Restaurang på Stora Essingen

3 rekommenderade restauranger i Stora Essingen, Stockholm

Stora Essingen är en Ö och stadsdel i Stockholm. På Stora Essingen finns det en rad olika restauranger med smaker inspirerade från världens alla bakgator. Oavsett om du är sugen på sushi, indiskt, kinesiskt eller italienskt hittar du på Reco.se en lista över de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna på Stora Essingen just nu. Välkommen!

På Reco.se låter vi dig ta del av vad tidigare gäster skriver om olika restauranger i ditt område, du kan även ta del av restaurangernas helhetsomdömen. Förutom detta kan du själv gå in och skriva rekommendationer om de ställer du besökt den senaste tiden och som berört dig på ett eller annat sätt. På Reco.se hjälper vi varandra att hitta nya favoriter! Vi hoppas att du hittar en restaurang som faller dig i smaken och som du kan tänka dig att rekommendera till andra människor i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!

Nagoya Sushi HB

Eknäsvägen 10A, Stockholm
    Emily C
    Emily C: Sjuukt god bimbimbab! Snabb service, bra priser, rejäla portioner, trevlig personal. Rekommenderas starkt!

Pizzeria Ll Carpaccio

Essingetorget 46, Stockholm
    Marcus L
    Marcus L: Åt precis deras panpizza Arizona. Skitgod!! Bakad i en riktig pan. Lagom med ingredienser, bra deg och god ost. Full pot...

Delikatessingen

Badstrandsvägen 30, Stockholm
    Ulrika H
    Ulrika H: Ett trevligt fik på Stora Essingen där de även säljer delikatesser och perfekta ätbara presenter. Inredningen påminner o...
Sida:   1

Restaurang på Stora Essingen