Karla Låsservice AB

Karla Låsservice AB

www.karlalas.se
4.2

Vi är en Auktoriserad låssmed och säkerhetsinstallatör på Östermalm i Stockholm. Vi startade företaget redan 1964 och utför installation av lås samt säkerhetsutrustning i både moderna och äldre fastigheter. För oss säkerhet för både företag och privatpersoner det viktigaste. Vår prio det är att du sak kunna känna dig trygg...

5 omdömen om Karla Låsservice AB

Sedan starten hos Reco 2014

Gabriels Trafikskola
Skrev om Karla Låsservice AB

Vi skulle byta ut låset till vår postlåda som inte är värd mer än 1000 kr. Låsbytet kostade 2148 kr. Det hade varit billigare att köpa en helt ny låda. 280 kr för bilkostnad när företaget har kontor ett stenkast från mig. Märkligt!

Hans Olof H
Skrev om Karla Låsservice AB

Jag älskar Camilla. Hon är duktig och snabb och väldigt, väldigt trevlig. Vi har köpt ett nytt porttelefonsystem och kortlåst till vår gård. Utöver det har det varit en del service grejer när det gäller vår ytterdörr till gatan.

Jörgen D
Skrev om Karla Låsservice AB

karla Lås- Alltid på kundens sida.Bästa produkterna i marknaden.Kommer alltid enligt ÖK.

Birgitta B
Skrev om Karla Låsservice AB

Såsom v.ordförande i Brf.Kommendören ger jag de absolut finaste betyg till Karla Låsservice. Vi har anlitat företaget i många år i alla sammanhang, dels i föreningen, men också medlemmarna privat. Pålitliga, snabba och trevliga. Stockholms bästa Låsfirma! Mvh Birgitta Borghall

Astrid H
Skrev om Karla Låsservice AB

Vi har bytt till ett nytt låssystem för något år sedan , vi har spärrat nycklar,begärt kostnadförslag på olika saker, vi ringer en hel del dit i olika ärenden,vi är en bostadsrättsförening. Alltid ett mycket gott bemötaden, även snabba åtgärder. Tack för att vi har er. en 5 i betyg