Läs vad 400 kunder tycker om Kameleonten 2

• 2020-10-31
    Slingade håret och klippte mig hos Jennifer. Blev exakt som jag ville ha det
  • 2020-10-31
    Trevligt, prisvärt, kompetent o välkomnande.
  • 2020-10-30
    Följt med Maggie hit, det toppenställe!
  • 2020-10-30
    Katta är en stjärna!⭐️Världens bästa frisör!
  • 2020-10-29
    Blev ojämt klippt på uppklippningen, så ena sidans uppklippning blev mycket kortare än den andra. Dock såg jag inte det först då håret lockades och fixades. När jag sen gick tillbaka för att visa hur ojämt det var blev jag väldigt otrevligt bemött. Efter ett tag var det dock en av frisörerna som nog höll med om dålig behandling så hon hjälpte mig, var trevlig och gjorde vad hon kunde. Går aldrig tillbaka.
  • 2020-10-29
    När man kliver in på salongen är det ingen som hälsar utan det är ett (varje gång jag kommit) otrevligt bemötande i form av att de anställda ser att man kommit men ingen säger något. Den frisör jag gått till är den trevligaste av alla i salongen. Det snackas en hel del illa om folk, ägarinnan droppar mycket hårda kommentarer mot sina anställda men även om kunder som lämnat salongen. Inte den trevligaste miljön dessvärre. För resultatet av klippningen ger jag en fyra och enbart för det.
    Hej Marianne! Vad tråkigt att du upplever dåligt bemötande när du kliver in på salongen... det ska vi alla tänka på och anstränga oss för en förbättring! Även tråkigt att du fick den upplevelsen du beskriver .. Tråkigt nog när du var inne senast hade tvättmaskinen hakat upp sig och massa andra salong-sysslor låg efter.. vilket vi alla fick försöka fixa mellan våra kunder... Så Jag ägaren som du nämner fick sätta alla i jobb den korta tid jag var inne för att få ordning på allt. Vi vår salong är de flesta egna företagare och inte anställda :) Den kund du tror vi pratat illa om är min vännina som vi pratade/ skämtade om.. så det var ingen kund som lämnade salongen.. Men jag förstår att du kan ha haft din uppfattning. Kul att du är nöjd med klippningen och din frisör... jag/ vi hoppas din upplevelse i framtiden kommer leva upp till förväntningarna. Mvh Angelica på kameleonten

• 2020-10-29
    Jag besökte salongen då min ordinarie frisör - två gator bort - hade semesterstängt.

Frisören var trevlig men genomförandet (återinsättning av Hairtalk) tog längre tid, kändes inte så strukturerat och resultatet blev ojämnt. Priset var 50 kr högre än hos min vanliga frisör.
  • 2020-10-29
    Jag var hos Bea och satte hairtalk. Hon var snabb, trevlig och proffsig. Supernöjd.
  • 2020-10-28
    jätte fin salong, trevliga och kompetenta tjejer. Jag går till Karis och är jätte nöjd
  • 2020-10-28
    Väldigt professionellt bemötande och ett utmärkt jobb efter önskemål. Sedan jag besökte Katis har jag inte vart hos någon
  • 2020-10-28
    Alltid bra service och bemötande! Proffsiga och med bra resultat.
  • 2020-10-28
    Underbar miljö, perfekt läge och professionell personal på alla plan. Min frisör Katis är kunnig, vänlig och förstår alltid vad jag vill. Alltid perfekt resultat som håller till nästa besök! Jag får de bästa råden för mina behov och känner mig alltid extra speciell när jag lämnar salongen! Rekommenderar Katis 😊
  • 2020-10-28
    Alltid bra service och jag är alltid nöjd med resultatet.
  • 2020-10-26
    Maggie som tog hand om mig är riktigt duktig och lyssnar på det du vill ha. Rekommenderas varmt att besöka salongen!
  • 2020-10-26
    Jag rekommenderar det här salongen starkt!
    Jätte trevliga och snälla tjejer.
    Jag brukar gå till Katis och jag är alltid super nöjd 😍
  • 2020-10-26
    Utmärkt klippning och färg. Dock i dyraste laget.
  • 2020-10-25
    Väldigt fint bemötande o jätteduktiga. Känner fortfarande ett wow när jag tittar på före- o efter bilderna. De får fyra stjärnor istället för 5 pga de produkter de rekommenderade efteråt inte blev helt rätt för mitt hår. Har redan rekommenderat denna salong till vänner.
  • 2020-10-25
    Jag blir alltid väl mottagen och de tar sig tid att lyssna på mina önskemål.
  • 2020-10-25
    Mkt bra, , trevlig miljö! Klippte mig!
    Bra bemötande!
  • 2020-10-23
    Herrklippning av Magdalena, super duktig och trevlig tjej!
  • 2020-10-23
    Jag bokade klippning.
    Dom är super trevliga där.
    Jag blev väldigt nöjd och kommer definitivt att komma tillbaka.
    Härlig miljö och supertrevliga och kunniga personal, speciellt hon som heter Maggie.
  • 2020-01-24
    Trevlig personal, fin miljö och bra resultat ger en mycket bra kundupplevelse!
  • 2020-01-23
    Jag uppskattar kunskapen och den goda servicen.
    Varje gång blir jag väldigt bra bemött och får bra färgförslag och jag blir alltid mer än nöjd. Helt otroligt att Royal Sthlm får till det så bra varje gång! Hon ser varje kund och kan känna av hur man vill ha det. Så tacksam över att få vara kund hos Kameleonten!
  • 2020-01-22
    Kameleonten är de bästa frisörsalong jag har varit på! Salongen andas av professionalism i lugn och framför allt lyxig miljö! Jag har haft samma hårfrisör i flera, de är helt klart bäst!
  • 2020-01-17
    Bra utfört, men Tillkom en extra kostnad för ”ob tillägg” som jag ej blivit informerad om innan.
  • 2020-01-14
    Angelica, superduktig top stylist. Mycket professionell, kunnig och hjälpsam på alla sätt. Även mycket bra tips och bra produkter för att själv kunna styla håret på egen hand.
  • 2020-01-08
    världens bästa Katta gör alltid magi med mitt hår
  • 2019-12-25
    Har varit kund sedan Angelica examinerades - alltid, efter varje besök lika nöjd
    Marie-Louise
  • 2019-12-11
    Alltid lika nöjd när jag går härifrån!
  • 2019-12-06
    Katarina är väldigt duktig, bli alltid väldigt nöjd när jag varit hos henne!
  • 2019-12-05
    Att jag alltid får professionell hjälp vad jag än vill göra och känner mig alltid så bra omhändertagen vid alla mina besök!
  • 2019-12-04
    Jag gick hos Kameleonten då den frisör jag gått till under flera år jobbade där, men när hon slutade där och slutade jag också. Lokalerna är fina men kände mig aldrig riktigt hemma där.
  • 2019-11-22
    En hel del slingor blev till och mycket fantastiskt resultat.. håret fick en uppgradering och en mycket nöjd man hemma...alltid lika trevligt att bli ompysslad och omhändertagen..
  • 2019-11-18
    Går till Katarina och är så nöjd!!
    Är själv frisör så jag är väldigt kräsen, hon förstår sig på mitt hår och gör alltid så fantastiskt fina färger! Rekommenderas starkt!!!
  • 2019-11-18
    Katarina är den absolut bästa frisören jag har gått till!! Får du tid hos henne kan du skatta dig lycklig
  • 2019-11-15
    Angelica är en fantastisk frisör som skapar magi. Älskar mitt nya hår!
  • 2019-11-13
    Klipp o färg var 6e vecka. Proffsigt, vänligt och trevligt. Utmärkt bemötande och service. Bara ++++++ Ida du är bäst! ❤🌹
  • 2019-11-10
    Blev otrevligt bemött.Snorkig attityd.
  • 2019-09-13
    Angelica är en mycket skicklig frisör. Hon förstår sig på hår, hårkvalitet och kommer med kreativa och genomtänkta förslag.
    Bra hantverk - proffsig!
  • 2019-09-13
    Bästa salongen! Ingen gör mitt hår så fint som Angelica 💕
  • 2019-08-18
    Jag köpt lös hår och hår produkter.
    Jag blev väl bemött och tipsad vad som passar mig bäst . Jag hade inga förväntningar men personalen gav mig hundra procent service . Jag älskar att vara på deras salong för man känner sig som en ny Fräch kvinna känns som man känt personalen i hela ens liv.
  • 2019-08-06
    Angelica är en duktig frisör!! Trevlig
  • 2019-07-22
    Anette är den bästa frisören jag haft, effektiv, superduktig och trevlig <3 Alltid nöjd med resultatet!
  • 2019-06-17
    Proffsiga, trevliga, snygg salong
  • 2019-06-03
    Trevligt bemötande och en bra herrklippning.
  • 2019-04-13
    Färgade och klippte håret hos Anette. Jättefint resultat, jag blev mycket nöjd. Trevlig bemötande i lugn, fin miljö.
  • 2019-04-10
    Bra massagestolar i tvätten, trevliga lokaler. Höjt priserna med ca 100 kr varje gång jag var där (var där varannan månad i ett års tid), trots samma behandling, så numera tycker inte att det höga priset lever upp till förväntat resultat. Sista gången jag var där blev håret missfärgat och lila. Det må va hänt, men vill ha bättre service och förståelse av personalen än vad de gav mig. Så tyvärr går jag inte tillbaka, men stället har potential så hoppas de jobbar på sitt kundbemötande.
    Hej Anna, tråkigt att du upplevt prishöjning varje gång. Vi har under årets lopp bytt färgmärke och de har på så sett höjt priserna samt sker det prishöjning varje år och om det går åt mer färg varje gång vid behandling så kostar det mer.. ditt hår kan också ha blivit längre och på så sett kostar det mer också... Jag har inte hört att du skulle ha varit i kontakt med oss om du varit missnöjd kring detta, det hade vi självklart mött på bästa sett. Med vänlig hälsing Angelica.

• 2019-03-29
    Katarina Panic har varit min frisör sedan 2016. Den här charmiga tjejen gör magi med mitt hår varje gång jag besöker henne. Man går ut från salongen och känner sig som en prinsessa.
    Klippning, färgbehandling, hårförlängning/förtjockning eller varför inte bara lyxa till det med en tvätt och fön? Katarina är balayage expert!
    Salongen erbjuder det senaste inom hårvård och använder fönar/hårverktyg från Dyson.

Dessutom Stockholms finaste salong! 🌸
  • 2019-03-18
    Fantastiskt bemötande av ägaren som var varm och fick mig att känna mig fin.

Jag har klippt mig och färgat håret där flera gånger och jag har äntligen hittat min egen frisör.

Jag köpte flera hårvårds- och stylingprodukter som jag är mkt nöjd med.
  • 2019-03-18
    otrevliga oprofessionella skickar fakturor till inkasso utan kontaktinfo
    Hej Ellen. Du kom inte på din avtalade tid som du bokat in. Vi har avbokningarpolicy som står på hemsidan där du själv bokat din tid. Jag talade med dig när du var inne på din andra tid att du kommer få en faktura från oss för utebliven tid. Den fick du både på post och mejl 2 gånger innan du fick inkasso-krav. / Angelica på Kameleonten

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte