Kamux Varberg

3.0

4 omdömen om Kamux Varberg

Jens david wilhelm L
Wrote about Kamux Varberg

Hittade en bil på annan ort som jag var intresserad av, kontaktade Vanessa på Kamux i Varberg som roddade med transporten och affären på ett proffsigt sätt och ett väldigt trevligt bemötande genom hela affären. Fixade det som jag anmärkte på utan problem. Så ska ni handla bil på Kamux i Varberg så kan jag varmt rekommendera att ni pratar med den enda tjejen på bygget. Tack igen Vanessa för en bra bilaffär./David

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Folke N
Wrote about Kamux Varberg

Efter tre månaders krångel fick jag hämtat ut min bil!! Då hade varit i kontakt med en jurist som satte lite fart på det. När bilen sen började läcka vatten tre månader senare så åkte jag dit och ville ha bilen lagad på garantin. Fick då höra att den inte gällde för att jag kört med bilen!!!! Kamux är inget att lita på!!!!!!

Amelia M
Wrote about Kamux Varberg

Värsta firman jag varit med om. Köper en bil för 125k och får ingen hjälp alls när motorn rasar 7 månader senare. Ska en bil värd så mycket, bli skrot ? Köp aldrig bil härifrån. Lögnare bara.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Jan N
Wrote about Kamux Varberg

Mycket vänligt och respektfullt bemötande av personal (Leon). Uppträdde mycket professionellt och var hjälpsam, artig och trevlig. Han gav hela tiden information under förloppet då vi sålde vår gamla bil. Vi köpte även en ny bil av Kamux vilket vi förmodligen inte gjort om inte Leon varit så tillmötesgående och hjälpsam.

Svar från Kamux Varberg

Tack snälla för din fina recension! Så kul att höra att du hade en bra upplevelse hos oss och att du även valde att köpa en bil på grund av detta. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa bilaffär eller om du har någon fråga. Vänligen, Kamux