Alla kategorier Lås Stockholms län Stockholm Östermalm Karla Låsservice AB

Karla Låsservice AB

Värtavägen 4, 115 24 Stockholm — Visa karta

Karla Lås grundades redan år 1964 på Gyllenstiensgatan 8. Allt sedan dess har vi utfört professionell, låsservice och erbjuder även jour dygnet runt!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Karla Låsservice AB

• Gabriels Trafikskola skrev om Karla Låsservice AB
    Vi skulle byta ut låset till vår postlåda som inte är värd mer än 1000 kr. Låsbytet kostade 2148 kr. Det hade varit billigare att köpa en helt ny låda. 280 kr för bilkostnad när företaget har kontor ett stenkast från mig. Märkligt! Läs mer
  • Hans-olof H skrev om Karla Låsservice AB
    Jag älskar Camilla. Hon är duktig och snabb och väldigt, väldigt trevlig. Vi har köpt ett nytt porttelefonsystem och kortlåst till vår gård. Utöver det har det varit en del service grejer när det gäller vår ytterdörr till gatan. Läs mer
    2014-11-24 Camilla A svarar Hans-olof H
    Tack Hans-Olof för de varma orden. Det gläder oss att ni är nöjda med vårt service.
  • Jörgen D skrev om Karla Låsservice AB
    karla Lås- Alltid på kundens sida.Bästa produkterna i marknaden.Kommer alltid enligt ÖK. Läs mer
    2014-11-24 Camilla A svarar Jörgen D
    Hej Jörgen.
    Tack för din rekommendation. Det är roligt att höra att ni är nöjd med vår service och våra produkter.
  • Birgitta B skrev om Karla Låsservice AB
    Såsom v.ordförande i Brf.Kommendören ger jag de absolut finaste betyg till Karla Låsservice.
    Vi har anlitat företaget i många år i alla sammanhang, dels i föreningen, men också medlemmarna privat.
    Pålitliga, snabba och trevliga.
    Stockholms bästa Låsfirma!
    Birgitta Borghall Läs mer
    2014-11-24 Camilla A svarar Birgitta B
    Hej Birgitta.
    Roligt att ni är nöjda med vår service. Och tack för er rekommendation.
  • Astrid H skrev om Karla Låsservice AB
    Vi har bytt till ett nytt låssystem för något år sedan ,
    vi har spärrat nycklar,begärt kostnadförslag på olika saker, vi ringer en hel del dit i olika ärenden,vi är en bostadsrättsförening.
    Alltid ett mycket gott bemötaden, även snabba åtgärder.
    Tack för att vi har er.
    en 5 i betyg Läs mer
    2014-11-24 Camilla A svarar Astrid H
    Hej Astrid
    Tack för er rekommendation. Vad roligt att ni är nöjda med våra utförda arbeten och service..
    Jag hälsar detta vidare till vår montör Tommy.

Bästa låsfirmorna i Stockholm:

Box 34114, 10026, Stockholm