Restaurang i Liljeholmen

10 rekommenderade restauranger i Liljeholmen, Stockholm

Välkommen till Liljeholmen, en restaurangtät del av Stockholms söderort. Här hittar du restauranger med smaker inspirerade från all världens bakgator. Oavsett om du är sugen på sushi, italienskt, thai eller Svensk husmanskost så tänkte vi guida dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Liljeholmen just nu.

Här kan du läsa om tidigare restaurangbesökares erfarenheter och deras omdömen om olika restauranger. Du kan dessutom skriva en och annan rekommendation själv om de restauranger du besökt i Liljeholmen under den senaste tiden. Vi hoppas att du ska hitta en restaurang som faller dig i smaken. Lycka till, önskar Reco.se!

Telewok AB

Katrinebergsbacken 24, Stockholm
    Frans I
    Frans I: Mycket god thai mat, rekommenderas varmt

Tung Fat HB

Liljeholmstorget 52, Stockholm
    Carl A
    Carl A: Den bästa kinakrogen i stan. Smakar hemlagat, äkta och inte ett dugg svenskanpassat. Rekommenderas starkt!

Bbq Burger Bar i Solna AB

Liljeholmstorget 3, Stockholm

Wong Kee Restaurang AB

Liljeholmstorget 92, Stockholm
    Göran L
    Göran L: Mycket bra Kina krog fräscht och gott trevlig personal riktigt familjärt ställe

Asien By Liins AB

Liljeholmstorget 3, Stockholm
    David H
    David H: Trevligt ställe med japansk mat där jag ätit både lunch och middag med bra bemötande och god mat.

Bravo Café & Konditori

Liljeholmstorget 48, Stockholm
    Robin C
    Robin C: Ett helt ok cafe med god latte och klart godkända bakverk. Trevlig personal och rent och snyggt. Miljön är kanske inte d...

Wayne's Coffee

Liljeholmstorget 7, Stockholm