Nagoya Sushi HB

Eknäsvägen 10A, 112 64 Stockholm — Visa karta

Läs vad 19 kunder tycker om Nagoya Sushi HB

• Emily C
    Emily C skrev om Nagoya Sushi HB
    Sjuukt god bimbimbab! Snabb service, bra priser, rejäla portioner, trevlig personal. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Pavas M
    Pavas M skrev om Nagoya Sushi HB
    Kvaliteten på sushin kan variera men är oftast god. Sådan sushi är inte svår att hitta. Den gången jag testade var inte bentolådan ngt särskilt! Läs mer
  • Simon D
    Simon D skrev om Nagoya Sushi HB
    Mycket positivt förvånad över deras mat, speciellt Bentolådorna. Denna gång blev det låda B med sushi, yakiniku och dumplings. Riktigt gott och ganska okej pris för en stor lunch.
    Skulle varit fem om priset var lite lägre!
    Men ett riktigt toppenställe! Läs mer
    Jakob J gillar detta
  • Tolga E
    Tolga E skrev om Nagoya Sushi HB
    Trevligt bemötande och blixtsnabb service!
    Stora fina bitar och även misosoppa samt te ingick. Inredningen är helt ok. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Nagoya Sushi HB
    Fullständig kaos i matkön men de var sjukt snabba och sushi + dumplings var riktigt bra. Läs mer
  • Noel H
    Noel H skrev om Nagoya Sushi HB
    Trevligt bemötande, det gick fort att få maten och sushin var mycket bra, dessutom var det prisvärt! Ganska litet, mer av ett takeawayställe men det såg trevligt ut. 4.5 hade jag gett det om det gick, så nästan full pott! Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Nagoya Sushi HB
    Väldigt god mat. Dumplings är det som står ut enligt min mening. Trots de få sittplatserna så har jag fått plats de gånger jag ätit där. Annars går det ju alltid bra att äta i påse. Läs mer
    Tobias B gillar detta
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Nagoya Sushi HB
    När jag är på Nagoya Sushi tar jag alltid Bento lådan med Dumplings, Yakiniku och Yakitori. Fantastiskt gott gång på gång. En stark trea! Läs mer
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Nagoya Sushi HB
    Det är hart när omöjligt att jobba på Reco och inte gilla Nagoya, det är härifrån lunchen hämtas allt som oftast och ingen kunde vara gladare än jag. Dumplings och bim bim bap är favoriter i vanliga fall, men just nu, när jag äter #lchf och undviker snabba kolhydrater är favoriträtten sashimi. Och Nagoya har en sashimi som man blir mätt på (se bilden ute till höger).

Att det dessutom går snabbt och att Nagoya som enda sushirestaurang i världen har storleken "lagom" på sin sushi är det som sätter fempoängaren. Det är helt underbart att höra alla beställningar på "en lagom sushi tack". Läs mer
    Qpaqex, Tobias B gillar detta
  • David W
    David W skrev om Nagoya Sushi HB
    Nagoya leverar Kungsholmens snabbaste och bästa bimbimbap! :) Läs mer
    Noel H, Jonas Ö, Nikke L gillar detta
  • daos
    daos skrev om Nagoya Sushi HB
    ett litet sushihak med rimliga priser, trevlig kinesisk personal och ordentlig, enkel sushi. lätt bäst kring fridhemsplan, där det finns realtivt stort utbud. Läs mer
  • Fritjof A
    Fritjof A skrev om Nagoya Sushi HB
    Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag beställt vegetarisk sushi här till min flickvän. Hon älskar det.
    ...själv äter jag helst inte sushi ;) Läs mer
  • Bart D
    Bart D skrev om Nagoya Sushi HB
  • Björn W
    Björn W skrev om Nagoya Sushi HB
    Glatt och trevligt bemötande, riktigt bra mat, speciellt Bento-lådan med Gyoza. Det verkar annars vara standard med Yakiniku - Sushi och teriyaki eller yakitori. I min värld såregerar Gyosan. Serveringen är rätt trång så man kan nästan betrakta Nagoya som en take away. Läs mer
    Tobias B gillar detta
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Nagoya Sushi HB
    Trångt litet sushi-hak (som nu också i liten omfattning serverar thai). Helt ok sushi och yakiniku.

De serverar också olika varianter av bentolådor. Dessa är omfattande och som en konsekvens ganska högt prissatta. Gyosan pendlar mellan klart bra till knappt stekt och degig. Riset pendlar mellan bra och grötigt ... men alltid helt smaklöst (helt utan salt).

Hursomhelst. Inte så tokigt om du vill ha en rejäl bentolåda på Kungsholmen. Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Nagoya Sushi HB
    Jag har käkat Bentolådan på Nagoya Sushi tre veckor i rad. Ett par gånger i veckan har jag fått äta deras smakrika degknyten. Idag var jag äntligen tillbaka i stan och sprang givetvis ner till restaurangen för en Bento - takeaway. Till min besvikelse hade de bytt ut degknytena mot några grillspett...usch vad besviken jag blev. Trots det får de en fyra...det säger kanske hur bra de är egentligen. Testa! Läs mer
  • Frank L
    Frank L skrev om Nagoya Sushi HB
    Var nyligen och åt lunch på Nagoya och det var den bästa lunchen som jaghar ätit i Stockholm. Läs mer
  • Henric E
    Henric E skrev om Nagoya Sushi HB
    Nagoya Sushi levererar riktigt fräscha och smakfulla meals! Absolut värt ett besök. Var där på lunchen idag och kommer garanterat gå dit igen imorgon.

Måste ge Nagoya sushi fullt betyg. Har ätit där hela veckan och det blir godare och godare för varje gång. Prova Bento B! Grymt! Läs mer
  • David H
    David H skrev om Nagoya Sushi HB
    Snabb service, bra sushi (och andra rätter). Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 11525, STOCKHOLM