett utskick då du tidigare varit kund hos oss på salongen och att vi hoppas att du vart nöjd med ditt besök..
  • 2018-08-31

Shams A skrev om Kameleonten
    Klippte mig hos Katta som är en fantastisk frisör, proffsig och supertrevlig!! Läs mer
  • Michaela E

2018-08-30

Michaela E skrev om Kameleonten
    Har gått hos Angelica i många år och mitt hår har fått en fantastisk kvalitet och lyster. Mycket stress och sjukdom gjorde att jag tappade mitt hår men med Angelicas hjälp och goda råd är det tjockare än någonsin. Läs mer
  • 2018-08-30

Sofia O skrev om Kameleonten
    Utväxten blev mycket mer markant än när man gör slingor. Läs mer
  • 2018-08-30

Sabrin A skrev om Kameleonten
    Riktig trevlig och duktig frisör ( katarina).
    Rekommenderar henne starkt. Riktig härlig tjej som är lätt att prata med :) Läs mer
  • 2018-08-29

Isabelle L skrev om Kameleonten
    Klipper mig här sedan flera år, bästa frisören 💕 Läs mer
  • 2018-08-29

Minna M skrev om Kameleonten
    Jag fick den hårfärgen och frisyr jag velat ha väldigt länge👍 Läs mer
  • Milena J

2018-08-29

Milena J skrev om Kameleonten
    Trevligt bemötande, avslappnad och välkomnande miljö. Fantastisk service och resultat. Läs mer
  • 2018-08-27

Jannike O skrev om Kameleonten
    Frisören är otrevlig och lyssnar inte till kundens behov. Ingen bra kundservice. Läs mer

Nicklas skrev om Kameleonten
    Fantastiskt personal & härligt bemötande, en riktig espresso och en fin klippning. Svårt att tänka mig att någonsin byta frisör ! Läs mer

Michelle N skrev om Kameleonten
    Supergullig personal, väldigt duktiga! Trevlig atmosfär Läs mer

Kristina L skrev om Kameleonten
    Jag klippte mig frisören lyssnade på mina önskemål . Kom med förslag till hur jag skulle klippas. Mycket nöjd Läs mer

Regina H skrev om Kameleonten
    Jag är mycket nöjd av klippning utförd av Angelica.
    Hon är mycket kunnig i sitt yrke. Läs mer

Jessica H skrev om Kameleonten
    Skulle sätta i löshår från hairtalk. Efter en tvätt var håret förstört. Klistret smetade sedan ut i hela håret. Fick aldrig ersättning. Läs mer
    2018-08-25 Angelica E svarar Jessica H
    Hej Jessica. Din förklaring att du satt i nytt hår från Hairtalk och att det skulle vara förstört efter en tvätt och med klister i håret låter högst osannolikt.
    Om det tex var en omsättning av gammalt hår som du köpt långt innan kan det vara så att det var dags att köpa nytt för att håret var för gammalt att använda igen.
    Aldrig hört något liknande eller att du skulle ha varit i kontakt med oss kring detta. Är nytt löshår förstört efter en tvätt så är det en reklamation till hairtalk. Sen med nytt hår från Hairtalk så finns det knappt klister på fästerna, det uppstår efter flera omsättningar.
    Mvh kameleonten
  • Sofis X

2018-08-23

Sofis X skrev om Kameleonten
    Blev super fint bemöt med ett glatt leende av denna strålande & fantastiska Katarina som alltid gör mig imponerad och glad.⭐️. Köpte inget denna gång , men fick därimot råd och tipps av vilka produkter som är lämpliga just för mitt hår., vilket jag värdesätter högt.👍😍 Läs mer

Anna G skrev om Kameleonten
    Bästa salongen om man vill få grym expertis inom hårvård/färg.
    Jag har min favorit frisör Katarina som är den bästa frisören jag nånsin gått till.
    Hon exprimenterar med min tillåtelse och jag har alltid blivit 100% nöjd alla gånger.
    Rekommenderar denna salong till alla! Läs mer

Adam L skrev om Kameleonten
    Herrklippning, helt OK men inget extraordinärt den gången jag var där iaf Läs mer

Frida V skrev om Kameleonten
    Fick tid samma dag vilket var bra förstås, men själva klippningen gick lite väl fort och frisören verkade inte så särskilt inspirerad... Läs mer

Martin M skrev om Kameleonten
    Angelica levererar alltid! Top-notch 👍 Läs mer
  • 2018-08-22

Ann L skrev om Kameleonten
    klipp o färg , alltid trevligt bemött . Som gamal nöjd kund återkommer jag alltid , trots att jag flyttat från orten .Känns alltid tryggt att välja tjänster här... Läs mer
  • Farida A

2018-08-22

Farida A skrev om Kameleonten
    Härlig stämning och fantastisk personal. Katarina är otroligt duktig med färg och jag går alltid därifrån och är mer än nöjd. Läs mer

Alfred Å skrev om Kameleonten
    Väldigt trevlig personal och stämning under besöket, lch jag blir alltid lika nöjd varje gång. Bästa frisörssalongen i min upplevelse och därför återkommer jag hela tiden Läs mer
  • Andrea L

2018-08-21

Andrea L skrev om Kameleonten
    Tack för fantastiskt fixande av mitt hår Angelica! Solblekta slingor som smälte in och fick det att se naturligt ut. Jag har i flera sammanhang behövt en naturlig look under sommaren och det vart över förväntan.
    Flöt även in och passade bra när jag filmade Viking Saga Rune of the dead.
    Rekommenderar verkligen denna proffsiga och super trevliga salong! Läs mer
  • Carina L

2018-08-21

Carina L skrev om Kameleonten
    Besöket gällde Klipp och färgning av hårbotten pga grått hår. Blev mycket nöjd ! Frisören Gjorde själva färgning noggrant och snabbt uppskattas😀. Klippning av toppar ganska ordinärt men nöjd. Läs mer

Carro M skrev om Kameleonten
    Det är grymma tjejer som jobbar där. Dem e grymma på färg, klipp och fön. Väldigt trevlig miljö. Läs mer

Charlotta M skrev om Kameleonten
    Mycket bra service, det blor som man vill ha det och det är bra kvalitet. Nedsidan är att det är lite hög prislapp och svårt att få tid. Läs mer

Annika J skrev om Kameleonten
    Klippning och färgning

Upplevelsen kändes oseriös och Angelica som hjälpte mig var mest upptagen med sin telefon och sitt eget utseende. Dessutom var det en hund som ville sitta i knät under behandlingen, kändes varken roligt eller fräscht. Läs mer

Peter S skrev om Kameleonten
    Trevlig och proffsigt bemötande med bra resultat. Läs mer

Camilla H skrev om Kameleonten
    Outstanding!! Alltid supernöjd Proffsigt bemötande och alltid Läs mer

Anna J skrev om Kameleonten
    Jag färgade håret. Har bara positiv erfarenhet av Angelica som är väldigt proffsig och trevlig. Läs mer

Björn D skrev om Kameleonten
    Proffsigt. Och bra bemötande. Läs mer
  • Axelina K

2018-03-07

Axelina K skrev om Kameleonten
    Jag har gått hos Angelica i många år och hon vet alltid vad jag vill ha även när jag själv inte vet. Superduktig frisör med en härligt lyxig salong. Läs mer
  • 2018-03-06

Stina skrev om Kameleonten
    Superduktiga på extensions och färger. Går alltid därifrån och är jättenöjd. Har alltid haft typiskt tunt och svenskt hår, nu har jag plötsligt tjockt och långt, och det ser helt naturligt ut. 😊👍 Läs mer

Odengatan 23, 114 24 Stockholm